Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjat kuppilat

Vierailija
19.11.2013 |

Yleensä kuppiloiden onneton tilanne johtuu huonosta kokista. Silti ihmettelen kovasti minkä ihmeen takia huonot kokit suostuu kameran eteen omalla naamalla kun kerran tietää olevansa oikeasti huonoja työssään. Olenko ainoa ihmettelemässä tätä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti ongelmat ovat olleet siellä hallinnon puolella. Ei osata päättää ravintolan menulinjaa jne. 

Vierailija
2/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei tiedä olevansa huonoja :D Eivätkä kaikki suostukaan, tiedän ravintolan, jonka koko henkilökunta uhkasi irtisanoutua jos Sukula kuvausryhmineen päästetään paikalle. Tarvetta kyllä ois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan niissä jaksoissa, joita minä olen katsonut, on huono kokki ollut syypää ehkä vain yhdessä. Yleensä huonon tilanteen syynä on piittaamattomuus, vääränlainen konsepti, laiskuus, huono markkinointi, nuukuus ja sen seurauksena esim. huonot raaka-aineet, siivottomuus yms. Kokit ovat lähes kaikki olleet taidoiltaan hyviä, mutta jos työtä ei arvosteta, palkka on huono, motivaatiota ei ole jne... niin eipä ruuastakaan varmaan kovin hyvää tule.

Vierailija
4/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sarjan ruotsiversio alkaa vissiin tänään Jimillä?

Vierailija
5/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu Ramsayn englantilaisesta versiosta. Niin UK- kun US-jaksot.

Toki hyviäkin kokkeja on mukana, mutta minusta pääosa niistä on jotain ihan muuta.

Vierailija
6/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gordon on hot :P

Vierailija
7/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne kokit väittävät kivenkovaan että heidän ruokansa on ihan huippua. Ihan ilman tv-ohjelmiakin monessa ravintolassa on karseaa ruokaa, eiväthän ne nyt tarjoilisi sellaista jos tajuaisivat mikä siinä on vialla.

Vierailija
8/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kiinnittänyt huomiota siihen, että monissa paikoissa on erittäin ammattitaitoisia ja osaavia kokkeja, mutta omistaja jyrää heidät ja käskee tehdä ruuat hänen omalla (huonolla) tavallaan. Oma tapa on vielä helppo saada läpi kun kiven kovaa väittää, että 'tämä minun tapa on paras. ette te kuitenkaan itse mitään osaa niin minun pitää antaa teille tarkat ohjeet joita teidän on noudatettava. muuten tulee potkut'

Ainakin yhdessä jaksossa Gordon antoi kokille täysin vapaat kädet tehdä minkä tahansa annoksen, ja se olikin hyvää, hienosti esille laitettua ja täysin oikea kypsyys. Joutui omistaja vähän nielemään sanojaan, se olikin ne omistajan valitsemat valmismoskat huonoja eikä kokit.

Suomen versiota olen jonkun verran katsellut, mutta en voi sietää sitä ällöä Sukulaa. MUSSUTI MUSSUTI, voiskohan joku käydä opettaan sille vähän pöytätapoja, mm että syödään suu kiinni, ei tungeta koko annosta kerralla suuhun, ei puhuta ruoka suussa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan