Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaa tämä uni minulle:

Vierailija
18.11.2013 |

Näin viimeyönä unta, jossa oli kummallinen haikea, ikävöivä tunnelma. Jo unen aikana minulla oli olo, että etsin jotain tai minun tulisi ymmärtää jotain tärkeää. En muista tarkalleen tapahtumia tai missä järjestyksessä asiat tapahtuivat, mutta seuraavat kohdat muistan selvästi. Olin metsässä, aukiolla tai ehkä veden äärellä. Paikalla oli mukava, puhdas parisänky. Olin ilmeisesti harrastukseni parissa, sillä eräs miespuolinen harrastuskaverini oli paikalla. Pidän ihan oikeassa elämässä tästä kaverista ja meillä on synkannut alusta asti tosi hyvin. Kuitenkin täysin kaveripohjalta, ei mitään kiinnostusta muuhun kummallakaan. Paikalla oli ehkä eräs toinenkin mies henkilö, en kyllä ole varma hänen henkilöllisyydestään, mutta unessa ainakin tunnistin hänet. Unessakin tämä toinen oli semmoinen hämyinen, ei niin selväpiirteinen hahmo. Vähän pyöreähkö.

En muista mitä siellä metsässä tehtiin, ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, ihan normaalia. Muistan vain, että minulla oli epävarma ja ahdistunut olo.

Sitten niihin outoihin tapahtumiin. Jossain lähettyvillä oli ulkohuussi, jonne menin. Huussi oli vanha ja todella sotkuinen, ällöttävä. Itse se 'vessa-aukko' lainehti ja tulvi yli, oli todella oksettava paikka muutenkin. Koska minulla oli hätä, pissasin sitten kuitenkin huussissa, en kuitenkaan istunut siihen pöntölle. Tämän jälkeen menin sänkyyn jossa nämä kaksi miestä jo makailivat. Kömmin siihen väliin tämän kaverini selän taakse, hän siis nukkui kyljellään. Hänellä oli paljas selkä. Uni lopui siihen, kun laitoin kämmeneni hellästi hänen selkäänsä vasten ja minut valtasi äärettömän levollinen ja helpottunut olo. Tiesin, että kaikki ahdistus ja ikävä ja epävarmuus loppui ja kaikki oli hyvin.

Kun heräsin minulla oli tarve ottaa yhteyttä tähän kaveriin, mutta en sitten viitsinyt, kun ei minulla oikeasti ollut hänelle mitään asiaa enkä viitsinyt säikäytellä tämmöisillä oudoilla unijutuilla. Uni jäi vaivaamaan, koska siinä oli niin vahva tunne, että minun pitäisi ymmärtää jotain. Enkä keksi mikä se juttu olisi.

Pyydänkin apuanne asian selvittämisessä. Teorioita kehiin. Mitä mun piti tässä tajuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisimmillaan tuo voi vaan olla sitä, että tunnet tuon kaverisi läheiseksi ja sinulla on lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Positiiviset tunteet voivat ilmetä lievän seksuaalisina unessa vaikka ne eivät oikeasti sellaisia olisikaan.

Vierailija
2/4 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori,ei mitään tajua mitä yrität selittää.Mutta ei ne unet aina mitään tarkoita.Eiköhän se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaksi tai kolme homomiestä?

Vierailija
4/4 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit jo