Palsta on lapsettomien koiraihmisten valtaama!
Pakko ihmetellä tätä nykyistä suuntausta täällä VAUVA palstalla. Alaspäin peukutetaan kaikki lapsiin liittyvät positiiviset kommentit. Tulipalosta pelastettaisiin lapsen sijaan koira ja lapsia tehnyt nähdään itsekkäänä.
MIKSI te tulette tänne vouhkaamaan? Tämä on vauvalehden palsta. Ihmettelen todella miksi ette löydä itsellenne sopivaa foorumia. Esim joku koirapalsta. Ei tulisi minullekaan mieleen mennä sinkkupalstalle mesoomaan kuinka itsekästä on kun ei ole hankkinut perhettä.
Erilaiset mielipiteet ymmärrän, mutta nykyän tuntuu perheellisena naisena kun olisi jotenkin ulkopuolinen täällä palstalla missä sinkut ja lapsettomat mesoaa...
Kommentit (38)
Mutta miten olette alunperin hakeutuneet nimenomaan vauvapalstalle? En ymmärrä?
Niinpä, tämä on aihe vapaa -palsta. Et ole tainut huomata, että Vauva-lehden keskusteluista löytyy myös ne varsinaiset raskaus- vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut? Puhukaa niistä lapsiasioista siellä, sinne ei tule ketkään velat ja koiraihmiset teidän rauhaanne häiritsemään.
Olkoon kuinka av tahansa mutta kyseessä on vauvalehden keskustelupalsta. Täytyy olla jotenkin vajakki jos pitää hengata täällä vaikka ei lapset kiinnostaisi. Hus pois muille palstoille. Esim suoli24 vaikuttaa oikein hyvältä vaihtoehdolta näille palstan häiriköille.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:27"]
[/quote]
Mun kohdalla lapsellinen kaveri suositteli palstaa. Tämä on suosittu, kun täällä on todella löyhä moderointi.
Edelleen ihmettelen miten olette tänne aluperin löytäneet? Ihan vain vahingossa surffailleet VAUVAlehden sivuilla ja huomanneet, että täällä on aihevapaa foorumi? Vähän haiskahtaa oikeasti. Joku syyhän teillä on ollut tänne tulla? Ehkä salainen kiinnostus vauvoihin sitten kuitenkin? Ehkä lapsettomuuden korostaminen siksi on niin tärkeää, kun se teitä harmittaa?
ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:27"]Mutta miten olette alunperin hakeutuneet nimenomaan vauvapalstalle? En ymmärrä?
[/quote]
No kettuillakseen tietty. Oma elämä on niin kuivaa ja aikuiseksi ei ole kasvettu niin pitää kiusia heitä joilla on oikea elämä ;-)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:27"]
[/quote]
Mun kohdalla lapsellinen kaveri suositteli palstaa. Tämä on suosittu, kun täällä on todella löyhä moderointi.
[/quote]
kiitos vastauksesta. Tämä oli jo oikea vastaus ja selittää paljon, eli sana on kiirinyt, että täällä on hyvät jutut :D Vaan ei ole enää :(
ap
Jeps. Itse olen yhden lapsen äiti enkä erityisemmin välitä koirista. En mäkään ymmärrä mitä täällä edes lastenvihaajat tekee. Ihan sama kuin Facebookin äitylit-ryhmässäkin on lapsettomia, wtf.
Minä olen lapseton mutta en missään nimessä koiraihminen. Suoraan sanoen en tykkää koirista tippaakaan.
AV-palstalle löysin muutama vuosi sitten ihan muuta kuin lapsia käsitelleen nettikirjoituksen myötä.
Tykkään kyllä, että täällä on muitakin kuin äitejä. Ja mielipitetiä on erilaisia ja mukavaa niitä kuullakin. Mutta tota alaspäin peukutusta en ehkä ymmärrä...
ap
Minulla on kolme lasta ja koira.
Ja olen sitä mieltä, että pelastustilanteessa ei ruveta puolin eikä toisin tivaamaan toisten kantoja siitä, kuka haluaa ja saa kenetkin pelastaa. Henkeen ja vereen sateenkaari-nikojamppojensa puolesta taistelevat leijonaäidit käykööt hakemassa itselleen rauhoittavia nappeja. Koirapelko ja -viha on saamassa täysin älyvapaita muotoja! Koira on ollut ihmisen läheinen kumppani iät ajat ja siitä on monenlaista hyötyä lähtien yksityisen ihmisen terveyden edistämisestä aina tärkeää työtä tekeviin pelastaja/huume/suojelu/opas/paimenkoiriin.
