Söin tänään päivällä jo pizzan, tilaisko vielä hampurilaisia?
Niin ja iltapäivällä kahvin kanssa tarjottua mustikkapiirakkaa. Laihdutan ja vtuttaa jo tää mässäily, että tekis mieli jatkaa vielä hampurilaisilla ja palata ruotuun taas huomenna.
Kommentit (10)
Hyvä laihdutuskuuri: pitsaa, piirakkaa ja purilaisia. Niin sanottu kolmen P:n malli :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä laihdutuskuuri: pitsaa, piirakkaa ja purilaisia. Niin sanottu kolmen P:n malli :D
Niin siis obviously tää päivä poikkeaa muista ja siksi ärsyttää tuo päivällä mässäily että nyt tekis mieli vaan jatkaa ja aloittaa huomenna puhtaalta pöydältä. :x
Sanon näin, että jos sulla on sellainen tapa, että kun kerran syö jotain mässyä niin koko päivä pitää mässäillä... Niin et tule koskaan laihtumaan. Pitää oppia siihen, että voi välillä herkutella, mutta ei vetää koko päivää herkutellen ja "aloittaa" taas seuraavana päivänä laihdutusta.
Itse söin tänään croisantin ja suklaapatukan. Meinasin vetää samanlaisen mässypäivän, mutta päätin etten sitä tee.
Ota käyttöön 80:20-malli. 80% terveellistä ja 20% herkuttelua. Kuulemma moni missikin käyttää tätä mallia.
Minä hain päivällä kotipizzan ja illalla kotzonen 🙈
Tästä huolimatta olen onnistunut laihtumaan. Mulle sopii hyvin sellainen, että arki kurinalaista syömistä ja viikonloppuna - tai paremminkin lauantaina - vedän överit.
Vierailija kirjoitti:
Minä hain päivällä kotipizzan ja illalla kotzonen 🙈
Tästä huolimatta olen onnistunut laihtumaan. Mulle sopii hyvin sellainen, että arki kurinalaista syömistä ja viikonloppuna - tai paremminkin lauantaina - vedän överit.
Saatat ehkä laihtua, mutta pidemmän päälle sun laihdutus ei tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanon näin, että jos sulla on sellainen tapa, että kun kerran syö jotain mässyä niin koko päivä pitää mässäillä... Niin et tule koskaan laihtumaan. Pitää oppia siihen, että voi välillä herkutella, mutta ei vetää koko päivää herkutellen ja "aloittaa" taas seuraavana päivänä laihdutusta.
Itse söin tänään croisantin ja suklaapatukan. Meinasin vetää samanlaisen mässypäivän, mutta päätin etten sitä tee.
yhy yhy
Syön enemmän täyshyväruisleipää becelin ja edamjuustoviipaleiden kera.
tilaa mieluummin lisää pizzaa, niin mätsää siihen aamupäivän pizzaan