Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko kenellekään muulle ongelmia DNA keskittäjäedun päättymisestä

Vierailija
19.11.2013 |

Kun se lopetettiin eikä siitä ole ainakaan minua informoitu (on kuulema ilmoitettu kaikille tekstiviestillä paria päivää ennen päättymistä), puhelun sain mutta siihenkään en ehtinyt vastaamaan ja sain viestin aspalta että hän ottaa minuun myöhemmin yhteyttä.

No lasku tuli ja minua on tästä edusta laskutettu normaaliin tapaan.

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he väittävät että asiasta on ilmoitettu ja olen tämän edun saadessani tiennyt että etu on voimassa vian 6 kk kerrallaan. No enhän mä hitto soikoon voi muistaa mikä päivä olen edun saanut ja milloin se päättyy. Aiemmin on siis dnalta tullut viestiä kun etu on ollut loppumassa ja se on täynyt käydä heidän sivuillaan uusimassa.

Pyysin siis huomioimaan tämän asian ja vähentämään tämän edun veloituksen edellisestä laskusta. Koska edelleen en ole tämän edun päättymisestä saanut informaatiota.

Liittymän vaihto kyllä joo, mutta minne? Ei ollut siis ensimmäinen kerta kun DNA tekee vastaavanlaisia päätöksiä, minulta mitään kysymättä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kypsä DNA:han että heti kun toi sopimuskausi päättyy, vaihdan operaattoria. Koko ajan laskuttavat ties mistä turhasta.

Vierailija
2/2 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:38"]Mä olen niin kypsä DNA:han että heti kun toi sopimuskausi päättyy, vaihdan operaattoria. Koko ajan laskuttavat ties mistä turhasta.

[/quote]

Ongelma on että niin ne muutkin operaattorit tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla