Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

melatoniinin käyttäjiä?

Vierailija
19.11.2013 |

minkälaisia kokemuksia teillä ja onko tullut sivuoireita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin nappaan 3 mg kapselin ja hyvin nukuttaa :). Ei mitään sivuvaikutuksia. Iherbistä olen tilannut.

Vierailija
2/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, käyttänyt nyt nelisen kuukautta, ihan pientä annosta eli 1-2mg. Ei sivuoireita, uni tulee nopeammin. Ilman melatoniinia pyörin sängyssä pari-kolme tuntia ennen kuin uni tulee, melatoniini tuo unen jopa puolessa tunnissa. Pelottaa vaan että tulen niistä riippuvaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti käytettynä hyviä kokemuksia. Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
4/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:40"]

Silloin tällöin nappaan 3 mg kapselin ja hyvin nukuttaa :). Ei mitään sivuvaikutuksia. Iherbistä olen tilannut.

[/quote]

Sulla kävi tuuri, olen kuullut että noita 3mg ei sais tilata ulkomailta. Jos jää tullissa kiinni voi saada sakot. 

Vierailija
5/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olet kuullut.. :)

on elimistössä luontaisesti esiintyvä "pimeähormoni". Ihmisen elimistössä sitä erittyy pääasiassa aivojen ympäröimästä käpyrauhasesta. jos tuotanto häiriintyy mm stressin takia, ei uni tule. melatoniini on siksi turvallisin nukahtamislääke, jos sitä nyt lääkkeeksi voi sanoa.

pilleristä annos on tuhti verrattuna omatuotantoon joten minulla ainakin unet on TODELLA vilkkaita. muita sivuvaikutuksia ei ole ollut. käytän satunnaisesti.

Vierailija
6/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostospaikka on brittien Ebay. Tulee nopeasti, ei maksa juuri mitään varsinkaan suomalaisiin apteekkeihin verrattuna eikä tarvitse jännäillä tullia.

Vierailija
7/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sehän on luontainen unihormoni jota meillä kaikilla on, mutta toisilla se ei erity. Se on ehdottoman turvallisin nukahtamislääke.

Vierailija
8/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:40"]

[/quote]

Sulla kävi tuuri, olen kuullut että noita 3mg ei sais tilata ulkomailta. Jos jää tullissa kiinni voi saada sakot. 

[/quote]

Reseptillä saa.

Vierailija
9/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävaikutteista Circadin 2mg käytän. Kahdella lapsella on 3mg-tabletiti. Auttää nukhatamaan, kun sitä on jonkin aikaa käyttänyt. Pitemmän tauon jälkeen sen sijaan ainakin minua väsyttää myös aamupäivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi