Olisiko se kauhea rikos jos väärentäisi ammattipaperit?
Kun en saa koskaan oppimisvaikeuksien takia hommattua ammattia enkä saa töitä Niin olisiko se väärin jos väärentäisi jotkut paperit ja saisi töitä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:54"]
Oletko käynyt työkkärissä/ammattioppilaitoksissa puhumassa tilanteestasi? Millaisia oppimisvaikeuksia sinulla on? Ilmeisesti olet myös masentunut, saatko siihen jo apua?
Vaikea kuvitella, että selviäisit niistä työtehtävistäkään, jos et selviä vaadittavista opinnoista.
[/quote]
Olen käynyt ammattioppilaitoksessa ja yrittänyt useasti opiskella merkonomin tutkintoa ei onnistu. En pärjää kirjanpidossa,tietotekniikassa yms vaikka olen saanut tukiopetusta yms ja olen käynyt psykologilla jo 25v ei auta eikä mikään lääkityskään.
[/quote]
Minä en tiedä yhtään ammattia, jossa opiskelu olisi vaikeampaa kuin se oikea työnteko. Se menee toisinpäin.
Oikeasti en jaksa enää olla kotona ja apua olen hakenut vaikka mistä ja harrastanut kaikenlaista. En vaan jaksa elää näin.
Mitä tekisi toimistoapulainen, joka ei osaa kirjanpitoa, ei tietotekniikkaa eikä työ saa olla fyysistä? En oikein osaa kuvitella.
Oletko käynyt ammatinvalintapsykologilla? Mitä siellä on sanottu?
On kyllä todella kurjaa, että nykymaailmassa on äärettömän vähän niitä töitä, joissa pärjää ilman ammattitaitoa. Mitä muita kykyjä sinulla on? Oletko ahkera? Oma-aloitteinen? Kykenetkö itsenäiseen työskentelyyn? Vai tekisitkö niin, että joku pyytäisi "tuo sitä, vie tuo, jne"?
Todennäköisesti saat potkut, kun huijauksesi paljastuu. Jos ylipäätään saat töitä tuolla paperilla. Onko tarinasi uskottava ja aukoton, että pystyt vakuuttamaan työpaikkahaastattelussa työnantajan?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 17:44"]
Mitä tekisi toimistoapulainen, joka ei osaa kirjanpitoa, ei tietotekniikkaa eikä työ saa olla fyysistä? En oikein osaa kuvitella.
Oletko käynyt ammatinvalintapsykologilla? Mitä siellä on sanottu?
On kyllä todella kurjaa, että nykymaailmassa on äärettömän vähän niitä töitä, joissa pärjää ilman ammattitaitoa. Mitä muita kykyjä sinulla on? Oletko ahkera? Oma-aloitteinen? Kykenetkö itsenäiseen työskentelyyn? Vai tekisitkö niin, että joku pyytäisi "tuo sitä, vie tuo, jne"?
[/quote]
Olen ahkera ja oma-aloitteinen. 5 eri ammatinvalintapsykologilla olen käynyt ja kaikki suositelleet toimistopuolen merkonomi opintoja.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:36"]
Kouluttamattomalle ja heikkolahjaiselle sopivat:
-kissa-tai koirahoitolan pito
[/quote]
Oletko tosissasi? Itse en ainakaan luovuttaisi eläimiäni hoitoon ihmisille, joka ei asiaan ole perehtynyt. Toki ilman koulutustakin voi olla, mutta. Kyllä oman hoitolan pyörittäminen vaatii paljon tietoa ja taitoa! Ei elukat ole mitään tavaroita joita voi hoitaa miten sattuu.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 17:10"]
Tuota... Jos et pärjää jonkun aineen opinnoissa, miten ajattelit pärjätä siinä kyseisessä ammatissa? Harvemmin työelämä on mitenkään helpompaa kuin opiskelu, usein päinvastoin.
[/quote]
No haluaisin ainakin yrittää nyt en saa edes yrittää.