Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos palautteestanne!

Vierailija
20.11.2013 |

Kiitos antamastanne palautteesta, koska sen luettuani huomasin tärkeän asian. Se on se, että koska olen laitellut niin paljon ja niin erikoisia viestejä, ne viestit on sen saaneet aikaan, että minuun ei luoteta. Jos en lopeta viestejä, tilanne vaan pahenee ja tulee yhä enemmän asioita joissa minuun ei luoteta. Aluksi minuun ei luotettu vauvanhoitajna. Sitten luottamattomuus laajeni jo siihen mitä tulee isompiinkin lapsiin. Nyt näyttäs siltä, että ihmiset alkaa olla jo sitä mieltä, etten saa hoitaa edes eläimiä. Minulla on kuitenkin kaksi kissaa joita hoidan hyvin. Kohta vaarana on, että poliisi tulee viemään nämä kissat pois. Jos senkin jälkeen jatkan viestejä, niin kohta minun ei anneta asua enää yksin vaan joudun palvelukotiin. No, jos vielä jatkan niin minun ei kohta anneta syödä eikä käydä vessassa yksin vaan syötetään minua ja vaihdetaan vaippoja. Siihen tämä menee vähitellen.

minulla oli kauan tosi hyvä sossu jonka kanssa asiat hoitui hyvin ja oli luottamus molemmin puolin. mutta kun aloin laitella jankkausviestejä, hän muutti asenteensa minuun täysin eikä enää tippaakaan luottanut minuun vaikka sitä ennen luotti peräti 6 vuotta minuun! minulla oli myös hyvä psykiatri johon oli hyvä hoitosuhde. mutta sekin muuttui huonoksi kun itse aloin laittaa viestejä.

moni hyvä vapaa-ajankin ystävyys on kaatunut ja luottamus särkynyt kun olen alkanut kirjoittaajankkausviestejä. jopa yli kymmenen vuotta minut tunteneet ystävätkin on viestieni myötä kaikonneet koska niitten perusteella vaikutan pelottavalta.

Ensi vuona en pääsekään joka ilta av:lle enkä vauvapalstalle. olen hakenut opiskelemaan kouluun jossa on asuntola enkä ota sinne konettani mukaan ollenkaan. Siellä unohtuu nettija viestit kokonaan ja toivottavasti sitten kun en viestejä enää laita, saan takas ihmisten luottamuksen, jos en vauva-asioissa niin ainakin siinä mitä eläimiin tulee. livenä minuun luotetaan ainakin mitä eläimiin tulee, jopa ne jotka ei antas hoitaa vauvaa, antas kuitenkin eläintä hoitaa.

mutta viestit aiheuttaa sen että minuun ei luoteta netissä kissojenkaan hoitajana vaikka en ees oo eläinrääkkääjä.

minun pakkomielteenä ei ole vauvat eikä eläimet eikä mikään muu kuin nämä viestit. kyse ei ole mistään muusta asiasta eikä sen tekemisestä, kuin viesteistä. minulta on mennyt monta hyvää sekä kaveria että hoitosuhdetta että myöskin pari työpaikkaakin on lähtenyt alta viestien vuoksi.

silti vaan jatkan ja jatkan viestejä viestejä viestejä

haluan lopettaa mutta en pysty.

t. down vs asperger jankkaaja

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän sen, että viestit sotkee paljon ja saavat aikaan ihmisissä sen käsityksen että olisin jotenkin vaarallinen tai pelottava. minulla on viestien vuoksi monta hyvää ihmissuhdetta mennyt ja luottamus on mennyt viestien myötä. En vaan osaa kirjoittaa siten, että lukijalla olisi turvallinen olo. aina jotakin erikoista on. en ole vaarallinen eikä minua tarvitse pelätä, minulla ei ole ongelmia suhteessa lapsiin eikä eläimiin, mutta ongelmani on nämä viestit jotka saavat aikaan sen, että minua aletaan pelätä ja pitää vaarallisena, pahana ja kauheana ihmisenä. Mutta ihmiset joille en koskaan laita viestejä vaan näen livenä, eivät näe minussa mitään pahaa tai epäluotettavaa.

tarvitsen jatkuvan kasvokkain tapahtuvan toisen ihmisen ilmeitten, eleitten, käytöksen ja puheen kautta tulevan palautteen siihen jotta voin kasvotusten kohdatessa muokata käytökseni asianmukaiseksi. täällä netissä kun en näe teidän kasvoja enkä tiedä kenen kanssa kirjoittelen, niin en minä asiallisuuteen kykene. minulla ei ole sisäänrakennettuna asianmukaista käytöstä vaan toisen ihmisen antama ohjaus ja palaute muokkaa käytöstäni siihen suuntaan mihin toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi