auttakaa mokannutta!
Tapasin eräässä työpaikan tapahtumassa tosi mukavan miehen, jonka kanssa juttu luisti tosi hyvin. En voinut kuvitellakaan, että siitä kehkeytyisi mitään kummempaa, joten tulin pienissä viinipäissäni sanoneeksi että olen käynyt monesti Ranskassa ja Italiassa, vaikka olen käynyt vain Kreikassa ja Ruotsin-laivalla :( Nyt mies haluaisi tavata uudestaan. JOTEN, Italiassa ja Ranskassa matkailleet/asuneet, mitä minun tulisi tietää kyseisistä maista että valheeni ei paljastuisi? Pelkään että miehen kiinnostus lopahtaa, jos kuulee että valehtelin... Kertokaa paljon mitä tiedätte maista! Ei siis samoja juttuja välttis kuin Wikipediassa, kiitos
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:49"]
Hahah, nyt tosiaan pikatutustuminen osaan Euroopasta :D Okei, ei siis suomalaisalueita? Ehkä mun täytyy sit väittää käyneeni jossain epäranskalaisessa getossa... Tai siis sellasessa mamumaisessa. Ja ranskaa luin pari kurssia lukiossa, ei oo hyvällä tolalla se.
[/quote]
Lord have mercy sä oot typerä.. Joo väitä iha mitä haluut, tonku paukautat ni se mies tietää pysyä erossa susta. Kerro hengaillees monesti erityisesticlichy-sous-boin alueella ja erityisesti st lazarin alueil öisin. Kerro kans et viihdyt erityisen hyvin ku hengaillet marseillesis ni quartier nordis. Sit lisää loppuun viel, et italialaiset näkee ittensä ensisijasesti italialaisina, ei kaupungin tai alueen mukaan asuvina. Mainitse, että pohjoinen ja etelä tulee ihan hirveen hyvin toimeen keskenään, ei oo esim. älyttömän härskii rasisimii telkkaris, ja on niin kivaa kun suojelurahan maksaminen etelässä on loppunu kokonaan. Heitä viel loppuun, et Berlusconin uutiset on iha liian vakavia ja faktapitosii, ja käsittelee ihan liian vähän esim. futiksenpelaajien vaimojen kampauksia. Onnea!
[/quote]
Tämä teksti on ivallista puuta heinää. Siellä taas pikku fransmanni yrittää opettaa italiasmoa, ciao ciao
Onneksi nykyään on keksitty photoshop! Liimailet itsesi rantakuviin mukaan ja luet tarkkaan wikipediasta oleellisimmat tiedot. Sitten katsot pari matkaohjelmaa. Onko joku tuttusi käynyt Ranskassa tai Italiassa? Kysy heiltä matkakertomuksia, niin voit sitten niitä kertoa ominasi. Heiltä voit saada myös maisemakuvia. Tuttaville selität, että olet liittynyt matkailijakerhoon ja siellä tehtävänä esitellä maa johon haluaa matkustaa. Eihän ketään oikeasti kiinnosta sukulaisten matkakuvat. Ja sukulaisille olisi liian noloa kertoa tästä pikku lipsahduksestasi.
Näen jo mielessäni miten tästä kasvaa Bridget Jones tyylinen sotku. Eihän pienet valkoiset valheet haittaa tuntemattomalle, mutta jos onkin kyseessä unelmien mies ja valheet kasvavat lumipalloefektinä yhä suuremmiksi ja suuremmiksi. :)
Sano että olet ollut aika nuori perheenne matkustaessa etkä oikein muista tarkkaan kaikkea.
Tai että olet exän kanssa reissaillut ja et halua muistella niitä aikoja (yleensä miehet ymmärtää ettei naiset halua puhua existään, paitsi ehkä haukkua kusipääksi).
Tai sitten tuo mitä jo ehdotettiinkin "en minä ole sanonut siellä olleeni. olen käynyt vain tukholmassa ja kreikassa, mutta HALUAISIN käydä italiassa ja ranskassa!"
Toi saattais onnistua, jos sanon että olen ollut vain suomalaisalueilla... Ja suomalaisten kanssa
Matkusta äkkiä Pariisiin. Sovit treffit matkan jälkeen. Sitten treffeillä välttelet aihetta Italia ja ahdit käväistä Roomassa ennen seuraavia treffejä. Käväiset vain äkkilähdöllä.
Niin, saattasin keretä pyrähtämään äkkilähdöllä, jos saisin kiireisiin vedoten siirrettyä treffejä parin viikon päähän... Se vois olla hyvä idea
Ranskassa ei oo mitään v*tun suomalaisalueita. Sä et löydä ees Nizzasta mitään mauttomia suomiravintoloita jossa Jormat ja Irmelit tilaa lihapulleja ja nakkia ja on niin helpottunut kun saa normaali ruokaa tässä kamalassa kuumuudessa.
