Pian pari vuotta mennyt selibaatissa, muita?
Kommentit (42)
Pari vuotta tuli/tulee täyteen näihin aikoihin. Ei panon panoa sitten avioeron
M38
About kerran vuodessa pileä.
No, ei oo niin hinkukaan enää.
Jos joskus pahaksi äityis, niin satku esiin ja yrjönkadun saunan nurkille, niin saa oikein valkata.
Se siitä "puutteesta".
M48
Vierailija kirjoitti:
Ok, mielenkiintoista huomata, että on niitä muitakin. Jotenkin olen kuvitellut, että kaikki muut ovat niin kovin viriilejä. Tiedän olevani todella valikoiva, ketään kiinnostavaa ei ole sattunut kohdalle, vaikka olen deittipalstoilla. No joo pari olisi ollut, mutta ei ole helppoa löytää lapsenvahtia yms.
Sama tilanne, paitsi että lapset on niin isoja etteivät tarvitse hoitajaa. Sopivaa noin 40-v miestä ei vaan tunnu löytyvän :( Kelpaisi kevyempikin suhde. Joskus fantasioin ihan fwb-suhteesta, mutta mistä siihenkään löytää sopivan kumppanin? Pitäis olla kuitenkin sellainen, että herättää himot. Moni varsinkaan 5-kymppinen mies ei sitä tee, ovat jo aika vanhuksia monet.
Suhteissani on ollut aina paljon peittojen heiluttelua mutta kyllä tähän kuivuuteenkin on tottunut. Taitaa olla 7-8 vuotta jo mennyt. Monet tuntuvat löytävän kumppanin tosi helposti - miten ne sen tekee??
N40+
Kaksi kuukautta jo mennyt paatissa, eikä näy valoa tunnelin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mielenkiintoista huomata, että on niitä muitakin. Jotenkin olen kuvitellut, että kaikki muut ovat niin kovin viriilejä. Tiedän olevani todella valikoiva, ketään kiinnostavaa ei ole sattunut kohdalle, vaikka olen deittipalstoilla. No joo pari olisi ollut, mutta ei ole helppoa löytää lapsenvahtia yms.
Sama tilanne, paitsi että lapset on niin isoja etteivät tarvitse hoitajaa. Sopivaa noin 40-v miestä ei vaan tunnu löytyvän :( Kelpaisi kevyempikin suhde. Joskus fantasioin ihan fwb-suhteesta, mutta mistä siihenkään löytää sopivan kumppanin? Pitäis olla kuitenkin sellainen, että herättää himot. Moni varsinkaan 5-kymppinen mies ei sitä tee, ovat jo aika vanhuksia monet.
Suhteissani on ollut aina paljon peittojen heiluttelua mutta kyllä tähän kuivuuteenkin on tottunut. Taitaa olla 7-8 vuotta jo mennyt. Monet tuntuvat löytävän kumppanin tosi helposti - miten ne sen tekee??
N40+
Menen yksin johonkin drinkille. Aina löytyy pian seuraa. Joskus joku kysyy voiko istua seuraan, usein teen sen itse. Parin drinkin jälkeen olen avoin kaikille ihmisille ja jutuille. En ole kaikista seksuaalisessa mielessä kiinnostunut, mutta se uusi tuttava voi tuntea jonkun, joka kiinnostaa. Samana iltana tai myöhemmin. Puhun paljon ja olen kiinnostunut ja kyselen. Laittaudun aina viehättäväksi, kun jonnekin lähden. Olen luonnostaan flirtti. N37
Pari vuotta. T: N 45 v parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ymmärrän jos ei halua, niin asia ok. Mutta jos mieli tekisi, niin kyllähän sitä aina jostakin löytää. N37
Naisille löytyy kyllä. Miehenä ei auta edes treenattu kroppa..
Ja tämä siis jos pitää kriteereinä samanikäisyyttä ja hoikkuutta. Vanhoja tai pullukoita saisi varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ymmärrän jos ei halua, niin asia ok. Mutta jos mieli tekisi, niin kyllähän sitä aina jostakin löytää. N37
Oletkohan oikeasti 37-vuotias ja nainen?
Useimmat nimittäin ymmärtävät, että seksi ei toimi kaikkien kanssa.
Edes eläimille ei välttämättä kelpaa kiima-aikana "kuka tahansa".
Ihminen, nainen, nyt vain on sillä tavalla rakennettu. Poikkeuksia on, niin kuin aina biologian saralla.
Ehkä sinä, "N37", olet yksi näistä hiutaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille löytyy kyllä. Miehenä ei auta edes treenattu kroppa..
Ja tämä siis jos pitää kriteereinä samanikäisyyttä ja hoikkuutta. Vanhoja tai pullukoita saisi varmaan.
😂😂🤣 Tämä "mies" astui omaan ansaansa. Pösilö mikä pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, nainen, nyt vain on sillä tavalla rakennettu. Poikkeuksia on, niin kuin aina biologian saralla.
Ehkä sinä, "N37", olet yksi näistä hiutaleista.
Voin lyödä satasesta vetoa, että jos nyt tältä istumalta lähden etsimään, niin viimeistään klo 22 olen löytänyt miehen, jota haluaisin ja joka olisi halukas puuhiin. Joko niin, että asia toteutettaisiin heti, tai aloitettaisiin tapailu. Asia on myös omasta asenteesta ja panostuksesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä, "N37", olet yksi näistä hiutaleista.Voin lyödä satasesta vetoa, että jos nyt tältä istumalta lähden etsimään, niin viimeistään klo 22 olen löytänyt miehen, jota haluaisin ja joka olisi halukas puuhiin. Joko niin, että asia toteutettaisiin heti, tai aloitettaisiin tapailu. Asia on myös omasta asenteesta ja panostuksesta kiinni.
Niin ja vastaaja oli todella N37
Yli 2 vuotta. Viimeisen reilun 4 vuoden aikana olen harrastanut kerran seksiä.
Selibaatti on kestänyt jo 13 vuotta. Irtoseksi kun ei (enää) kiinnosta ollenkaan ja parisuhdetta ei löydy niin sitten olen tietenkin kokonaan ilman. Seksistä kyllä tykkään, mutta tosiaan mitkään epämääräiset säädöt ei kiinnosta vaan aika aikaansa kutakin. Tosin tämä selibaatti taitaa kestää koko loppuiän :(
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä, "N37", olet yksi näistä hiutaleista.Voin lyödä satasesta vetoa, että jos nyt tältä istumalta lähden etsimään, niin viimeistään klo 22 olen löytänyt miehen, jota haluaisin ja joka olisi halukas puuhiin. Joko niin, että asia toteutettaisiin heti, tai aloitettaisiin tapailu. Asia on myös omasta asenteesta ja panostuksesta kiinni.
Ohhoh. "Aloitettaisiin tapailu" satasen panostuksella.
Suomessa on pilvin pimein ikäisiäsi keski-ikäisiä naisia, jotka eivät löydä haluttavaa miestä suhteeseen, vaikka verkot monilla vesillä vuosikausia.
Panostuksesi on kumminkin kovin pieni, eli et itsekään ole satavarma asiasta.
Jos o!et, sinun kannattaisi alkaa luotsata miehettömiä naisia apajien äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa, ei huvita pettää eikä ainakaan vielä tässä vaiheessa jättää. Nelikymppisenä ylipainoisena kolmen tarhaikäisen yh:na tuskin saisin sen useammin. Jos siis jonkun riman vielä haluan pitää.
6 vuotta selibaattia takana. t. Nainen 25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. "Aloitettaisiin tapailu" satasen panostuksella.
Suomessa on pilvin pimein ikäisiäsi keski-ikäisiä naisia, jotka eivät löydä haluttavaa miestä suhteeseen, vaikka verkot monilla vesillä vuosikausia.
Panostuksesi on kumminkin kovin pieni, eli et itsekään ole satavarma asiasta.
Jos o!et, sinun kannattaisi alkaa luotsata miehettömiä naisia apajien äärelle.
Pitkäaikaiseen toimivaan suhteeseen on varmasti vaikea löytää sopivaa kumppania, se myönnettäköön. Jos on siis nainen noin 40. Mutta yhden illan seuraa, tai tapailuseuraa löytyisi välittömästi. Olen perheellinen, mutta tiedän että kyllä tuolla voi kaikenlaista olla tarjolla hetikin. Tarjouksia on, kun käy viihteellä. Olen normaalipainoinen, laittautuva nainen, en mikään missi, mutta tavallisen kaunis. Asun pk-seudulla. P.S. Satanen oli mielestäni ihan merkittävä panostus vetoon! :D
En muista montako vuotta on mennyt. 4 ehkä.
Ainoastaan yhdynnätkö lasketaan? Jos kyllä, niin sitten olen ollut selibaatissa viime vuoden maaliskuusta asti. Sinkku olen ollut vuoden ja neljä kuukautta.
M31
Kuusi vuotta, naimisissa. N40