Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun henki haisee, kulmakarvat ja naisviikset rehottaa, ei ole käynyt pariin päivään suihkussa....

Vierailija
20.09.2020 |

....ja vaatteina on nuhjuiset yli-isot college pöksyt ja nuhjuinen jättihuppari. Päässä on pipo koska tukka on ihan takussa ja likainen. eikä jaksa tehdä asialle mitään , kun ei ole ketään ihmistä kenen edessä pitäisi näyttää siedettävältä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä sama fiilis. On mulla mies tossa mut sillä on samanlaine meininki.

Vierailija
2/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen peilejä kun tajuan että näytän ihan karsealta deekulta. No kyllä se olutkin maistuis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ainakaan kovin moni mies tule yrittämään mitään tän näköisen kanssa. Joku juoppo on korkeintaan moikannut.

Vierailija
4/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti pakko saada se ultra chadi alffa. Vähempään et tyydy!

Vierailija
5/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tollasia päiviä. Käyn suihkussa, rasvaan ja puunaan itseni, laitan puhtaan paidan joka päivä. Vaikka ei huvittais.

Vierailija
6/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa meillä kaikilla on paskanen olo

Vierailija
7/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunnetta. En ole koskaan huolehtinut itsestäni _muiden_ vuoksi - vaan itseni. Tosi outoa ajattelua ylipäätään.

Vierailija
8/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se haittaa jos on kotona paskaisena kun ei ole ketään muita täällä, eikä tarvitse mihinkään mennä?  Ja en yritä mitään ultraChadeja, en yritä yhtään ketään kun ei kiinnosta.

Vierailija
9/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tunnetta. En ole koskaan huolehtinut itsestäni _muiden_ vuoksi - vaan itseni. Tosi outoa ajattelua ylipäätään.

Et siis ole koskaan halunnut näyttää hyvältä ihastuksesi kohteelle?

Vierailija
10/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksei joku käy suihkus. Miten itse jaksaa omaa hajuaan jos ei peseydy? Itse joka päivä mökilläkin peseydyn vaikka vesi pitää raahata kauempaa.

Vierailija
11/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti pakko saada se ultra chadi alffa. Vähempään et tyydy!

Mitä se sinua haittaa kenestä hän unelmoi? Oletko siis itse jonottamassa sulhaseksi? Silloin kannattaa lähestyä vähemmän hyökkäävästi ja katkerasti.

Vierailija
12/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus kausi, jolloin en masennuksen takia jaksanut huolehtia hampaista. Nyt vähän harmittaa, koska ikenet ovat hieman vetäytyneet pitkällisen ientulehduksen takia. Onneksi hampaani eivät reikiinny. 

Harmittaa ja inhottaa. Yrittäkää jaksaa pestä hampaanne, vaikka miten masentaisi ja ketuttaisi. 

Vierailija
13/13 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen lipsumassa johonkin depressioon kun vaikka vastaan kävelisi maailman ihanin mies, niin en edes vilkaisi toista kertaa. En halua mitään miestä tai perhettä elämältä. Jonkun hienon uran ehkä voisinkin halua, mutta inhoan kaikkia oksettavan tärkeileviä toimiston tanttoja enkä sietäisi sellaisia silmissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan