Miksi S-Pankki on valinnut noin kauhean näkösiä ihmisiä mainokseen?
Kommentit (17)
Kyllä minuakin järkyttää. Pitäisi 2000-luvulla ja photoshoppauksen aikakaudella osata edes vähän manipuloida ettei vulgäärejä otoksia tavallisista talliaisista läväytetä yhtäkkiä silmille ja näin säikytellä ihmisiä.
Siksi, että ne ovat mainoksia. Mainoksen tarkoitus on aina pysähdyttää, herättää huomiota, puhuttaa. Kukaan ei pysähdy eikä huomaa, kun mallitoimistosta tilattu turvallisen kaunis muovipuriste kertoo, että onpas tämä S-pankki hyvä pankki. Sellainen hukkuu mainosten tulvaan eli on firmalta nollan arvoista panostusta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:57"]
linkki?
[/quote]
esim. http://www.vauva.fi
Nyt mulla tosin tuossa pyörii vain ruutu+VIIHDE-mainos. Mainokset kun vaihtuvat aika ajoin.
Mulla näkyy tämä parhaillaankin ylälaidassa, ja oikeasti tuo nainen on aika pelottavan näiköinen: http://aijaa.com/Gtv4ze
"s-pankki on meidän tavallisten ihmisten pankki, täällä ei olla mitään tärkeilijöitä, ei tarvitse pönöttää, kuten 80-luvulla pankinjohtajaa tavatessa" tms?? Nuo mainokset todella huomaa.
On haluttu koota mainoksen henkilöön mahdollisimman paljon sekä mies- että naishenkilöön liitettäviä piirteitä. Lisäksi puettu mahdollisimman jokapäiväisesti. Ilmeisesti tavoiteltu laajapohjaista samaistumista. Ja suupielten on tietysti oltava mahdollisimman mittavasti ylöspäin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:58"]
Kyllä minuakin järkyttää. Pitäisi 2000-luvulla ja photoshoppauksen aikakaudella osata edes vähän manipuloida ettei vulgäärejä otoksia tavallisista talliaisista läväytetä yhtäkkiä silmille ja näin säikytellä ihmisiä.
[/quote]
Noi kuvathan on tosi photoshopattuja, ei ne edusta mitään otosta tavallisista ihmisistä. Ihan tarkoituksella ne on tehty tollasiks, en vaan ymmärrä sitä tarkoitusta.
Ai niin kun av:llä on vaan niitä kauniita malleja..
Olen samaa mieltä ap:n kanssa, erityisesti se naisen suu on järkky! Minulla tulee mieleen Ruotsin miljonääriäitien Gunilla, ja se ei ole positiivinen mielleyhtymä.
Mun mielestä mainoksissa ei ole muuten mitään vikaa (mitä nyt vähän tunkkainen jälki kaikkien suodattimien jäljiltä), mutta pakko kyllä myöntää, että naisen hampaat vie kaiken huomion jokaisella vilkaisukerralla. Eipähän ainakaan huku massaan. Eipä sillä, että olisin jaksanut kuitenkaan kiinnostua sen vertaa, että tietäisin, mitä noilla hampailla oikein mainostetaan.
Siis nehän on vaan tavallisia suomalaisia karvalakki-ihmisiä, kuten s-pankkikin on tavallisten suomalaisten ihmisten karvalakki-pankki.
Mainostoimistossa on päätetty korostaa tätä tavallisuutta ja rumathan ne ulkoisilla avuillaan koreilee... ;)
4/13 juuri näin. Minä en ainakaan jää katsomaan mainosta, missä on mallitoimistosta tilattu muovibarbiemalli. Kun mainos poikkeaa massasta vaikka juuri näin, miten S-pankin mainos tekee, eli käyttämällä ihan tavallisia kadun tallaajia, kiinnittyy huomioni heti myös mainoksen viestiin. Tosin olen tuon pankin asiakas, koska olen S-kaupan jäsen ja bonukset menevät kyseiseen pankkiin.
Rumuus on uusi musta. Ruma Betty, Girls jne.
Kysymys teille, jotka tykkäätte haukkua ihmisten ulkonäköä, oletteko jotain entisiä koulukiusaajia? Ihme pakkomielle aukoa päätään heti kun jonkun ulkonäkö vähän poikkeaa normista. Tuleeko siitä jotenkin itselle hyvä mieli?
Ne yrittää saada sut ja mut samaistumaan.
Tämä on nyt joku tavis-trendi. Vrt. tuulipukukansa Siwan mainoksissa.
Kohta tavalliset tylleröt ja lylleröt mainostaa H&M:n ja muiden vaatteita. Takki, 49,90. Huomaa, että hihat helppo kääriä, jos sinulla on lyhyet kädet, kutenkuvan tavismallillamme Kaino-Kaisalla!
linkki?