Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollisuus että minulla saattaisi olla ongelmia tulla raskaaksi?

Vierailija
18.11.2013 |

Haluan kysyä mielipidettänne mieltäni askarruttaneeseen asiaan. Olen pohdiskellut tätä jo pidemmän aikaa. Luovuin ehkäisypillereistä ja renkaista parisen vuotta sitten, sillä ne eivät sopineet minulle alkuunkaan. Sain ihan järkyttäviä raivaripaniikki itkupotkuhepuleita ja migreeni oli järkyttävä ja sitä oli jatkuvasti ja se kesti pitkään. Oireeni olivat loputtomat.

Nyt olemme mieheni kanssa olleet kumilinjalla parisen vuotta. Tai sen verran mitä sitä nyt on tullut käytettyä... On nimittäin tullut huomattua, että seksi oikeastaan aina ajautuu siihen, että mies vetää itsensä ulos juuri ennen laukeamista ja tulee sitten päälleni. Kumit ovat siis vähän niinkun jääneet. Olemme olleet jo kauan yhdessä ja tilanne on nyt sellainen, ettei vauvan saaminen olisi maailman loppu, joten siksi uskallamme ottaa riskin.

En ole kuitenkaan tullut kertaakaan raskaaksi. Harrastamme seksiä lähes päivittäin ja joskus kiireettömämpinä päivinä useammankin kerran. Tätä on siis jatkunut jo sen pari vuotta. Mieleeni on väkisinkin hiipinyt ajatus siitä, että eikö minun olisi pitänyt jo tulla tällaisella touhuamisella raskaaksi? Vaikka mies ei sisälleni laukeakaan, niin ainahan sitä tavaraa vähän sinne menee touhutessa. Hän osaa kyllä hyvin ajoittaa ulos tulemisensa. Hän usein runkkaa vielä muutaman sekunnin itseään ulos vetämisen jälkeen, jonka jälkeen häneltä vasta tulee.

Mitä mieltä olette? Onko syytä ajatella että minun on ehkä vaikeaa tulla raskaaksi? Olisiko minun jo "pitänyt" tulla raskaaksi tässä tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea sanoa, kun ette kuitenkaan ole yrittäneet "kunnolla". Iälläkin on tietenkin merkitystä. Jos olet jo 30+ vuotias, raskaus ei välttämättä ala niin helposti.

Vierailija
2/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että kaikesta varoittelusta huolimatta suurin riski on se, että mies ei ehdikään vetää ajoissa ulos. En tiedä ikääsi, mutta hedelmällisyys ei ainakaan iän myötä parane, joten jos lapset ovat tulevaisuuden suunnitelmissa ei muuta kuin tositoimiin nyt.

Minä olen myös käyttänyt keskeytettyä puoli vuotta enkä tullut raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan siittiöitä ei todellakaan tule joka miehellä jo touhutippojen mukana. Mitään prosenttilukuja en nyt muista, enkä tuota tutkimusta muutenkaan, mutta fakta se on. Jos ja kun miehesi on aina vetänyt ulos ajoissa eikä hetki liian myöhään (kuten monet keskeytetystä yhdynnästä tapahtuneet raskautumiset ovat taatusti tapahtuneet), eikä hänellä ole siittiöitä touhutipoissa, ei ole mikään ihme ettet ole tullut raskaaksi.

Ei ole siis syytä huoleen, saatat hyvinkin tulla raskaaksi heti ensimmäisistä kerroista, kun mies alkaa päästää tavarat oikeaan paikkaan! Näin kävi minunkin tapauksessani, tosin keskeytettyä yhdyntää ei ehditty käyttää kuin muutaman kuukauden ajan ennen päätöstä vauvan tekemisestä. :)

Vierailija
4/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte keskeytettyä yhdynää.? Siinä ja paras kliimaksin huippu saamatta? Ettekö turhaudu? 

Vierailija
5/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30 vielä joten ei luulisi iällä olevan ainakaan tekemistä jos jotain hedelmättömyyttä olisi :) Kiitos, huojentaa lukea teidän vastauksia, kun olen tätä asiaa jo jonkun aikaa pähkäilly ja ehdottomasti haluan lapsen vielä joku päivä..

Vierailija
6/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se kieltämättä turhauttavaa mutta ei ole oikein löytyny semmosta sopivaa ehkäisymenetelmää.. Mulle ei hormonit millään näytä sopivan, testasin eri pillerimerkkejä ja NuvaRingia.. Oon ollu ihan eri ihminen näiden hormoniehkäsyjen lopettamisen jälkeen. Jos joku tietää mikä vois olla hyvä ehkäsymenetelmä jos kortsuja ja hormoneja ei oteta lukuun niin kertokaa :D Kun en oo vielä synnyttäny ni se kai vähän rajoittaa muita vaihtoehtoja..

Vierailija
7/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin ennen tuota keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä, enkä tullut kertaakaan raskaaksi. Sitten kun aloimme yrittää lasta, niin tulin kerrasta... Eli en tuosta vielä päättelisi mitään, jos mies ei kerran tule sisälle.

Vierailija
8/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukassa on vähän hormonia. Kokeile

Vierailija
9/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:23"]

Hormonikierukassa on vähän hormonia. Kokeile

[/quote]

Ja toisin kuin monesti väitetään, voi laittaa myös synnyttämättömälle.

Vierailija
10/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:18"]

Miten te kestätte keskeytettyä yhdynää.? Siinä ja paras kliimaksin huippu saamatta? Ettekö turhaudu? 

[/quote]

Tä on ehk suurin paskanjauhanta mitä oon koskaan kuullut tästä menetelmästä.:D

Vierailija
11/11 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin? Pari kertaa olen kokeillut, ja mielummin otan sormeilun kun keskeytettyä yhdynää. Tai olen ilman:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi