Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolasaippua epäpuhtauksiin

Vierailija
17.11.2013 |

Hei te kaikki ihon epäpuhtauksista kärsivät!

Oletteko kokeilleet suolasaippuaa iholle? Minä sain siitä ihan jumalallisen avun iholleni!

Aikaisemmin kasvoissani oli aina jotain epäpuhtauksia, pienempiä finnejä tai mustapäitä. Varsinkin posket ja leuka olivat huonossa kunnossa :(

Kokeilin sitten suolasaippualla pesua aamuin/illoin tai joskus pelkästään iltaisin. Nyt kasvoni ovat kuin vauvan peppu! Pesun jälkeen vielä antiseptistä rasvaa (itse käytän Himalaya antiseptic cream, joka käy myös meikin alle loistavasti!) lärviin ja à vot :D

Onko muilla kokemuksia suolasaippuasta ihon merkittävän paranemisen osalta? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot ostanu suolasaippuaa? Mulla kans iho oireilee enkä oikein löydä tehokeinoa

Vierailija
2/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Himalajan suolasaippuaa Life-luontaistuotekaupasta. Löytyy sitä varmaan netistäkin jos tilaa, tavan marketeissa en ole tuotteeseen törmännyt :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta?

Vierailija
4/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mistä tota voidetta saa? Koitin googlata, löytyykö suomalaisista nettikaupoista?

Vierailija
5/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippuan hinta oli muistaakseni 5€ ja itse olen tuota himalajan voidetta ostanut ihan prisman kemppariosastolta. Bongasin sen kerran ja enää en siitä luovu :D

-ap

Vierailija
6/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Tuli sileää mutta kuivatti niin hemmetisti että mustapäät vaan paheni.

En voi käyttää oikein mitään rasvaa varsinkaan jossa on hajusteita, mentholia, alkoholia, silikonia tms mikä ärsyttää ja/tai pahentaa asiaa.

Pesen perusrasvalla, ja rasvaan öljyllä, talvella tai muulloin kun kuivuu helpommin niin laitan ohuen kerroksen drHauschkan voidetta.

Satunnaisesti käytä salisyylihappoa sisältävää kasvovettä jos iho rasvoittuu.

Suurin apu mustapäihin on ollut kuorintanaamiolla jossa on ruususuolaa ja kaakaovoita yms.

7/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä tuota suomalaista käsin tehtyä suolasaippuaa, aivan uskomaton apu ollut kyllä! Mustapäät lähteny ja finnejä ei tule. Meillä käyttää koko perhe. On kätevä kun kuorii samalla, säästyy aika ja raha, heh!

Tuolla näyttäis olevan alotuspaketit alennuksessa https://www.pikkusydan.fi/fi/tuote/11504917

Vierailija
8/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sitä tultiin mainostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi