Lippalakki miehellä/naisella
Kommentit (32)
Mä nakkaan lippiksen päähän, kun en viitsi kammata pitkiä hiuksiani, kylmemmällä säällä pipo.
Kätevä sateella pysyy näkökyky kun sataa ja on silmälasit
Minusta lippis on mauton junttiasuste. Käytän kuitenkin lippistä kesäisin pihatöissä käytännöllisyyssyistä. Miehen mielestä näytän seksikkäältä lippis päässä ja hikisenä... Tuossa kohtaa pakko ihmetellä hänen makuaan.
Töitä tehdessä lähinnä ja muutoin niin käytä.
Nakkaan päähäni vaikka kortsun, jos siltä tuntuu.
Pidä Sinä huoli vain omasta kuupastasi.
Lenkkeillessä lippis on kätevä, jos on liian lämmin sää pipolle. Pelastaa myös huonon hiuspäivän ja sporttisen asun kanssa mielestäni sopii oikein hyvin.
Miehellä kuuluu olla fedora, ja mulla on usein valkoinen adidaksen lippis.
N20
Vierailija kirjoitti:
Mä nakkaan lippiksen päähän, kun en viitsi kammata pitkiä hiuksiani, kylmemmällä säällä pipo.
Mä taas laitan lippiksen päähäni jos hiukset on likaiset.
Naisella lippis luo sporttisen vaikutelman kun hiukset ponnarilla 😘
Laitan lippiksen jos tarvitsen lippaa suojatakseni silmiäni auringolta (aurinkolasien lisäksi).
Nelikymppisellä miehellä lippis väärinpäin esim. kuntosalilla saa aikaan naurunremakan 😂
Lippalakki on minun talvipäähineeni. Se on melkein kuin hattu, mutta vapaampi. Tai siis itselläni on sen mallinen.
On kelvannut kaikille muillekin, kukaan ei ole käskenyt ottamaan sitä pois päästä koskaan, itse olen ottanut tietyissä paikoissa.
Helppo pistää päähän ja käy myös vapaampien vaatteiden kanssa. Pakkaislla ja kovalla tuulella talvella on lisäksi korvaläpät suojana.
Onneksi niitä on myös joka vuosi myynnissä, niin hattuliikkeissä kuin tavarataloissakin, joten kyllä niistä on tullut jo tietynlainen klasikko talvellakin, sekä miehille että naisille. Hinta huitelee kuitenkin 50 euron kieppeillä, niin miehille kuin naisilla.
Ei tietenkään ole jokaisen lempilakki.
Laitan lippiksen, kun en jaksa laittaa tukkaani mitenkään, tai puörre näkyy takaraivosta, enkä jaksa föönata. Ei se hieno ole, mutta mitä väliä?
Kuka pilkkasi kohde käyttää lippistä?
Miesten kevyt lippalakki on tarkoitettukin pidettäväksi väärin päin eli lippa niskassa. Se on sen lippiksen idea - huumorimielellä ollaan liikenteessä -
sitähän se viestittää ja rentoa oloa.
Lippalakki on oiva varuste suojaamaan auringon häikäisyltä.
Mitä muuta sitä laittaisi päähänsä, kun on liian viileää olla ilman mutta liian lämmintä pipolle?