Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkörööki ongelma

Vierailija
17.11.2013 |

Eli ootteko kokeilleet/maistaneet? Pitkään olen jo miettiny et pitäis tilata, mutta onpas tavattoman vaikeeta alottelijan ymmärtää itse tuotteista ja "täytteistä". Onko ketää sähköröökailijaa paikalla joka haluis kertoo mitä tuotteita käyttää? Tarkotus olis korvata niillä toi oikeiden savukkeiden polttelu, luulisin että ovat pienempi paha?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin dealextremestä nikotiinittomat sähköröökit ja lisäpatruunat. Niissä on tupakan makua. Vielä en ole kokeillut koska vierottaudun tupakasta energianuuskan avulla.

Vierailija
2/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin nicolites merkkistä Briteistä. Siinä on savuke, vaihdetta nikotiinipatruuna ja laturi, meillä on ubs - laturi, joka lataa tietokoneesta. kun lataus loppuu, niin savukkeen päässä vilkkuu valo. Nikotiinipatruuna lopun huomaa kyllä. Kannattaa olla kaksi, jos toista lataa. Nicolites oli mielestäni paras, kokeilin eri merkkejä eksyksissä lomala Briteissä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin nicolites merkkistä Briteistä. Siinä on savuke, vaihdetta nikotiinipatruuna ja laturi, meillä on ubs - laturi, joka lataa tietokoneesta. kun lataus loppuu, niin savukkeen päässä vilkkuu valo. Nikotiinipatruuna lopun huomaa kyllä. Kannattaa olla kaksi, jos toista lataa. Nicolites oli mielestäni paras, kokeilin eri merkkejä eksyksissä lomala Briteissä,

Vierailija
4/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnvape.com/product/348/

Mä aloittaisin tällä ja paria eri nestettä mukaan.

Yli 2 vuotta höyryttelyä takana ja toi edelleen yhtenä mallina käytössä.

Vierailija
5/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:01"]

[/quote]Yhtään tupakkamakua en ole tilannut, menthol ja hedelmät on hyviä mulle.

sama

Vierailija
6/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kysymys: miksi monet "hurahtavat" sähkötupakkaan, siis alkavat oikein harrastaa sitä? Onko sinulla tavoitteena päästä sähkötupakasta vielä joskus eroon?

Vierailija
7/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:06"]

[/quote]

Kysymys: miksi monet "hurahtavat" sähkötupakkaan, siis alkavat oikein harrastaa sitä? Onko sinulla tavoitteena päästä sähkötupakasta vielä joskus eroon?

[/quote]

Minä ainakin siirryin sähkötupakkaan koska en halua lopettaa polttamista. Yskät sun muut katos perinteisen röökin lopettamisen myötä. Eli, ei en tosiaan yritä sähkötupakasta eroon.

Vierailija
8/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset häpeävät tavisröökaavaa haisunäätämammaa.

Vierailija
9/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esmoke.fi on hyvä laitteiden hankkimiseen.

Parhaat nesteet on liberty flightsilla.

Kannattaa käyttää näiden asiakaspalvelua hyväksi, harvoi mistään saanut niin hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
10/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:06"]

[/quote]

[/quote]

Minä ainakin siirryin sähkötupakkaan koska en halua lopettaa polttamista. Yskät sun muut katos perinteisen röökin lopettamisen myötä. Eli, ei en tosiaan yritä sähkötupakasta eroon.

[/quote]Mulla aika pitkälti sama juttu. Oikeestaan ihan uteliaisuudesta kokeilin sähköröökiä, ei ollut tarkoitus lopettaa tupakointia, siinä vaan kävi niin. Sähkötupakalla mä aiheutan ongelmia ainoataan itselleni. En enää haise pahalle (ainakaan tuhkakupille :D ), en aiheuta passiivista tupakointia toisille, ei tuu kädet eikä hampaat keltaisiksi....

Vierailija
11/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ootte noita hedelmän makuisia tilailleet? Jotenki tuntuu oudolta alkaa tilaamaan ihan perusröökin makusia nesteitä, kun ei sitä nytkää sen maun takia tule poltettua. Pelkkä ikävä tapa hajuhaittoineen.

Vierailija
12/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:44"]

Mistä ootte noita hedelmän makuisia tilailleet? Jotenki tuntuu oudolta alkaa tilaamaan ihan perusröökin makusia nesteitä, kun ei sitä nytkää sen maun takia tule poltettua. Pelkkä ikävä tapa hajuhaittoineen.

[/quote] Mina kaytan kertakayttoisia, saa melkein joka kaupasta.

Vierailija
13/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:44"]

[/quote]Ihan jokaisesta sähkötupakoita myyvistä kaupoista noita saa. Tässäkin avauksessa on kerrottu kaks kauppaa, joita saa nikotiinillisia (ja nikotiinittomia) nesteitä.

Ja yks, mistä saa nikotiinittomia (esmoke.fi)

Vierailija
15/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joille aihepiiri on vieras: http://www.e-savuke.com/ ja forumilta aloittelijoiden kysymykset. Saitilta löytyy myös alennuskoodeja nettikauppoihin.

Vierailija
16/16 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen. Ostat jonkun hyväksi havaitun laitteen (esim. Kanger Evod) ja saat siinä siis mukana akun, laturin ja suuosan joka toimii nestesäiliönä ja höyrystää nesteen. Sitten tilaat haluamaasi nestettä. Kun saat nesteen niin kaadat sitä suuosassa olevaan säiliöön ja sen jälkeen ei muuta kuin höyrytellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä