Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely miehille kotitöistä

Pihamittari
20.09.2020 |

Mies! Jos ajattelet, että ns. perinteiset "naistentyöt" eivät koske sinua, niin vastaa silloin tähän kyselyyn.
- Minkä takia olet tuota mieltä?
- Mistä tuo ajattelutapa on peräisin?
- Oletko joutunut ongelmiin ajattelutapasi takia?

Ja kiitos, en halua tähän aloitukseen kommentteja tyyliin "kyllä minä/minun mies ainakin tekee kaikkia kotitöitä ihan mukisematta " tai "kyllä kotityöt kuuluu parisuhteessa kummallekin",

Haluan nyt nimenomaan näin ajattelevien miesten äänen kuuluviin. Ei siis provosoiduta heidän viesteistään:)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osallistun ruuanlaittoon, siivoukseen, astianpesukoneen tyhjennykseen/täyttämiseen ja pyykin pesemiseen (tästä iso vastuu vaimolla)

Kuitenkin saan palautetta että en tee mitään.

Ennen kesää, käytin joka toinen perjantai 4-5h lasten kuskaamiseen isälleen. Tätä ei lasketa mihinkään kategoriaan. Jos asiasta huomautan (minulle sinällään ihan mieluinen homma, mutta se on suoraan pois ajasta jonka voisi käyttää muuhunkin) niin vastaus on ”harmi että koet lapset rasitteeksi”

Tai jos ruuan laiton jälkeen siivoan keittiön pääpiirteissään, ei se kelpaa.

Vaimo määrittää tason, jolla pitää siivota. Kuitenkin minä en näe asioita samalla tavalla. Olen pyytänyt lukemattomia kertoja apua asiassa. Että kertoisi mitä pitää oikein tehdä. Mutta kuulema aikuisen ihmisen pitäisi tietää. Yritän selittää, että omaan silmääni koti on siisti, enkä vaan näe asioita samalla tavalla luin hän.

Asiaa ei liioin auta, että arkisin lähden klo 05.20 töihin, palaan 17.40 kotiin. Vaimo lähtee tunnin myöhemmin, tulee tunnin-2 aikaisemmin... Miten siinä voin tehdä arkisin ruokaa, kun hän haluaa aloittaa sen jo ennen kuin olen kotona?

Minä ulkoilutan koiran 95%. Samoin kuskaan lapsia. Mutta ei niitä lasketa.[/

Tämä on yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi