Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laina otettu ja tää mamma saa pian uudet tissit ;)

Vierailija
18.11.2013 |

Jotkut ottaa lainaa esim. autoon.. Minä mieluummin rintoihin ja kuljen matkat vaikka fillarilla/julkisilla :)
Olen niin innoissani! 7viikkoa ja leikkauspöydällä ollaan.
Sitten kelpaa rannalla olla kesällä TÄYSIN RINNOIN ;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin ja kosmetiikkaan, tekoripsiin ja -kynsiin, hiustenpidennykseen ja korvakoruihin saa käyttää fyrkkaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta silarit ovat heti huonoa itsetuntoa ja muuta halveksittavaa? Naisen logiikka.

Vierailija
22/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:41"]

Ap, miksi? Mikä on rintojesi koko nyt? Kaksi rusinaa? Turbulaariset? Muuten en ymmärrä.

Miltä ne pallot näyttää kun olet 66 v.?

[/quote] Mikäs vika rusinoissa muka on? T. rusinoistaan tykkäävä :)

[/quote]

Makuasia poikaseni, makuasia. Tekopallurat eivät vain ole mielestäni kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:15"]

Ihanaa, itse olen 25-vuotias lapseton ja tässä juuri säästelen operaatioon itsekin. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos haluaa laittaa rahaa ulkonäköönsä.

[/quote]

Olisiko näissä asioissa pahaa se että sen fokuksensa voisi joskus kääntää omasta navastaan johonkin muuhun? Ihminen joka teettää itselleen teko -ihan mitä tahansa ilman lääketieteellisiä perusteita on pinnallinen tyhjäpää. Mitä sellaisella kikattelevalla pikkupimulla tai peilailevalla pojulla on kenellekään annettavaa? Ihmisen tehtävä on kasvaa, enkä tarkoita tisseistä.

Vierailija
24/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rinnat ovat naisen itsetunnolle tosi tärkeät. Ja ei kaikkea tehdä toisen vuoksi, vaan oman itsensä. Paljon onnea leikkaukseesi. Nimim.rintojen PIENENNYSleikkauksessa käynyt

Vierailija
25/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:21"]

Vaatteisiin ja kosmetiikkaan, tekoripsiin ja -kynsiin, hiustenpidennykseen ja korvakoruihin saa käyttää fyrkkaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta silarit ovat heti huonoa itsetuntoa ja muuta halveksittavaa? Naisen logiikka.

[/quote]

Mun mielestä on aika loogista vetästä raja siihen, että sun mainitsemia voi kuluttaa ilman nukutusta ja kirurgin veistä.

Kaverini käytti kaikki fyffensä kumitisseihin ja luuli että hänen onneton elämänsä johtuu lähinnä siitä että on niin lauta. No nyt sillä on pinkeen töröttävät ja epäluonnollisen näköiset tissit (ei mitenkään isot, mutta nahkassa ollut venyttämistä niiden päälle...), joista se tosin itse on sitä mieltä että komeet tuli. Mutta: ei se onni ollutkaan niistä tisseistä kiinni, ja nyt kaveri on vielä enemmän latteissa tunnelmissa, kun uudet tissit ei parantanutkaan oloa, ja rahat meni.

Vierailija
26/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:15"]

Ihanaa, itse olen 25-vuotias lapseton ja tässä juuri säästelen operaatioon itsekin. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos haluaa laittaa rahaa ulkonäköönsä.

[/quote]

Olisiko näissä asioissa pahaa se että sen fokuksensa voisi joskus kääntää omasta navastaan johonkin muuhun? Ihminen joka teettää itselleen teko -ihan mitä tahansa ilman lääketieteellisiä perusteita on pinnallinen tyhjäpää. Mitä sellaisella kikattelevalla pikkupimulla tai peilailevalla pojulla on kenellekään annettavaa? Ihmisen tehtävä on kasvaa, enkä tarkoita tisseistä.

[/quote]

Logiikkasi mukaan ihmiset eivät saisi värjätä hiuksiaan tai meikata tai panostaa esimerkiksi vaatteisiin, koska focus ei saa olla itsessä. Eikö tässä ole nimenomaan järkevää se, että minä lapseton sinkku käytän rahani itseeni nyt kun minulla ei ole ketään muuta johon rahaa laittaa. Laitan palkastani pienen prosentin joka kuussa hyväntekeväisyyteen, joten mitä muuta haluaisit minun tekevän ennen kuin saan panostaa itseeni? En hankkisi silikoneja silloin, jos minulla olisi lapsi elätettävänä, koska tällöin rahoilleni löytyisi tärkeämpiä kohteita.

Vierailija
27/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva että olet iloinen. Mä en kyllä turhamaisempaa rahanreikää keksi kuin tissit.

Vierailija
28/28 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ei irtoa yläpeukkuja täältä. Itsetunto kannattaisi repiä jostain muusta asioista kuin rinrojen koosta, kehittää vaikka henkistä puoltaan...mutta mikäs siinä, toivottavasti on sen arvoista.

T. A-kuppinen äiti 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi