Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ex-julkkis, kysyttävää?

Vierailija
21.09.2020 |

Älä kuitenkaan kysele kuka olen koska sitä en vastaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ex? Eikö julkkis ole aina julkkis, vaikka se välillä olisikin unohduksissa?

Vierailija
2/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujulkkis vai sellainen että kaikki tunnistaisimme nimesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ex? Eikö julkkis ole aina julkkis, vaikka se välillä olisikin unohduksissa?

Tavallaan näinkin. Sanotaan sitten niin että en ole enää suosittu tai kiinnostava. Tietysti jos tekisin jotain repäisevää tai vaikka rikoksen niin vanha julkkis-status pitäisi huolen siitä että lehdissä voitaisiin repostella minua nimellä vaikka tavista siinä tilanteessa suojelisi yksityisyyden suoja.

Vierailija
4/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujulkkis vai sellainen että kaikki tunnistaisimme nimesi?

Keskikastia olin. En ihan koko kansan tuntema, mutta sellainen että suurin osa varmaan tiesi nimen.

Vierailija
5/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puuhailet nykyään? 

Vierailija
6/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko jotain vai oletko vain ex-tyrkky?

Vierailija
7/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuhailet nykyään? 

Olen perheellinen ja töissä tavallisissa keskipalkkaisissa hommissa. 

Vierailija
8/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kovasti haluat ihmisten kiinnostuvan sinusta? Nytkin voisit eläänormaalisti, mutta haluat huomiota vauvapalstalla.

Vierailija
9/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko jotain vai oletko vain ex-tyrkky?

On minulla koulutusta ja normaalia työelämää myös että varmaan osaan sen verran asioita kuin tavallinen ihminen. 

Vierailija
10/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla ettei päässyt huipulle?

Vierailija
11/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kovasti haluat ihmisten kiinnostuvan sinusta? Nytkin voisit eläänormaalisti, mutta haluat huomiota vauvapalstalla.

Minulla ei ole varaa terapiaan ja tätäkin asiaa on kiva pohtia, ei tämä kai sen kummempaa ole kuin nämä lastenkasvatus ja parisuhdeongelmat. Tämä on elämääni.

Vierailija
12/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HA-HAA - minä tiedän! Petri Penna se siellä...!

Vierailija
13/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla ettei päässyt huipulle?

Tuntuu että pääsin mutta en tykännyt siitä. Siitä on vain yksi suunta.

Vierailija
14/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkkispiireissä yhtään mukavaa ihmistä?

Vierailija
15/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet jatkuvasti näitä aloituksia, joissa kerrot olevasi milloin mikäkin entiteetti ja sen jälkeen oletat ihmisten haluavan kysyä jotain?

Vierailija
16/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistettiinko sut kadulla? Oliko sulla muita julkkisystäviä, ketä? Kirjoiteltiinko susta lehdissä? Haluttiinko yhteiskuviin? Onko niin, että sua ei enää tunnisteta kadulla? Voitko sanoa alan: muusikko? Missi? Politiikka? Urheilija? Näyttelijä? TV-kasvo? Miksi olet ex? Mitä teet nykyään työksesi? Oletko hyvännäköinen? Onko sulla implantteja? Miksi haluat vastata ihmisten kyselyihin?

Vierailija
17/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkkispiireissä yhtään mukavaa ihmistä?

On.

Vierailija
18/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistettiinko sut kadulla? Oliko sulla muita julkkisystäviä, ketä? Kirjoiteltiinko susta lehdissä? Haluttiinko yhteiskuviin? Onko niin, että sua ei enää tunnisteta kadulla? Voitko sanoa alan: muusikko? Missi? Politiikka? Urheilija? Näyttelijä? TV-kasvo? Miksi olet ex? Mitä teet nykyään työksesi? Oletko hyvännäköinen? Onko sulla implantteja? Miksi haluat vastata ihmisten kyselyihin?

Tunnistettiin kadulla mutta ei niin että joka kaupassakäynnillä välttämättä. Oli ja on julkkisystäviä. Kirjoitettiin lehdissä. Haluttiin yhteiskuviin. Nykyisin tunnistetaan harvemmin. En sano alaa. Olen ex kun ei kiinnostanut enää itseä ja ihmisten kiinnostus väheni ja halusin pois julkisuudesta. Olen aika hyvän näköinen, ei ole implantteja. En tiedä oikein miksi haluan vastata kysymyksiin, olen kai yksinäinen. 

Vierailija
19/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet jatkuvasti näitä aloituksia, joissa kerrot olevasi milloin mikäkin entiteetti ja sen jälkeen oletat ihmisten haluavan kysyä jotain?

En ole tehnyt tuota olen mies ja pukeudun alusvaatteisiin alotusta, mutta sain siitä inspiraatiota. Tämä on ihan totta.

Vierailija
20/42 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko @hteriin?