Onko sinun vaatekaapissasi montakin tyrmäävää asukokonaisuutta?
NO, mielestäni älytön adjektiivi, jota lehdistö käyttää nykyään vaatteiden kuvaamiseen. Joku kamppailulajin asu mustine vöineen voisi kuitenkin olla sellainen, eikä naisten niukkakankainen leninki.
Kommentit (7)
Joo nahkatakki vetää heti tyrmäävän alakoukun kun lähestyy sitä.
On, mutta en ole enää itse stunning joten hukkaan menee.
joo, monet verkkarit ja kireät t-paidat
Eipä ole.
Perus työvaatteet, sun muut pakolliset vaatteet, ulkoilu, jumppa ja kotiolot ja uni.
Kaksi kolme parampaa perusvaatetta juhlavampiin tilauksiin, joita voi yhdistellä eri tavoin ja useita mustia housuja, joihin hankin puseroita tarpeen mukaan.
Ja uskokaa tai älkää, mulla on todellakin se pikkumusta.
Se on perusmusta vähän alle polven ulottuva kotelo mallinen musta mekko ja se on todellakin monikäyttöinen.
Muoti ei vaikuta siihen ollenkaan, käy hautajaisiin ja häihin ja vaikka mihin juhlaan, kun vaihtelee kenkien väriä, laukkuja, jakkua ja asusteita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole.
Perus työvaatteet, sun muut pakolliset vaatteet, ulkoilu, jumppa ja kotiolot ja uni.
Kaksi kolme parampaa perusvaatetta juhlavampiin tilauksiin, joita voi yhdistellä eri tavoin ja useita mustia housuja, joihin hankin puseroita tarpeen mukaan.
Ja uskokaa tai älkää, mulla on todellakin se pikkumusta.
Se on perusmusta vähän alle polven ulottuva kotelo mallinen musta mekko ja se on todellakin monikäyttöinen.
Muoti ei vaikuta siihen ollenkaan, käy hautajaisiin ja häihin ja vaikka mihin juhlaan, kun vaihtelee kenkien väriä, laukkuja, jakkua ja asusteita.
Tylsimys👎
On toki...kolitsihousut ja fliispaita👍