G:Miten helpotatte aamun hommia?
Itse laitan kahvinkeittimen illalla valmiiksi,laitan myös aamupalaa jääkaappiin odottamaan (jos muistan). Vaatteet laitan valmiiksi odottamaan... oisko muita vinkkejä?
Kommentit (5)
Käy illalla suihkussa ja meikkaa valmiiksi.
Käyn illalla suihkussa, herään tarpeeksi ajoissa. Ei ole koskaan ole ollut kiire aamuisin vaikka on lapsia.
En syö aamupalaa tai juo mitään, käyn illalla suihkussa. Aamulla tarvitsee vain heittää vaatteet päälle, pestä hampaat ja laittaa naama + hiukset. 20 minuutin päästä herätyskellon soimisesta olen ulkona ovesta. Kaipa tuosta saisi vielä vähän nipistettyä, jos hankkisi tekoripset ja helpomman kampauksen.
Juon kahvin kookosöljyllä samalla kun meikkaan, syön vasta töissä. Kestoripset kun kohta hankin, niin meikkiin menee vain 5 min. Hiukset pesen illalla, niin ei aamulla tartte mennä suihkuun.
Samat mulla käytössä :) helpottaa aamuja kivasti. Laukun katson myös valmiiksi ja siihen sopivat kengät (ei huolta, niitä ei ole miljoonia :D). Semmosia kivoja pieniä juttuja joiden takia aamut luistaa helpommin tämmösellä aamuntorkulla.