Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian pari vuotta mennyt selibaatissa, muita?

Vierailija
20.09.2020 |

Nainen 40v.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes parikymmentä...

Vierailija
2/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes vuosi alkoi juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista nähdä melkein koko kansan olevan täysin nukuksissa. Maailma muuttuu ympärillä, ei ostetut tiedemiehet jo tieteellisesti todistaneet, että koko eliitin koronapandemiat suunniteltiin jo vuosia sitten. Oletteko ihan tosissanne ettette tiedä koronatestien tarkoitusta? Ettekö todellakaan ymmärrä mitä koronarokote tekee ihmiselle? Rokote muuttaa ihmisen DNA:n synteettiseksi ja siten emme ole ihmisiä. Synteettisen ihmisen saa patentoida. Oletko miettinyt miksei 5G vaaroista käydä keskustelua? Oletko miettinyt mihin ihmisiä kuoli ympäri maailman, muttei koronavirusta ole edes eristetty ihmisestä koskaan! Näytä jos väität olevani väärässä. 5G tappoi heikkokuntoiset ja säteilysairauden oireet ovat kuten pahassa flunssassa. Lokakuun alussa 5G:n tehoa nostetaan ja tulette näkemään nk.toisen aallon. Kaupunkilaiset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen flunssaisia ja kipeitä viime aikoina?

Tässä vaiheessa mietit, että kirjoituksessa ei ole järkeä tai sitten tutkit asiaa internetistä!!!!!

Vierailija
4/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kohta jo nolla perään. 

N47

Vierailija
5/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ilman seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa? Koko ikäni. Ilman "omakivaa" taisin olla kerran 4kk ihan testimielessä.

Vierailija
6/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kertani oli 27.7.2018 eli yli 2 vuotta jo

M34

Vierailija
7/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Taitaa 2 vuotta tulla täyteen tässä syksyllä. Olisi kai jotain tilaisuuksia ollut, vaikka paljon en olekaan käynyt ulkona, mutta ei mitään tarpeeksi kiinnostavia ehdotuksia. En halua riskeerata sp-tauteja minkään turhan kokemuksen takia.

Vierailija
8/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta jo kai. Kun ei oikeaa osu kohdalle, niin ei.

Vierailija
9/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika tarkalleen nyt 3,5 vuotta. Kun erosin keväällä 2017 miesystävästä, en todellakaan arvannut, että tulee näin pitkä tauko, mikä näyttää vain jatkuvan.

Tätä ennen oli ollut seksiä säännöllisesti liki 30 vuotta. Alkuun oli tottumista mutta kai tämä näinkin menee. Nyt on kyllä käynyt mielessä, että ehkä ei seksiä lainkaan jatkossakaan. Olen nyt 51-vuotias nainen, ihan kivannäköinen, urheilullinen jne. Miten tässä nyt näin kävi?

Vierailija
10/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mielenkiintoista huomata, että on niitä muitakin. Jotenkin olen kuvitellut, että kaikki muut ovat niin kovin viriilejä. Tiedän olevani todella valikoiva, ketään kiinnostavaa ei ole sattunut kohdalle, vaikka olen deittipalstoilla. No joo pari olisi ollut, mutta ei ole helppoa löytää lapsenvahtia yms.

Vierailija
11/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kuulla, että muitakin harrastamattomia on. Toisaalta tekis mieli, mutta ei niin paljon, että jaksaisin järjestellä asiaa parhain päin. Sitten taas, kun tuntuu sopivalta kai. - 7

Vierailija
12/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana lähes 37 vuoden selibaatti.

Vierailija
13/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia puolittaisia mahdollisuuksia on vuoden aikana ollut:

Maaliskuussa 3.treffit mun luona mutta nainen ei lämmennyt yhtään ja pakit tuli jälkikäteen

Toukokuussa oli jo treffit sovittuna fwb-mielessä tutustumista varten mutta nainen perui saman päivän aikana

Heinäkuussa nainen tuli 1.treffeillä mun luokse ja oltiin jo lusikassa sohvalla mutta en saanut viboja että olisi halunnut mennä seksiin asti joten en yrittänyt ja ajattelin että nähdäänhän me toistekin. No eipä nähtykään.

M34

Vierailija
14/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10 vuotta, ja hyvältä tuntuu. Olen kyllä jo 62v, mutta minulla on miesystävä toisella päin Suomea. Ilmoitin hänelle, että naiminen on loppu, jos ystävyyskin niin ei haittaa. Tapaillaan satunnaisesti, soitellaan lähes päivittäin, se on hänen valintansa. Minä pärjään vaikka erakkona.

Vierailija
15/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pannaan joka toinen päivä. Hurjalta kuulostaa teidän selibaatit

Vierailija
16/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v ei-vapaaehtoista selibaattia

Vierailija
17/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa elämästä menee jonkinlaisessa selibaatissa

Vierailija
18/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdonvastaisessa selibaatissa ollaan oltu teinistä lähtien. Ikää on nyt yli 30 vuotta.

Vierailija
19/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Ymmärrän jos ei halua, niin asia ok. Mutta jos mieli tekisi, niin kyllähän sitä aina jostakin löytää. N37

Vierailija
20/42 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 3 vuotta eikä oikein ole näkyvissä seuraavaa kertaa.

M37 ja ihan terve, työelämässä ja pidän itsestäni huolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi