Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että päiväkodissa on purevia lapsia?

Vierailija
19.11.2013 |

Ja jos on, niin miten on mahdollista, että joku kakara pääsee puremaan toisia eikä sitä estetä?!

Onneksi minun ei tarvitse viedä lapsiani moisiin paikkoihin. Ei ole ihme, että on kaikenmaailman koulukiusaajia, kun ei edes päiväkodissa saada lapsia ruotuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne purevat muksut on kait yleensä niitä pieniä, 2v muksuja ja ne on suht sukkelia siinä hommassa. Estääkseen sen pitäisi olla koko ajan käsi olkapäässä ja sehän nyt ei ole mahdollista. Luulisin, että suurimmasta osasta näitä purijoita tulee ihan tavallisia lapsia, ainakin kaikista niistä jotka minä tiedän. Jos isompana puree niin sitten olen minäkin ymmälläni, että miksi edelleen, mutta luulen, että nekin ovat aika nopeita. Tosin silloin pitäisi olla jo kasvatuksen keinoin kitketty moinen toiminta.

Vierailija
2/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne pienet puree. Meidänkin 2v oppinut juuri tarhasta sen. Tänään puri mua käteen aamulla, sanoi "pureskelee" ja nauroi. Eli tarhassa se on lapsilla joku "hauska" juttu. Mutta vaan noilla pienillä, kun ei ne vielä tiedä oikein, että se ei ole soveliasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ei ole sitten vauva-ajan koskaan purrut ketään tai edes yrittänyt. Oli ollut vuoden pari jo päiväkodissa (eikä osoittanut mitään muutakaan väkivaltaisuutta: potkimista, lyömistä tms), kun eräänä päivänä oli tullut ihan tavallista kinaa kaverin kanssa, niin meidän lapsihan oli päättänyt yhtäkkiä iskeä hampaansa kaverin käteen ihan kunnolla. Oli 3-4 v tuolloin.

Miten tuossakin olisivat hoitajat voineet ehtiä väliin tai arvata ennalta? Tai miten siitä oltaisiin voitu kotona kasvattaa pois, kun ei koskaan aiemmin ollut edes yrittänyt? Jäi kyllä ainoaksi kerraksi tuo pureminen, kun lapsi itsekin  taisi tajuta, ettei tämä ollutkaan hyvä idea.

Vierailija
4/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut tarhasta? Kyllä ne sen oppii ilman tarhaakin. Tämä on taas tätä, että ulkoistetaan ongelmat, että tulevat aina jostai  muualta ja joku muu aina syypää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme