Kysymys isorintaisille naisille
Missä vaiheessa ihmissuhdetta koet kehut isoista rinnoistasi imartelevina etkä ahdistavina?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokenut kehuja boobseistani ahdistavina. Olen sinut niiden kanssa. Tosin en koe kehuja myöskään imartelevina. Boobsit on luonnollinen osa itseäni, joista nautin itsekin.
Kiitos tästä vastauksesta. Hyvä että täältä löytyi edes yksi isorintainen ja rehellinen nainen.
Ap
Kaikki muut sanovat, että rintojen kehuminen väärällä tavalla tai väärässä tilanteessa voi olla epämiellyttävää, joten mielestäsi kaikki muut ovat epärehellisiä?
Kaikki muut selittelevät kakkaa kuten sinäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole isorintainen, mutta voihan rintoja kauniiksi kehua milloin vain.
Ei todellakaan voi. Jos eilen illalla Salen kassajonossa liian lähelle tullut juopunut mies olisi kehunut rintojani kauniiksi, se olisi ollut täysin asiatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koe imartelevina. En ole ulkonäkökeskeinen enkä kenenkään tyhmä seksilelu.
Mitä ihmettä seksillä on tekemistä tämän asian kanssa?
Ap
Tulkitsen rintojen kehumisen niin että ”olisi kiva päästä koskettelemaan”. Luulen että tämä tulkinta on se yleisin tulkinta. Että se tekeminen.
Eri
Niin mitä tekemistä tällä on seksin kanssa? Eiväthän rinnat ole sukupuolielin. Jokubkehuu hiuksiasi - APUA, TÄMÄ ON SEKSIÄ!
Missään muussa tilanteessa niihin ei pääse käsiksi kuin seksin aikana, joten kyllä se että annat ymmärtää että haluat kosketella rintojani, minulle tarkoittaa käytännössä sitä että haluat seksiä kanssani. Voit toki omassa pienessä päässä tarkoittaa sillä ihan mitä vaan, vaikka että nuo soveltuvat erinomaisesti vauvan ruokkimiseen, mutta minä tulkitsen sen niin että haluat sänkyyn kanssani ja luulen että suurin osa naisista tulkitsee sen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokenut kehuja boobseistani ahdistavina. Olen sinut niiden kanssa. Tosin en koe kehuja myöskään imartelevina. Boobsit on luonnollinen osa itseäni, joista nautin itsekin.
Kiitos tästä vastauksesta. Hyvä että täältä löytyi edes yksi isorintainen ja rehellinen nainen.
Ap
Kaikki muut sanovat, että rintojen kehuminen väärällä tavalla tai väärässä tilanteessa voi olla epämiellyttävää, joten mielestäsi kaikki muut ovat epärehellisiä?
Kaikki muut selittelevät kakkaa kuten sinäkin.
Ap
Miksi kysyt mielipiteitä, jos et oikeasti halua niitä?
Loppujen lopuksi se riippuu ihan siitä, miltä se kehuja musta tuntuu. Mulla on ollut poikaystäviä, jotka ovat tykänneet tosi paljon ja sillä saralla kehuja ja huomiota on tullut tosi paljon ja se on tuntunut ainoastaan kivalta. Mutta jos joku setämies bussissa alkaa puhua aiheesta, niin juu ei. Tai ylipäätään jos se mun oma halu toista ihmistä kohtaan ei ole samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole isorintainen, mutta voihan rintoja kauniiksi kehua milloin vain.
Ei todellakaan voi. Jos eilen illalla Salen kassajonossa liian lähelle tullut juopunut mies olisi kehunut rintojani kauniiksi, se olisi ollut täysin asiatonta käytöstä.
Entä jos hän olisi kehunut kampaustasi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa naisen on sopiva kehua, että ap:n housun etumus pullottaa miehekkäästi?
Yrittääkö arvon nainen implikoida, että sukupuolielimet ovat sama asia kuin rinnat?
Ap
Sun naistutkasi on rikki.
Mies
Riippuu tyypistä, kuinka hyvin tullaan juttuun ja miten asian esittää. Pidän rinnoistani, kyllä niitä saa kehua. Mutta vaikka silmien tai kenkienkin kehuminen voi olla creepyä jos se väärällä tavalla tai hetkellä tehdään.
Koetteko isorintaiset että miehet tuijottaa?
Onko isot rinnat ylipäänsä kauniit? ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko isot rinnat ylipäänsä kauniit? ei minusta.
No ei tosiaan, jos ne pystyy pään yli nostamaan.
Siis ei minua ahdista se, että tissejäni kehutaan?
Sehän on vain kivaa.
Yhteen mieheen tutustuinkin niin, että hän tuli sanomaan minulle ”hienot silmät ja tissit sulla”.
Minua ei myöskään ahdista se, jos tissejäni katsotaan.
Oikeastaan aiheeseen ei liity minun kohdallani minkäänlaista ahdistusta, tykkään tisseistäni ja niiden saamasta huomiosta.
N27
Työpaikan pikku porukan syyskauden pippaloissa tiedän miksi ohjelmassa on kimppasaunaa. G-kuppi
Koen sen aina imartelevana. Eipä niitä oo lähes kukaan kehunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Välillä, mutta mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Koen usein. Mutta sille ei mitään voi, eikä haittaa.
Pienirintaisten naisten mielestä isoista tisseistä on paljon haittaa:
Niska-ja hartiasäryt
Ei löydy sopivia vaatteita
Miesten mielenkiinto ja tuijotus.
Viimeistä haittaa he eivät sano ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Niska-ja hartiasäryt
Miesten mielenkiinto ja tuijotus.Viimeistä haittaa he eivät sano ääneen.
Kas kummaa, ettei tämäkään ketju tullut toimeen ilman pienirintaisille vttuilemista.
Älä jauha paskaa. Kukaan pienirintainen ei sano noin. Me kyllä tiedämme olevamme naiskuonaa ihan ilmankin, että sinun täytyy se sanoa ja tulla asiasta vttuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niska-ja hartiasäryt
Miesten mielenkiinto ja tuijotus.Viimeistä haittaa he eivät sano ääneen.
Kas kummaa, ettei tämäkään ketju tullut toimeen ilman pienirintaisille vttuilemista.
Älä jauha paskaa. Kukaan pienirintainen ei sano noin. Me kyllä tiedämme olevamme naiskuonaa ihan ilmankin, että sinun täytyy se sanoa ja tulla asiasta vttuilemaan.
No mitä ihmiskuonaa te nyt muka olisitte?
Eikös suurinosa naisista ole muutenkin pienirintaisia?
Omassa kaveripiirissä on muutama jolla on keskikokoiset rinnat, yksi jolla isot ja lopuilla pienet.
Tuntuu, että melkein kaikilla ainakin nuorilla naisilla on pienet ja itse olen erikoinen kun on isot.
Tuo kommentti oli kyllä typerä, pahoittelut sen kirjoittajan puolesta.
Toivottavasti kukaan ei koe itseään huonommaksi tai paremmaksi jonkun rintojen koon takia.
Siis tää on niin naurettavaa. Feministihulluko on taas paikalla.