Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten valitsette useista matcheista ne, joihin haluatte tutustua Tinderissä?

Vierailija
20.09.2020 |

Ei kaikkien kanssa voi jutella samaan aikaan, muuten ei ehdi muuta tehdä kun olla Tinderissä. Miten tässä ryhtyy valitsemaan..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki pitää vaan jaksaa ja ehtiä. Kyllä ne siitä karsiutuu sitten itsellään ja lopulta jää yksi jonka kanssa juttu luistaa parhaiten. 

Vierailija
2/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kiinnostavaa tietää. Ehkä ymmärtäisin sitten paremmin, miksi suurin osa keskusteluista Tinderissä päättyy ghostaukseen naisen puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan tule liikaa matcheja. Valitsen tarkkaan ketään laitan oikealle. Oman profiilini olen hionut aika huippuunsa; hyvät, realistiset kuvat, profiilitekstissä kerron itsestäni useammalla lauseella Ja myös sen mitä itse haen. Ihan siksi että sellaiset jotka ei minusta oikeasti kiinnostu/ voisi kiinnostua, niin ei laittaisi minua oikealle turhaan.

Kun on esim. 3-5 matchia niin lopetan selailun kunnes ne on käyty läpi. Tuon verran matcheja saan ehkä viikossa jos suht ahkerasti selailen.

Vierailija
4/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella, kuka vaivautui vastaamaan takaisin. Jokaisen mätsin kanssa avasin kyllä keskustelun, mutta harva siihen reagoi mitenkään.

Onneksi olivat nihkeitä, koska olisin muuten kulkenut onneni ohitse. Oma mies löytyi nimittäin ihan perinteisesti baarista.

Vierailija
5/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kiinnostavaa tietää. Ehkä ymmärtäisin sitten paremmin, miksi suurin osa keskusteluista Tinderissä päättyy ghostaukseen naisen puolelta.

Kyllä miehetkin ghostaavat. Syitä sille, miksi keskustelu saattaa päättyä: sanot jotain tyhmää tai jotain, mikä paljastaa jotain olennaista ja huonoa arvomaailmastasi, teet paljon yhdyssanavirheitä, harrastuksesi eivät ole mieleisiä. Kommunikoit tylsästi, esim. kyselet, mutta et kerro paljoa itsestäsi, lähetät viestejä miksi nainen ei vastaa, vaikutat epätoivoiselta...

Vierailija
6/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä niin harvan kanssa edes syntyy järkevää keskustelua ettei siinä tarvitse hirveästi aikaa käyttää valintaan. Toisekseen en keräillyt kymmenittäin ukkoja vaan välillä paussitin selailun jos aktiivisemmin keskustelin jonkun tai parin kanssa. Tyypit jotka heti vihjailee seksistä tms. hus poistoon heti tai aloittavat työpaikkahaastattelu tyylisen tenttauksen. 

Vierailija
7/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan heti ne, jotka eivät ole lukeneet profiiliani, sekä ne, joille keskustelu = kuulustelu. Ei siinä montaa jää jäljelle, vähintään 90% menee poistoon ihan parin ekan viestin jälkeen.

Vierailija
8/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta kokemukseni muista deittipalstoista on kyllä se, että todella harva oli kiinnostava - siis sellainen, että profiiliteksti ja ulkonäkö herättivät kiinnostuksen ja oikeasti tulisi sellainen olo, että tuon haluaisin tavata. Oikeastaan sellaisia oli ehkä yksi tai kaksi, ja sitten saattoi olla muutama sellainen "ihan ok, katsotaan nyt tuokin". Mutta aika pian näistä kyllä jo viestittelyssä karsiutui osa pois. Muita deittipalstoilla kokeillessa kävin treffeillä muutaman kanssa. Olen kokeillut deittipalstoja kolme kertaa - näistä yhden kerran luovutin, yhden kerran löysin lyhytaikaisen suhteen ja toisen kerran vähän pitemmän suhteen.

Veikkaan, että Tinderissä olisi sama - vain harva herättää edes minkäänlaista mielenkiintoa, ja sitten viestittelyn myötä näistä karsiutuisi osa pois. Eiköhän tuollaista pientä määrää jaksaisi ja ehtisi...

Vierailija
9/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hae mätsejä vaan oikeasti painan sydäntä vain niiden kohdalla joka kiinnostaa. Miksi sinä mätsäät sellaisen kanssa johon et halua tutustua? Miten teillä on noin paljon mätsejä, 3-5 viikossa? Minä en ole törmännyt kiinnostaviin moneen kuukauteen enkä siksi ole painanut sydäntä. Minulla on maksullinen versio josta näen että saan 9999 tykkäystä kuukaudessa täyteen joten miesten täytyy melko hövelisti painaa sydäntä. Eli miehet painaa kaikille sydäntä ja sitten jos tulee mätsi niin valitaan se johon halutaan tutustua? 

En oikein ymmärrä tuota, mutta ehkä minä olen liian tiukka, ehkä vaan pitäisi alkaa mätsäämään ja tapailemaan ihmisiä vaikka ei profiilin perusteella edes kiinnostaisi. Ei kai tästä sinkkuudesta muutakaan tietä ole pois.

Vierailija
10/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin ghostaavat. Syitä sille, miksi keskustelu saattaa päättyä: sanot jotain tyhmää tai jotain, mikä paljastaa jotain olennaista ja huonoa arvomaailmastasi, teet paljon yhdyssanavirheitä, harrastuksesi eivät ole mieleisiä. Kommunikoit tylsästi, esim. kyselet, mutta et kerro paljoa itsestäsi, lähetät viestejä miksi nainen ei vastaa, vaikutat epätoivoiselta...

Ei noista mikään nyt oikein osunut. Luin joskus artikkelin ghostauksesta, jossa listattiin kahdeksan syytä ghostaukseen, jotka eivät johdu millään tavalla siitä ghostatusta. Oletan, että suurin osa ghostauksista taitaa olla tuollaisia.

Vierailija
11/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hae mätsejä vaan oikeasti painan sydäntä vain niiden kohdalla joka kiinnostaa. Miksi sinä mätsäät sellaisen kanssa johon et halua tutustua? Miten teillä on noin paljon mätsejä, 3-5 viikossa? Minä en ole törmännyt kiinnostaviin moneen kuukauteen enkä siksi ole painanut sydäntä. Minulla on maksullinen versio josta näen että saan 9999 tykkäystä kuukaudessa täyteen joten miesten täytyy melko hövelisti painaa sydäntä. Eli miehet painaa kaikille sydäntä ja sitten jos tulee mätsi niin valitaan se johon halutaan tutustua? 

En oikein ymmärrä tuota, mutta ehkä minä olen liian tiukka, ehkä vaan pitäisi alkaa mätsäämään ja tapailemaan ihmisiä vaikka ei profiilin perusteella edes kiinnostaisi. Ei kai tästä sinkkuudesta muutakaan tietä ole pois.

Suurimmalla osalla miehistä on tyhjä profiili. Ja joskus se tyhjän profiilin tyyppi on osoittautunut tosi hyväksi matchiksi. Siksi laitan oikealle myös testittömiä, jos kuvat kiinnostavat (Huom ei ole sama asia kuin komeus).

Asun alueella jossa 100km säteellä asuu noin 5-10 miljoonaa ihmistä, eli matcheja tulee helposti 10 päivässä jos yhtään enempää Tinderöi. Jossain suomen pikkukaupungissa on varmasti eri tavalla.

Vierailija
12/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 9999 tykkäystä joka kuukausi etkä ole niistä löytänyt YHTÄKÄÄN kiinnostavaa, niin sanoisin kyllä joo että katso peiliin.

Totta toki että miehet antaa tykkäyksiä hövelisti. Esim. minulla on lapsia ja kerron sen selvästi profiilissa. Kuten myös sen etten missään nimessä harrasta yhden illan juttuja. Silti jatkuvasti tulee näitä jotka esim. vasta siinä keskustelun lomassa alkaa pohtimaan että “en mä kyllä tiiä olisko musta elämään toisen lapsien kanssa”. Siis öö, se on ihan täysin fine mulle jos sinusta ei siihen ole, mutta älä sitten tuhlaa minun aikaani? Vai odottaako ne että sanon että aijaa, juu, no ootappa niin pistän muksut myyntiin.

Vierailija
13/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sen, joka aloittaa keskustelun. 100 % mun aloittamista keskusteluista on johtanut siihen, että mies vastaa kysymyksiin yhdellä sanalla eikä ole kiinnostunut tietämään minusta mitään.

Vierailija
14/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista mikään nyt oikein osunut. Luin joskus artikkelin ghostauksesta, jossa listattiin kahdeksan syytä ghostaukseen, jotka eivät johdu millään tavalla siitä ghostatusta. Oletan, että suurin osa ghostauksista taitaa olla tuollaisia.

Miksi alapeukutatte?

Vierailija
15/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on tyhjä profiili. Ja joskus se tyhjän profiilin tyyppi on osoittautunut tosi hyväksi matchiksi. Siksi laitan oikealle myös testittömiä, jos kuvat kiinnostavat (Huom ei ole sama asia kuin komeus).

Asun alueella jossa 100km säteellä asuu noin 5-10 miljoonaa ihmistä, eli matcheja tulee helposti 10 päivässä jos yhtään enempää Tinderöi. Jossain suomen pikkukaupungissa on varmasti eri tavalla.

Kiitos vastauksesta. Eipä ole tullut mieleen tykätä profiilista jossa ei ole tekstiä. Ehkä pitää alkaa hövelimmäksi. Mutta kuvissa pitäisi tosiaan olla jotain mielenkiintoisempaa kuin alaviistosta otettu kasvokuva auton ratissa.

Vierailija
16/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyväkroppaisilla komistuksilla on myös hyvä penis. Nämä ovat yhden yön juttuja.

Sitten jos mies näyttää että on lisäksi rahaa ja kokemusta niin voidaan keskustella syvällisemmin, paitsi jos on nyhverö.

-N27-

Vierailija
17/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 9999 tykkäystä joka kuukausi etkä ole niistä löytänyt YHTÄKÄÄN kiinnostavaa, niin sanoisin kyllä joo että katso peiliin.

Totta toki että miehet antaa tykkäyksiä hövelisti. Esim. minulla on lapsia ja kerron sen selvästi profiilissa. Kuten myös sen etten missään nimessä harrasta yhden illan juttuja. Silti jatkuvasti tulee näitä jotka esim. vasta siinä keskustelun lomassa alkaa pohtimaan että “en mä kyllä tiiä olisko musta elämään toisen lapsien kanssa”. Siis öö, se on ihan täysin fine mulle jos sinusta ei siihen ole, mutta älä sitten tuhlaa minun aikaani? Vai odottaako ne että sanon että aijaa, juu, no ootappa niin pistän muksut myyntiin.

No mitä siitä peiliin katsomisesta pitää seurata? En ole tuo, jolle vastasit, mutta jos esim. itse etsisin nyt Tinderistä kumppania, ja toivoisin hänen olevan samanhenkinen kuin minä, jolla on samankaltainen arvomaailma ja joka olisi vähän vaihtoehtoisen näköinen eikä mikään perinteisen näköinen ja oloinen mies, sellainen joka osaa ilmaista itseään kirjallisesti(kin), mahdollisesti huumorintajuinen, jolla olisi samanlaisia intressejä jaei asuisi liian kaukana... niin, jos tällaista ei vaan löytyisi, niin mitä sitten? Tottakai tietäisin, että se johtuu siitä, että toivon samanhenkistä ihmistä, jollaisia ei muutenkaan maailmassa löydy niin helposti, mutta miksi minun pitäisi peiliin katsoa? Pitäisikö sitten alkaa karsia noista toiveista, vaikka tietäisin, etten haluaisi kuitenkaan suhdetta jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa eivät nämä toiveet toteudu. Nojoo, periaatteessa asuinpaikasta voisin tinkiä, mutta kun minulla on alakouluikäiset lapset, niin en kuitenkaan voisi matkustaa tapaamisiin tosta noin vaan jonnekin toiselle puolen Suomea, ja lasten koulun ja oman elämänikään vuoksi en olisi myöskään valmis itse muuttamaan. No, toki etäsuhde voisi olla minulle vaihtoehto, mutta ehkä nyt en ensimmäisenä lähtisi etsimään sitä hankalinta vaihtoehtoa.

Voisi hyvinkin käydä, että minulle tulisi 9999 tykkäystä kuukaudessa, mutta yksikään noista ei olisi sitä, mitä etsin. Moni heistä toki voisi olla hyvinkin mukavia ja ihania ihmisiä, mutta en silti varmaan ihastuisi, jos ei toinen tunnu oikeasti oikealta. Ja jos noista joku suhde syntyisi, voi olla ettei siitä tulisi kovin syvällistä tai kestävää.

Vierailija
18/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siitä peiliin katsomisesta pitää seurata? En ole tuo, jolle vastasit, mutta jos esim. itse etsisin nyt Tinderistä kumppania, ja toivoisin hänen olevan samanhenkinen kuin minä, jolla on samankaltainen arvomaailma ja joka olisi vähän vaihtoehtoisen näköinen eikä mikään perinteisen näköinen ja oloinen mies, sellainen joka osaa ilmaista itseään kirjallisesti(kin), mahdollisesti huumorintajuinen, jolla olisi samanlaisia intressejä jaei asuisi liian kaukana... niin, jos tällaista ei vaan löytyisi, niin mitä sitten? Tottakai tietäisin, että se johtuu siitä, että toivon samanhenkistä ihmistä, jollaisia ei muutenkaan maailmassa löydy niin helposti, mutta miksi minun pitäisi peiliin katsoa? Pitäisikö sitten alkaa karsia noista toiveista, vaikka tietäisin, etten haluaisi kuitenkaan suhdetta jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa eivät nämä toiveet toteudu. Nojoo, periaatteessa asuinpaikasta voisin tinkiä, mutta kun minulla on alakouluikäiset lapset, niin en kuitenkaan voisi matkustaa tapaamisiin tosta noin vaan jonnekin toiselle puolen Suomea, ja lasten koulun ja oman elämänikään vuoksi en olisi myöskään valmis itse muuttamaan. No, toki etäsuhde voisi olla minulle vaihtoehto, mutta ehkä nyt en ensimmäisenä lähtisi etsimään sitä hankalinta vaihtoehtoa.

Voisi hyvinkin käydä, että minulle tulisi 9999 tykkäystä kuukaudessa, mutta yksikään noista ei olisi sitä, mitä etsin. Moni heistä toki voisi olla hyvinkin mukavia ja ihania ihmisiä, mutta en silti varmaan ihastuisi, jos ei toinen tunnu oikeasti oikealta. Ja jos noista joku suhde syntyisi, voi olla ettei siitä tulisi kovin syvällistä tai kestävää.

Tuossa oli minulla väärin yksi sana, on, sen piti olla oli. Eli minulla OLI se maksullinen tinder jolla sain paljon tykkäyksiä ja käytin sitä nimenomaan ulkomailla. Silloin löytyi paljon kiinnostavia miehiä, etenkin esim. Berliinistä, New Yorkista ja Lontoosta. Olen itse taiteilija ja vähän vaihtoehtokultuuriin kallellaan ja tiukka vegaani niin minua ei myöskään kiinnosta näin teoriassa mies joka harrastaa esim. metsästystä tai autonkorjaamista tai mikä pahinta, ei omaa muita kiinnostuksen kohteita kuin kalja ja tv.

Pointtini oli, että koska saan nopeasti tykkäyksiä miehiltä, heidän täytyy painella sydäntä vain huvikseen ilman tarkoitusta(en usko että minusta noin monet miehet oikeasti olisivat kiinnostuneita), ei se että en löydä kiinnostavia miehiä 9999 miehen joukosta. Pitäisi kirjoittaa ymmärrettävämmin sillä näillä keskustelupalstoilla ei ehdi ajatuksella aina lukea.

Nyt olen ollut maaseudulla syksyn ja täällä ei todellakaan tule mätsejä juurikaan. Suurimmalla osalla miehistä kuvissa harrastuksina auto ja metsästys. Yhdellä miehellä oli kuvissa kitara, se herätti heti kiinnostuksen.

Vierailija
19/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän mietti miten sinkkuudesta pääsisi pois, niin joo, silloin minusta kannattaa “katsoa peiliin”, eli tarkemmin sanottuna hieman miettiä niitä omia vaatimuksia ja kriteereitä ja miettiä voisko edes antaa mahdollisuuden niille jotka täyttää edes vaikkapa sen tärkeimmän kriteerin. Ja tunnustaa että todennäköisesti se vastapuolikin tekee sinunkin suhteen kenties isojakin kompromisseja (etenkin meidän äitien pitää se asia itselleen tunnustaa), jos vaan ne tärkeimmät jutut natsaa. Koska suhde on aina myös kompromisseja. Ja se kemiahan selviää sitten vasta tapaamalla, ei sitä kuvista selvitetä eli pakko niille treffeillekkin on uskaltaa jos parisuhteen haluaa.

Jos tämä kaikki on itselle mahdoton ajatus ja on täysin sinut sen yksin jäämisen kanssa niin eihän siinä sit mitään, senkun jatkaa samalla tyylillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi