Siis miksi jotkut käyttävät viellä vuonna 2020 pöytäkoneita?
Läppärilläkin voi "geimata" jos on mukamas lapsi. Ne on siis niin isoja, pitää HIRVEETÄ meteliä ja nehän on myös rumia. Eihän niitä voi edes siirtää mihinkään ku pitää taistella sen painon ja johtojen kanssa, HYI!!!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää sanaa "viellä"?
Koska enemmän painoa. En oikeasti käsitä miksi jotkut omistaa niitä enään. Tämän vuosituhannen käyttänyt vain läppäriä, vanha juttu mutta silti jotkut käyttää vanhentunutta teknologiaa.
Olen ap
Miks kukaan käyttää enää läppäriä? Ostin puoli vuotta sitten, kuukauden koulutuksen takia. Sen jälkeen en ole edes käynnistänyt. Hoidan kaiken kännykällä...
Pöytäkoneeni on kooltaan ja painoltaan noin neljäsosa kannettavasta. Ropelittomana täysin äänetön.
Huomaa ettei AP tiedä mitään nykyisistä pöytäkoneista kun kuvittelee ne meluisiksi :) Todellisuudessahan ovat hiljaisempi koska mahdollistavat tehokkaammat jäähdytysratkaisut. Eivät huuda kuormituksessa kuten läppärit.
Oma läppäri on seisonut samalla pöydällä siitä asti kun 2v sitten ostin sen, mihkä sen pitäisi viedä? Sitä paitsi, kuka läppäriä enää kuljettaa mukana kun älypuhelimella voi tehdä lähes kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voithan sinä läppärillä pelata kaikkein laitteistovaativimpia pelejä ehkä 1 fps nopeudella. Onnea vaan sellaisen "pelinautinnon" kanssa. :D
Läppärissä on suhteessa enemmän tehoa per €
Höpönpöpön.
Siis MIKSI jotkut aloittavat lauseensa sanalla SIIS, vuonna 2020?! Ymmärtäisin, jos vuonna 2015, mutta vuonna 2020, en todellakaan älyä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää sanaa "viellä"?
Koska enemmän painoa. En oikeasti käsitä miksi jotkut omistaa niitä enään. Tämän vuosituhannen käyttänyt vain läppäriä, vanha juttu mutta silti jotkut käyttää vanhentunutta teknologiaa.
Olen apMiks kukaan käyttää enää läppäriä? Ostin puoli vuotta sitten, kuukauden koulutuksen takia. Sen jälkeen en ole edes käynnistänyt. Hoidan kaiken kännykällä...
No olen kyllä osittain samaa mieltä. Mä tykkään täst mäkistä multitaskaamisen takia, kun toimii nopeasti.
Kyllä se normaalille pulliaiselle pitäisi riittää kännykkä jos vain surffailee.
Itsekin yhdistän puhelimen yleensä teeveeseen ja onhan mulla siihen vielä näppäimistökin. Toimii 5/5
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei AP tiedä mitään nykyisistä pöytäkoneista kun kuvittelee ne meluisiksi :) Todellisuudessahan ovat hiljaisempi koska mahdollistavat tehokkaammat jäähdytysratkaisut. Eivät huuda kuormituksessa kuten läppärit.
Oma läppäri on seisonut samalla pöydällä siitä asti kun 2v sitten ostin sen, mihkä sen pitäisi viedä? Sitä paitsi, kuka läppäriä enää kuljettaa mukana kun älypuhelimella voi tehdä lähes kaiken?
Nimenomaan, läppärien tarvehan on vähentymässä älypuhelinten ja tablettien takia.
Läppäreistä on hyötyä ainoastaan niitä myyville tahoille.
Kuka luupää jaksaa tuijotella jotain kännykännäyttöä? Puhelin ei tuo eikä tule koskaan tuomaan samanlaista nautintoa kuin pc.
Eikö nuo macintoshit ole teinien status-vehkeitä?
Taidat olla insinööri ap? Mun lähipiirissä on insinööri joka oli ihmeissään että miksi mulla on pöytätietokone ja sanoi että kannattaisi olla kannettava. Kertoi mulle ''tehokkaasta'' kannettavasta joka on hyvä kone. Vastasin hänelle että pelkästään mun näytönohjain maksaa sen paskaläppärin verran.
Tarvitsen useamman näytön, paljon muistia ja ison läjän ytimiä kääntämiseen. Pöytäkoneesta löytyy nämä kaikki. Toki myös läppäri löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, läppärien tarvehan on vähentymässä älypuhelinten ja tablettien takia.
tabletilla on puhelimeen verrattuna puolensa, mutta tabletit eivät ole enää mitenkään kuumaa tavaraa ostajien parissa. puhelimella pystyy tekemään samat asiat. tabletteja hankitaan lapsille ja jos ei ole televisiota, niin tabletilla ohjelmien katselu voi olla kivempaa.
Mun pöytäkone on hiljaisempi kuin kannettavampi.