Ai, että miten tänne on päädytty. No googlettamalla. Oli ongelma lähes mikä tahansa, niin vauva-foorumilta löytyy siihen vastaus. Kutiseva pylly, teemajuhlat aikuisille, halpaa ruokaa, pettääkö mies...
Jotkut ketjut ovat olleet niin hulvattomia, että niitä on jäänyt lukemaan ja sitten tulee katsottua olisiko jotain muutakin hauskaa tarjolla. Usein on ja monia ketjuja jää seuraamaan pitkäksikin aikaa. Nykyään tänne tulee jo viihdyttämään itseään.
Eihän tänne ole lapsettomankaan vaikea löytää, kun palstan parhaimmat mamma-aivopierut pääsevät jopa valtakunnallisiin medioihin koko kansaa naurattamaan.
Tämä palsta ei olis läheskään niin suosittu ja mielenkiintoinen, jollei täällä olisi niitä lapsettomia ja koiraihmisiä...
Minä löysin tänne, kun joku linkkasi hauskan provoketjun FB:iin. Muutenkin välillä googlatessa jotain osumien joukossa on aika usein av-keskustelu. Täällä kun käsitellään niin monimuotoisia asioita.
Olen lapseton ja koiraton.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:31"]
Edelleen ihmettelen miten olette tänne aluperin löytäneet? Ihan vain vahingossa surffailleet VAUVAlehden sivuilla ja huomanneet, että täällä on aihevapaa foorumi? Vähän haiskahtaa oikeasti. Joku syyhän teillä on ollut tänne tulla? Ehkä salainen kiinnostus vauvoihin sitten kuitenkin? Ehkä lapsettomuuden korostaminen siksi on niin tärkeää, kun se teitä harmittaa?
ap
[/quote]
Alunperin irkissä ym kiersi jotain linkkejä vähintäänkin mielenkiintoisiin aloituksiin. Siitä sitten jäi tavaksi käydä täällä lukemassa mielenkiinnosta, että mitä kaikkea ihmiset keksii. :D En itse ainakaan edes lue mitään muuta kuin aihe vapaata, ja uskon että täällä on muitakin samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:31"]
ap
[/quote]
Mä en olisi ikimaailmassa tullut Vauva-lehden keskusteluihin lehden nimen perusteella. Osuin vahingossa tänne kun hain Googlella jotain täysin muuta aihetta, varmaan jotain työnhakujuttuja tms. Av-alueella suurin osa keskusteluista ei liity lapsiin mitenkään. Plussaa myös siitä, että täällä on vilkasta keskustelua eli aiheet vaihtuvat suht nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:37"]
Minulla on kolme lasta ja koira.
Ja olen sitä mieltä, että pelastustilanteessa ei ruveta puolin eikä toisin tivaamaan toisten kantoja siitä, kuka haluaa ja saa kenetkin pelastaa. Henkeen ja vereen sateenkaari-nikojamppojensa puolesta taistelevat leijonaäidit käykööt hakemassa itselleen rauhoittavia nappeja. Koirapelko ja -viha on saamassa täysin älyvapaita muotoja! Koira on ollut ihmisen läheinen kumppani iät ajat ja siitä on monenlaista hyötyä lähtien yksityisen ihmisen terveyden edistämisestä aina tärkeää työtä tekeviin pelastaja/huume/suojelu/opas/paimenkoiriin.
[/quote]
Jaa, mun mielestäni kyseessä taas oli mitä hienoin ihmisen sisintä, moraalia ja ihmisyyttä kuvastava ketju, jossa todella vahvasti tuli esiin se, miten kauas itsekeskeisyyden tiellä voi nyky-yhteiskunnassa kulkea.
Ja olen itsekin koirarakas ja mulla on lapsia. Silti olin kovin järkyttynyt. Mutta onneksi mulla on jo hyvät lääkkeet.
Ap, joko ymmärrät vai haemmeko sitä kuuluisaa rautalankaa??
Aihe vapaa = aiheiden ei tarvitse liittyä vauvoihin. Piste.