Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lemmikeistä

Vierailija
20.09.2020 |

Kamala lemmikkikuume minulla. Pohdin kovasti, muuttaako meille nelijalkainen kaveri. Kertokaa omista lemmikeistänne, niin ehkä helpottaa päätöksentekoani. Ennen kaikkea, onko eläimen hankinta kaduttanut. Millaisia tunteita olette kokeneet, kun eläin on teillä vähän aikaa ollut?

Pystyisitteköhän ylipuhumaan minun siihen, etten hommaisi lemmikkiä. Jotkut järkisyyt (ja mieheni) ovat tuota asiaa vastaan. Asumme pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole eläinhoitoloita, ja tukiverkkoa ei täällä ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt jostain eläimestänne. Tehdään tästä hyvän mielen ketju!

Vierailija
2/5 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie hankin pari vuotta sit lapinkoiran. Se oli ylivoimaisesti paras teko koko lyhyessä elemässäni. :) Miul ei oo ikinä ollu kavereita, joten päätin hankkia koiran mielenterveyden kannalta. En koe enään olevani täysin yksin, ja koirasta on tullu miun paras kaveri. :) Kuulostaa säälittävältä, tiedän. Alkuun se oli todella outoa, ku se käveli ja nuuhki ympäri asuntoa. :D Se oli miulle outo kokemus.

Lapinkoira tarvitsee melko paljon liikuntaa. Alkuun se oli melko hankalaa lähteä kylmään syysaamuun lenkille, mut ny se on päivän kohokohta. :) Me käydään sellaisil noin 6-9 kilometrin lenkeillä joka aamu.

Mie oon työtön, joten o aikaa koiralle. Miust se on tosi tärkeetä. :) On tietenkin pieniä koiria, joille riittää pienempi lenkki ja jotka viihtyvät yksin. Rodun valinnassa pitää olla tarkkana!

Mie oon tosi onnellinen, ku hankin koiran. Suosittelen, jos pystyt pitämään lemmikkiä. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani on edullinen ylläpitää, seurallinen, viisas, suloinen, voi opettaa vaikka hyppäämään esteitä tai käydä näyttelyissä, jos on tilaa rakentaa ulos oma kanila, niin on myös helppo ja siisti, sisällä nää voi saada aikaan tuhoja. Kasvattajalta ostetun lemmikkikanin luonne on seurallinen, tallikani ei välttämättä sitä ole.

Vierailija
4/5 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on ihana ja helppo siinä mielessä, ettei sitä pidä lenkittää. Toki sitten pitää huolehtia sisällä vessalaatikoista.

Vierailija
5/5 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie hankin pari vuotta sit lapinkoiran. Se oli ylivoimaisesti paras teko koko lyhyessä elemässäni. :) Miul ei oo ikinä ollu kavereita, joten päätin hankkia koiran mielenterveyden kannalta. En koe enään olevani täysin yksin, ja koirasta on tullu miun paras kaveri. :) Kuulostaa säälittävältä, tiedän. Alkuun se oli todella outoa, ku se käveli ja nuuhki ympäri asuntoa. :D Se oli miulle outo kokemus.

Lapinkoira tarvitsee melko paljon liikuntaa. Alkuun se oli melko hankalaa lähteä kylmään syysaamuun lenkille, mut ny se on päivän kohokohta. :) Me käydään sellaisil noin 6-9 kilometrin lenkeillä joka aamu.

Mie oon työtön, joten o aikaa koiralle. Miust se on tosi tärkeetä. :) On tietenkin pieniä koiria, joille riittää pienempi lenkki ja jotka viihtyvät yksin. Rodun valinnassa pitää olla tarkkana!

Mie oon tosi onnellinen, ku hankin koiran. Suosittelen, jos pystyt pitämään lemmikkiä. :) M25

Tuli hyvä mieli tästä kirjoituksesta.

Kaikkea hyvää sinulle ja lapinkoirallesi :)

T. Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi