Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi sormeen

Vierailija
17.11.2013 |

Ajattelin tatuoida "vihkisormuksen" vas nimettömään.

Onko aivan hullu idea? Olen töissä, jossa käsiä joutuu pesemään jatkuvasti ja aina jää kosteutta sormusten alle.

Missä kannattaa teettää? Onko arvokasta? Ja sitten se "kuva". Millainen tai mitä voi pieneen sormeen laittaa, että näyttää edes joltakin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lueskella tatuointifirmojen sivuilta tietoja. Usein sormitatuointia joudutaan vahventamaan ajan kuluessa, koska kuluu jonkin verran. Tämä lienee kuitenkin yksilöllistä.

Vierailija
2/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se niin hullu idea ole, ennenkuin sitten jos ja kun tulee ero. Ei maksa varmaan montaa kymppiä, koska melko pienihän siitä tulee. Katot netistä malleja tai annat tatuoijalle vapaat kädet. Ja kannattaa teetättää jollain joka osaa tehdä, eli tunnettu ja arvostettu tatuoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kestämään hyvänä pitkään. Haalistuu ja värit leviävät kulutuksen takia. Jos otat, niin ota joku tosi selkeä, ei mitään pientä kuviota. Ja valmistaudu siihen että voit joutua lisäämään väriä usein. Saattaa kyllä näyttää suttuiselta helposti.

Vierailija
4/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen vei sanat suustani. en suosittele sormitatskaa. tiedän yhden, jolla on ko. vihkisormustatska ja ei mennyt kauaa, kun alkoi näyttää ihan törkeältä, vankilassa hakatulta tekeleeltä.

Vierailija
5/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, jos otat sellaisen kuvan josta varmasti tykkäät niin paljon että vaikka ero tulisi niin haluaisit pitää sen. Nimettömäänhän voi tatuoida myös liittoa symboloimaan jonkin muun kuvion kuin sormuksen.

Paras keino varmistaa tatuoinnin hyvä laatu on mennä studioiden galleriasivuille ja kiinnittää huomiota viivan laatuun (yksityiskohtaisuus, tarkkuus, viivat suoria ja kaaret ja kapenevat muodot tehty kauniisti). Lisäksi isommilla paikkakunnilla kannattaa lukea keskusteluketjujen arvioita eri studioista.

Tatuointien lähtöhinta on hyvissä paikoissa noin 50 euroa, johon lisätään pienen tatuoinnin ollessa kyseessä joitakin kymppejä. Selviät varmaankin satasella.

Vierailija
6/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja sormissa ovat kautta aikojen harrastaneet rikollisjengit ja narkkarivangit.

Vierailija
7/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota näyttää juntilta.

Vierailija
8/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuointi pikkusormessa. Musta väri on pysynyt hyvin, sitä tarvitsi uusia vain kerran parin viikon kuluttua alkuperäisestä käynnistä. Noista nopeasti haalistuvista tuherruksista puhuvilla on ilmeisesti ollut huono tatuoija asialla. Väri on saatava tarpeeksi syvälle ihon alle jotta jäljestä tulee laadukasta. Hyvillä artisteilla on muuten tatuoinneilleen ikuinen takuu, eli sitä voi uusiakin ilmaiseksi tarvittaessa. luulen, että 5-10 vuoden välein voitkin joutua uusimaan, mutta tuskin useammin.

Siitä olen samaa mieltä, että ehdottomasti selkeä kuvio. Joku kelttiläishenkinen voisi toimia, jos haluat sen muistuttavan sormusta. Esimerkkejä:

http://cool4tattoos.com/wp-content/uploads/2013/11/celtic-wedding-ring-tattoo-designs-xr4s6e3h.jpg

http://inspirationkeys.com/wp-content/uploads/2013/11/Wedding-Ring-Tattoo-Designs.jpg

Pääasia kuitenkin, että tosiaan itse pidät tatuoinnista ja se on makusi mukainen. Ankkuri tms. voisi myös toimia.

T: 6

Vierailija
9/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni on sormustatuoinnit. Ne ovat aivan yksinkertaiset rinkulat, tai oikeastaan palkit, koska sitä sormusta ei voi tatuoida kämmenpuolelle tai sormenväliin.

Kannattaa kysyä tatuointiliikkeestä lisätietoja. Yleensä tatuoinnin minihinta on suunnilleen 80 euroa. Me saatiin tosi edullisesti, koska tatuoija halusi muistaa meitä hääpäivänämme :) (Olimme siis käyneet vihillä samana päivänä.)

Mulla on haalistunut vähän, miehelläni ei. Tatuointiliike sijaitsee sen verran kaukana, etten ole vielä ehtinyt korjauttamaan.

Vierailija
10/10 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen olen nähnyt naisella. Ihan siisti rinkula sormen ympäri ja taisi olla vielä joku palkki suorassa kulmassa tähän rinkulaan nähden. Ihan asiallisela näytti ja jos tykkää, niin miksi ei. Kaikenmaailman tribaalit ja muut härötykset kannattaa jättää suosiolla pois laskuista suttaantumisvaaran takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi