Kerro tässä anonyymina jokin oma tapasi, jota yleensä paheksutaan?
Minä aloitan!
Ostan paljon uusia vaatteita netistä, edullisia, ei laadukkaita, kun kyllästyn tai vaate menee huonoksi, vien kierrätyskonttiin. Eli tuen tätä "kertakäyttö" kulttuuria ja pikamuotia. Siksi että tykkään uusien vaatteiden tuomasta ilosta, olen materialisti ja on mukava olla aina uusissa vaatteissa.
Mikä on sinun syntisi ja kerro myös mikä on syy Huom todellinen syy! toiminnallesi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kusen suihkussa.
Yök, en ikinö kusisi omaan suihkuuni. Sen sijaan taloyhtiön saunaan kyllä. Olen myös tumputtanut mällit löylykuuppaan kun en viitsinyt liukastaa lattioita. Huuhtelin sen kyllä.
Pieren kaupassa. Pyörittelen päätäni paheksuen ja ihmetellen löyhkää ;-)
Painelen hissin käymään kaikissa kerroksissa jos kuulen että naapuri on pyrkimässä siihen ;-)
piereskelen, röyhtäilen, kaivan nenää, revin kantapäitä.. kukaan ystävistäni ei takuulla uskoisi tätä minusta, mutta kotona olen täys sika! ihmisten ilmoilla olen tyylikäs ja urheilullinen lady.
Vierailija kirjoitti:
Emmä ala tolllaselle aivovammaselle mitäään selittämään.
Ilmeisesti sinun paheksuttiin tapasi on anonyymi ilkeily, unohditko kertoa todellisen syyn siihen 🤔
Omani on suurpiirteinen siivous, ainakin tuolla kotityöketjussa paheksuttiin sitä. Eli imuroin vain näkyvät osat lattiasta, pyyhin pölyt vasta kun alkaa ottaa henkeen(astma), lattiat pesen ehkä kerran vuodessa ja ikkunat vielä harvemmin.
Todellinen syy on laiskuus.
Heitän kaikki roskat samaan sekajätteeseen.