Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkuuko tavara Tori.fi:ssä?

Vierailija
19.11.2013 |

Oletteko saaneet myytyä viime viikkoina tavaraa Torissa? Tuntuu, että meni aiemmin paremmin kaupaksi. Nyt laitoin muuton jäljiltä vaikka kuinka paljon erilaista kodin tavaraa hyvin edullisesti myyntiin, mutta vasta pari pikku juttua on ostettu.

Missä vika? Ovatko ihmiset siirtyneet takaisin huuto.netiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hinnasta kyse, vaikka sun mielestä edullisesti? Mä olen eilisestä saakka katsonut yhtä täydellisen näköistä takkia, mutta käytetyksi liian kallis. Jos voisin nähdä livenä, niin EHKÄ maksaisin niin paljon, mutta nyt on vain yksi kuva, joten taitaa jäädä ostamatta ellei myyjä pudota hintaa.

Vierailija
2/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, vaikka olenkin pyrkinyt hinnoittelemaan tavarat houkuttelevasti. Ehkä niistä voisi vielä pari euroa ottaa pois, jotta saisin ne pois nurkista. 

Mitään yhden tai kahden euron tavaraa en kuitenkaan edes laita myyntiin. Liian iso vaiva hintaan nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä ei enää tavara liiku entiseen tahtiin. Olen paljon myynyt vanhoja huonekaluja uusien tieltä ja aina hintaa ollut max. 20e. Nyt kun myin sängyn meni 2 viikkoa ennenkuin sain myytyä, ja myin ensimmäiselle kysyjälle. Ennen löytyi ostaja jo parin tunnin sisään ilmoituksen jätöstä esim. tv-tasolle, nojatuolille, sohvalle....

Vierailija
4/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että huutonet ja tori on kummatkin jotenkin hiljentyneet. Huutonet varsinkin. Ei mulla mene siellä enää mikään kaupaksi. Tuntuu, että jos haluaa siellä saada myytyä, niin pitäisi oikein markkinoida. Aivan kuin ihmiset eivät enää etsisi sieltä mitään vaan menevät vain jonkun suoran linkin kautta kohteisiin, esim. blogien kautta.

Lähinnä siis takoiran nyt vaatteita.

Vierailija
5/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä myin yhden minulle tarpeettoman käytetyn laitteen parillakympillä, kun muiden myyjien pyyntihinnat pyörivät liki satasta. Siihen kului melkein kuukausi. Nyt olen laittanut toisen täysin käyttämättömän laitteen myyntiin ja pyyntihinta on samoissa kuin muillakin (puolet ovh:sta), eikä kukaan ole viikkokausiin ollut kiinnostunut. Itse ostimme kesällä pari pöytäkalustoa, kun tarpeeksi halpahintaisia tuli vastaan. Taitaa siis olla lähinnä hinnoittelusta kiinni. Taidan itsekin laskea pyyntihintaa myymästäni tuotteesta parillakympillä kohta.

Vierailija
6/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisillä on nykyisin kuitenkin varaa ostaa aika paljon uutena tai sitten jos ei ole, niin pitää saada lähes ilmaiseksi. Eli sellainen halpa ei mene, mutta sellainen lähes ilmainen menee. Tyyliin uutta vastaavat kerran käytetyt kengät (jotka kaupassa esim. vaikka 60e) parilla kympillä ei mene, mutta kahdella eurolla menis. En tiedä, vähän vain sellainen kuva.

Vierailija
7/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:23"]

Ehkä ihmisillä on nykyisin kuitenkin varaa ostaa aika paljon uutena tai sitten jos ei ole, niin pitää saada lähes ilmaiseksi. Eli sellainen halpa ei mene, mutta sellainen lähes ilmainen menee. Tyyliin uutta vastaavat kerran käytetyt kengät (jotka kaupassa esim. vaikka 60e) parilla kympillä ei mene, mutta kahdella eurolla menis. En tiedä, vähän vain sellainen kuva.

[/quote]

Ihan totta! Hinnan pitäisi olla kohtuuttoman halpa, jotta tuote kiinnostaisi. Mullakin on kaapissa kengät, jotka ostin kesällä n. 80 eurolla ja totesin itselleni liian korkeakorkoisiksi. Laitoin ne myyntiin, kerroin niiden olevan käyttämättömät ja ostopakkauksessaan. Hintaa oli 20 €, joka ilmeisesti oli liikaa, koska yhtä ainoaa kyselyä ei tullut. Tuntuisi ihan hassulta myydä niitä eurolla parilla. Olkoot sitten kaapissa ja vaikka annan jollekin kaverilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän