Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipojat eivät tee mitään

Vierailija
19.09.2020 |

Olen tehnyt liikaa lasten eteen vuosien varrella. Tiedän tämän kyllä, joten turha moittia.

Mitä on vielä mahdollista tehdä noin 17v kundien kanssa, kun nämä eivät oma-aloitteisesti tee mitään ja hyvin nihkeästi ja useiden patistusten jälkeen jotakin pientä kotona. Se patistus on niin rankkaa, liki tappelua, että monesti vain pidän suuni kiinni ja teen. Ja pahennan tilannetta.

Nuorempi vetoaa siihen, että hän urheilee. Että vie energiat ja ajan. No, minä myös kuskaan, huollan välineet, pesen urheiluvaatteet ja osin valmennan. Olen yh ja mulla pieni yritys.

Nyt elimistössä jojotakin häikkää, olen tosi uupunut. Viisi kertaa pyysin kuopusta imuroimaan, kunnes hermostuin ja imuroin itse. Uhkasin lopettaa urheilun kustantamisen, koska se vie kaikki ylimääräiset rahat. Käskettiin pitää turpa kiinni.

Ajattelin ryhtyä lakkoon. En ole vieläkään tehnyt iltaruoka herroille, jotka kummatkin pelanneet koko päivän. Kuopuksen piti vielä urheilla ja masentuu, kun ei menesty. No, no shit Sherlock. Ehkä pitäisi noudattaa urheilijan elämäntapaa! Siitäkin jatkuva vääntö, ja kuitenkin haluaa urheilla. Aivan ristiriitaista, enkä tiedä ratkaisuja.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ymmärrä mikä siinä usein on, että äideille pojat ovat jotenkin se hössöttämisen kohde. Ei vaadita mitään ja kaikki tehdään puolesta. Aivan kuin se olisi heille jotenkin rankkaa hoitaa noita töitä. Siihenkin olen törmänyt että ei jakseta patistaa, koska eivät kuitenkaan tee mitään. Sellaisessa tapauksessa kovemmat keinot käyttöön. Ei peliaikaa, ei kavereita yms. Ei voi olla niin, että tyttäremme eivät löydä tulevaisuudessa miehiä, koska kaikki ovat vätyksiä.

Vierailija
42/43 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhkaile vaan lopeta.

Jos mulle lapsi sanoisi noin rumasti, niin seuraavan kuukauden kulkisi bussilla ja jos ei, niin sitten ei.

Oli sitten vaikeeta tai ei, ja jos sitten harrastus pitää lopettaa, niin sitten lopettaa.

Liikaa passaat. Et anna vastuuta.

Missä sulla menee se raja?

Su ne teet. Ne pennut kokeilee ja huomaa, ettei oo rajoja....

Huono homma.

Pettymyksiä on hyvä oppia kotona käsittelemään. Ei tarvi kaikkee silotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt liian nössö. Mitä pelkäät?

Kunnioitusta ei ole, kun ei ole rajoja eikö vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä