Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tekisit, jos parhaan ystäväsi mies sanoisi, että haluaa rakastella kanssasi?

Vierailija
20.07.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea ja haluttava, tottakai antautuisin.. molemminpuolinen ilo:)

ja ei siitä ystävälle kerrota- mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

paha minä. hyi.

mutta vastaus: kyllä panisin varmasti.

Vierailija
2/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sanoisi sen jälkeenkään. ei olisi sanankaan arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oli joku tutkimus englannissa. Normaalimiehillä, jotka eivät kapakassa notku, ovat nuo välittömät naissuhteet aika kortilla. Usein vaimon naistuttavista tulee myös miehelle läheisiä. Ja mies ei olisi tyypillinen lajinsa edustaja, ellei se m9oista ajattelisi, ihminen on kuitenkin vain eläin!

Vierailija
4/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ehdottelis mulle niin todennäköisesti muillekin naisille, eli luultavasti siis pettäisi ystävääni. Varmasti kertoisin.

Vierailija
5/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
6/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin suuseksiä, sen pitemmälle ei menty. Mies oli puutteessa, kun akka pihtas koko raskausajan.

Vierailija
7/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeen kiitetään kohteliaisuudesta?? ja ollaan imarreltuja?? Tuohan on ihan sairasta! Jos läheisen ystävän tärkein ihmissuhde osoittautuu tuollaiseksi kusipääksi, että naisen parasta ystävää yrittää, niin kyllä minulle ainakin tulisi paha mieli, eikä ekana tulisi mieleen että miehen täytyy siis pitää minua jotenkin erityisen puoleensavetävänä ja kauniina!! Parhaan ystäväni mies on myös pitkäaikainen ystäväni, joten jos jotain tuollaista ehdottaisi olisi varmasti seonnut ja hoidon tarpeessa... Ja sinä, joka totesit olevasi niin paljon ystävääsi kauniimpi, mietipä eikö ystävälläsi ole jotain muita avuja ja eikö kuitenkin ansaitsisi uskollisen miehen ja uskollisen ystävän?

Vierailija
8/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kerrasta kaveri ei tiennyt, seuraavilla kerroilla heillä oli jo avoin suhde ja ystäväni tietää näistä kerroista (ja ollaan ystäviä edelleen).

Ja en ole ylpeä teoistani. Nämä ovat niitä juttuja, joita toivoisin, etten olisi tehnyt.

Sittemmin muitten kavereitten miehille olenkin aina antanut pakit. Enkä ole kertonut kavereilleni heidän miestensä touhuista.

Vierailija
9/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hirveässä humalassa annoin piiitkälle vonkaamiselle periksi. Olin idiootti. Menetin ihanan ystävän. Ja vaikka anteeksi hän antoikin,ei olla vuosiin oltu yhteyksissä. Ei pystytä enää.

Voi kun voisi muuttaa mennyttä !! =,(

Vierailija
10/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olen minä =)

Vierailija
11/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan pettynyt olisin ko tyyppiin, en nimittäin uskoisi moista kenenkään ystäväni miehestä enkä sellaista kenellekään toivo.

Vierailija
12/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että kiitos tarjouksesta, mutta ystävät ovat niitä, joiden miehien kanssa ei kukelehita. En halua menettää ystävääni. Toivon, että tämä ehdotus jää tähän! Tosin ystäväni sai tietää ehdotuksesta, kun tallensin varuilta ystävän miehen numeron kännykkään, oli selittämisrä, mutta ystäväni oli kiitollinen rehellisyydestäni kun kerroin lopulta miten asiat olivat.

Vierailija
13/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin parhaalla ystävälläni ei ole poikaystävää vaan vaimo.

Vierailija
14/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin kohteliaasti. Mies on edelleen ystäväni kanssa, heillä on pari lastakin. Välttelen tilanteita joissa joudun olemaan kyseisen miehen kanssa kahden kesken.

Vierailija
15/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... varmaan toteaisin ikäänkuin huolimattomasti " no huh huh" . Ottaisin sen kai tsoukkina anyway.

Vierailija
16/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kieltäydyin kohteliaasti. Mies on edelleen ystäväni kanssa, heillä on pari lastakin. Välttelen tilanteita joissa joudun olemaan kyseisen miehen kanssa kahden kesken.

Vierailija
17/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut parhaan ystäväni tämän hetkistä mies ystävää, koska heidän suhteensa on tuore ja asuvat kaukana. (Viisastelua)

Närkästyisin ystäväni puolesta. Sanoisin ei kiitos.

Vierailija
18/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä (edes silloin kun on huomattavan kaunis ;))

Vierailija
19/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Enkä ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis tietääkseni). Reagoin erilailla noissa tilanteissa.

Ekalla kerralla kyse oli kaverista, jolla oli kai vähän huono itsetunto ja rakasti tuota miestä yli kaiken, vaikka " kaikki muut" tiesivät jätkän kusipääksi, ja oli monesti pettänyt kaveria. Mies tuli usein fyysisesti lähentelemään ja loppujen lopuksi ihan suoraan ehdottelemaan yhteisellä lomalla. Mä suutuin hänelle silloin. Sanoin, että kuinka kehtaa käyttäytyä tolla tavalla mun kaveria kohtaan, ja käskin painua ties minne. Jälkeen päin juttelin kaverinkin kanssa, koska olin ihan vakavasti sitä mieltä, että toi mies oli hänelle vaan ylimääräinen taakka, ja voisi löytää jonkun paljon paremman. Eivät ole enää yhdessä.

Tokalla kerralla tilanne oli ihan eri. Tuolla kaverillani ja miehellään oli sellainen aika avoin suhde ja suosivat " vapaata rakkautta" jne. Silloin sanoin vaan, että kiitos, mutta ei kiitos. Vapaa rakkaus sun muu kuin ei ole mikään mun juttu.

Vierailija
20/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäsin ehdotuksen kauniisti ja myöhemmin mies pyysi anteeksi ja toivoi että unohdettaisiin asia. Annoin anteeksi ja asia " unohdettiin" . Ollaan edelleen ystäviä ko perheen kanssa, itseasiassa en edes muista asiaa kun kyläilemme toistemme luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi