Suvi Pitkänen lähtee viidakon tähtösiin. Käsittämätöntä!
Pienen lapsen äiti lähtee tollasen humpuukkiohjeman vuoksi pois lapsen luota moneksi viikoksi. Lapsi on alle vuoden ikäinen.
Mitä liikkuu tälläisen ihmisen päässä? Ei varmaan muuta kun botoxit, irtoripset ja julkisuus.
Suvi osallistui myös maatilan prinsessa ohjelmaan, kun tyttönsä oli vielä ihan vauva.
(Suvi on dj ja seiskajulkkis, joku kuitenkin kysyy kuka Suvi Pitkänen.)
Kommentit (10)
WT-julkkisten tyylitaju huipussaan. Siis joku antaa nimeksi Safina.
Sääli lasta kohtaan tosiaan, niillä rinnoilla kelpaisi lapsen ´köllötellä ja vetää maitoa.
Juu ja Teppo haettiin kiireellä pois BB-talosta ..vaikka pariskunta ei silloin ollut edes virallisesti yhdessä..itse voi emäntä osallistua joka tosi tv-sarjaan!
JES Kunnon bimboilua ! Tätä varten se ohjelma on, hei niinq daa
Mun käy niin sääliksi pientä Safinaa... Syntymästä lähtien joutunut vedetyksi mukaan tuommoisen alaluokkaiseen roskajulkisuuteen. Vanhemmat ei näköjään hetkeäkään ole pysähtynyt miettimään valintojaan ja tekemisiää lapsen näkökulmasta. Suville lapsi näyttäisi olevan pelkkä egon jatko, söpö pieni nukke, jota on kiva esitellä julkisuudessa... Teppo itse on vielä Suviakin lapsellisempi, isähahmon irvikuva. Montakohan lastensuojeluilmoitusta tästäkin pariskunnasta on tehty, olisi kiinnostavaa tietää..
Jee, alan varmaan katsomaan sarjaa vain koska Suvi on siinä. Ainoa kenet tunnistin noista "julkkiksista". Kiitos Maatilan prinsessan. Harmi, että Saana ei oo sarjassa. Olisi mielenkiintoista katsoa vierestä, kun ne riitelevät.
Ihan kiva vielä jos on isin nimellä, Safina Säkkinen
Kuka Suvi Pitkänen...ei sano mitään vaikka kerroit tietosi hänestä.
Pakko sanoa että miten tuon näköinen ruma ankanpoikanen on joskus ollut Miss suomi ? Huhu! Ja tosiaan sääliksi käy lasta, kun äitiä ei kiinnosta muu kuin huomiohuoraus ja raha.
Suvi on aika yksinkertainen ja hirvittävä ien nauru, yrittää botox huulilla sitä peittää mutta ei onnistu. Säälittää sitä lasta kun mieskin on mitä on...
Siis apua!
Mutta pakko todeta, että jopa Martina näyttää tän rinnalla kauniilta, siks varmaan liikkuukin sen kanssa, kun on sen vierellä hyvännäköinen.(näin ei yleensä ole) :)