Ne ei oo turismista, siis suomalaisista turisteista, samalla tavalla riippuvaisia ku joku espanjan turistirysät tai Thaimaa huhhu.
Ranskalaiset on iha niinku suomalaiset, naiset on vaa rumempii, kukaan ei puhu Pariisin ulkopuolella englantia, iha tavallisii samanlaisii perheitä ku suomessaki, noi boulangerie hehkutukset on aika omia, iha samanlaisia perheitä löytyy missä äiti laittaa valmisruokia mikroon. Miehet eli 18-28 käyttää ihan hirveesti geeliä ja pinkkejä paitoja (paitsi pariisissa, kaikki mitä kirjotan ei melkee sovi pariisiin) ja naisia isketään selkeesti. Ranska on tosi iso maa, ja on iha eri asia et puhutko pariisin maahanmuttajagetoista vai Montpellieristä.. Kai osaat ranskaa?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:42"]
Niin, saattasin keretä pyrähtämään äkkilähdöllä, jos saisin kiireisiin vedoten siirrettyä treffejä parin viikon päähän... Se vois olla hyvä idea
[/quote]
Katso asian positiivista puolta, näin todella pääset tutustumaan Eurooppaan ;D
Hahah, nyt tosiaan pikatutustuminen osaan Euroopasta :D Okei, ei siis suomalaisalueita? Ehkä mun täytyy sit väittää käyneeni jossain epäranskalaisessa getossa... Tai siis sellasessa mamumaisessa. Ja ranskaa luin pari kurssia lukiossa, ei oo hyvällä tolalla se.
Otat äkkiä siellä paljon kuvia tietenkin itsestäsi. Älä enää mainosta, että olet ollut monta kertaa, laitat viinin syyksi ja selität sekoilevasi sanoissa välillä.
Tämän jälkeen lopetat huijaamisen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:54"]
Otat äkkiä siellä paljon kuvia tietenkin itsestäsi. Älä enää mainosta, että olet ollut monta kertaa, laitat viinin syyksi ja selität sekoilevasi sanoissa välillä.
Tämän jälkeen lopetat huijaamisen.
[/quote]
Siis Rooman reissun jälkeen ;)
Sanot että olit humalassa ja mokasit. Pyydät kunnolla anteeksi niin tuskin se mies mihinkään lähtee kun kaikki meistä kuitenkin joskus mokaa.
Voit ottaa myös kohdasta 11 mallia ja kyynisesti kertoa matkan jälkeen miehelle (pukeutuneen mustaan kynämekkoon ja poltellen mietoja savukkeita)miten Ranska eroaa muista turistikohteista.
Jos minä olisin sinä, välttelisin koko puheenaihetta. Jos mies kysyy tarkennusta, vastaat olleesi pitkän viikonlopun Pariisissa ja Roomassa. Eri asia, jos olet väittänyt tyyliin asuneesi molemmissa maissa ja niin päin pois. Muuten en alkaisi sen kummemmin korjailemaan, en sen takia että kannatan valehtelua vaan sen takia että mielestäni asia on aika vähäpätöinen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:49"]
[/quote]
Lord have mercy sä oot typerä.. Joo väitä iha mitä haluut, tonku paukautat ni se mies tietää pysyä erossa susta. Kerro hengaillees monesti erityisesticlichy-sous-boin alueella ja erityisesti st lazarin alueil öisin. Kerro kans et viihdyt erityisen hyvin ku hengaillet marseillesis ni quartier nordis. Sit lisää loppuun viel, et italialaiset näkee ittensä ensisijasesti italialaisina, ei kaupungin tai alueen mukaan asuvina. Mainitse, että pohjoinen ja etelä tulee ihan hirveen hyvin toimeen keskenään, ei oo esim. älyttömän härskii rasisimii telkkaris, ja on niin kivaa kun suojelurahan maksaminen etelässä on loppunu kokonaan. Heitä viel loppuun, et Berlusconin uutiset on iha liian vakavia ja faktapitosii, ja käsittelee ihan liian vähän esim. futiksenpelaajien vaimojen kampauksia. Onnea!
No en onneksi väittänyt, että olisin asunut. Huh, kaikkeen sitä joutuu! Ikinä ei enää tällaista tapahdu mulle! Kiitos kaikille vinkeistä, ootte kivoja <3
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:14"]
19 on typerä
[/quote]
Ja sä oot suomalainen ;)
Hae pari matkaopasta, josta tutustut vaikka Pariisiin ja Nizzaan sekä Roomaan ja vaikkapa carda-järveen.... Mutta ei se mies noista paikoista ole kiinnostunut, ja ainahan voit sanoa että puhuit pussiin hikuan juoneena ja tarkoitit vain Kreikkaa. Miehet ymmärtää, kun sanot, että halusit tehdä vaikutuksen:)