Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko introvertti pärjätä pappina?

Vierailija
21.09.2020 |

Tuli vaan mieleen. Kun täytyy olla aina valmis juttelemaan ihmisten kanssa, työn ulkopuolellakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt enpä usko, että nykyisin pappia häiritään vapaa-ajalla. Ihmiset on maallistuneet eikä pappeja enää pidetä ns hienoina herroina kuten vielä 40 vuotta sitten. Niillehän kumarreltiin ennen ja väännyttiin juttusille. Jos Li hienoa tuntea pappi. Jumalista seuraavat😂

Vierailija
2/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonien asiakkaat ovat samaa porukkaa, joten voisit kysyä tuota myös heiltä. 

Kaikilla papeilla ei välttämättä ole kummaisia sosiaalisia taitoja; olen törmännyt yhteen tapaukseen, joka ei yltänyt vastaamaan tervehdykseen kadulla ja sama toistui monta kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Koulutus kasvattaa ammattiin. Minäkin olen introvertti ja työ hoitajana sujuu hyvin. Omissa oloissani en ihmisiä jaksa.

Vierailija
4/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman seurakuntani pastori on ainakin sellainen hieno herrasmies.

Vierailija
5/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyllä aika kuormittava työ jos ei ole kovin sosiaalinen ihminen. Pitäisi kuitenkin hyysätä ihmisiä kehdosta hautaan.

Vierailija
6/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin pappi pienellä paikkakunnalla, asuisin itse toisaalla että saa kotikulmilla kulkea rauhassa. Eli ei asuntoa ihan seurakunnan läheltä/samasta kylästä/kunnasta

Vierailija
7/7 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jopa sopia ammattiin paremmin kuin ekstravertti, ei yhtä pinnallinen ja turhanpäiväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän