Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Miten helpotatte aamun hommia?

Vierailija
20.11.2013 |

Itse laitan kahvinkeittimen illalla valmiiksi,laitan myös aamupalaa jääkaappiin odottamaan (jos muistan). Vaatteet laitan valmiiksi odottamaan... oisko muita vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mulla käytössä :) helpottaa aamuja kivasti. Laukun katson myös valmiiksi ja siihen sopivat kengät (ei huolta, niitä ei ole miljoonia :D). Semmosia kivoja pieniä juttuja joiden takia aamut luistaa helpommin tämmösellä aamuntorkulla.

Vierailija
2/5 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy illalla suihkussa ja meikkaa valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla suihkussa, herään tarpeeksi ajoissa. Ei ole koskaan ole ollut kiire aamuisin vaikka on lapsia.

Vierailija
4/5 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamupalaa tai juo mitään, käyn illalla suihkussa. Aamulla tarvitsee vain heittää vaatteet päälle, pestä hampaat ja laittaa naama + hiukset. 20 minuutin päästä herätyskellon soimisesta olen ulkona ovesta. Kaipa tuosta saisi vielä vähän nipistettyä, jos hankkisi tekoripset ja helpomman kampauksen.

Vierailija
5/5 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvin kookosöljyllä samalla kun meikkaan, syön vasta töissä. Kestoripset kun kohta hankin, niin meikkiin menee vain 5 min. Hiukset pesen illalla, niin ei aamulla tartte mennä suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän