Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi jotkut käyttävät viellä vuonna 2020 pöytäkoneita?

Vierailija
20.09.2020 |

Läppärilläkin voi "geimata" jos on mukamas lapsi. Ne on siis niin isoja, pitää HIRVEETÄ meteliä ja nehän on myös rumia. Eihän niitä voi edes siirtää mihinkään ku pitää taistella sen painon ja johtojen kanssa, HYI!!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöytäkone on hiljaisempi kuin kannettavampi.

Vierailija
22/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan käyttää sanaa "viellä"?

Koska enemmän painoa. En oikeasti käsitä miksi jotkut omistaa niitä enään. Tämän vuosituhannen käyttänyt vain läppäriä, vanha juttu mutta silti jotkut käyttää vanhentunutta teknologiaa.

Olen ap

Miks kukaan käyttää enää läppäriä? Ostin puoli vuotta sitten, kuukauden koulutuksen takia. Sen jälkeen en ole edes käynnistänyt. Hoidan kaiken kännykällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneeni on kooltaan ja painoltaan noin neljäsosa kannettavasta. Ropelittomana täysin äänetön.

Vierailija
24/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei AP tiedä mitään nykyisistä pöytäkoneista kun kuvittelee ne meluisiksi :) Todellisuudessahan ovat hiljaisempi koska mahdollistavat tehokkaammat jäähdytysratkaisut. Eivät huuda kuormituksessa kuten läppärit.

Oma läppäri on seisonut samalla pöydällä siitä asti kun 2v sitten ostin sen, mihkä sen pitäisi viedä? Sitä paitsi, kuka läppäriä enää kuljettaa mukana kun älypuhelimella voi tehdä lähes kaiken?

Vierailija
25/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voithan sinä läppärillä pelata kaikkein laitteistovaativimpia pelejä ehkä 1 fps nopeudella. Onnea vaan sellaisen "pelinautinnon" kanssa. :D

Läppärissä on suhteessa enemmän tehoa per €

Höpönpöpön.

Vierailija
26/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI jotkut aloittavat lauseensa sanalla SIIS, vuonna 2020?! Ymmärtäisin, jos vuonna 2015, mutta vuonna 2020, en todellakaan älyä!!

Vierailija
27/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan käyttää sanaa "viellä"?

Koska enemmän painoa. En oikeasti käsitä miksi jotkut omistaa niitä enään. Tämän vuosituhannen käyttänyt vain läppäriä, vanha juttu mutta silti jotkut käyttää vanhentunutta teknologiaa.

Olen ap

Miks kukaan käyttää enää läppäriä? Ostin puoli vuotta sitten, kuukauden koulutuksen takia. Sen jälkeen en ole edes käynnistänyt. Hoidan kaiken kännykällä...

No olen kyllä osittain samaa mieltä. Mä tykkään täst mäkistä multitaskaamisen takia, kun toimii nopeasti.

Kyllä se normaalille pulliaiselle pitäisi riittää kännykkä jos vain surffailee.

Itsekin yhdistän puhelimen yleensä teeveeseen ja onhan mulla siihen vielä näppäimistökin. Toimii 5/5

Vierailija
28/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei AP tiedä mitään nykyisistä pöytäkoneista kun kuvittelee ne meluisiksi :) Todellisuudessahan ovat hiljaisempi koska mahdollistavat tehokkaammat jäähdytysratkaisut. Eivät huuda kuormituksessa kuten läppärit.

Oma läppäri on seisonut samalla pöydällä siitä asti kun 2v sitten ostin sen, mihkä sen pitäisi viedä? Sitä paitsi, kuka läppäriä enää kuljettaa mukana kun älypuhelimella voi tehdä lähes kaiken?

Nimenomaan, läppärien tarvehan on vähentymässä älypuhelinten ja tablettien takia.

Vierailija
29/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäreistä on hyötyä ainoastaan niitä myyville tahoille.

Vierailija
30/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luupää jaksaa tuijotella jotain kännykännäyttöä? Puhelin ei tuo eikä tule koskaan tuomaan samanlaista nautintoa kuin pc.

Vierailija
31/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo macintoshit ole teinien status-vehkeitä?

Vierailija
32/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla insinööri ap? Mun lähipiirissä on insinööri joka oli ihmeissään että miksi mulla on pöytätietokone ja sanoi että kannattaisi olla kannettava. Kertoi mulle ''tehokkaasta'' kannettavasta joka on hyvä kone. Vastasin hänelle että pelkästään mun näytönohjain maksaa sen paskaläppärin verran.

Vierailija
33/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen useamman näytön, paljon muistia ja ison läjän ytimiä kääntämiseen. Pöytäkoneesta löytyy nämä kaikki. Toki myös läppäri löytyy.

Vierailija
34/34 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, läppärien tarvehan on vähentymässä älypuhelinten ja tablettien takia.

tabletilla on puhelimeen verrattuna puolensa, mutta tabletit eivät ole enää mitenkään kuumaa tavaraa ostajien parissa. puhelimella pystyy tekemään samat asiat. tabletteja hankitaan lapsille ja jos ei ole televisiota, niin tabletilla ohjelmien katselu voi olla kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä