Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sukupuoli-identiteettejä on kymmeniä...", luin juuri.

Nainen
19.09.2020 |

Millaisia niitä sitten on? Kertokaa minullekin, ymmärtämättömälle

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä voit kuulemma keksiä itse oman sukupuolesi joten vaihtoehtoja on äärettömästi

Vierailija
2/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan vastaa eikä googlella löydy niitä monia sukupuolia.

Sitten suuttuvat ja riehuvat, jos kyseenalaistaa koko jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän transfobia-aloitus.

Kuule, jos olet ihan tavis nainen tai mies niin ole vaan! Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
4/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sukupuoli-identiteetti? Eikö ihminen ole mies silloin jos hänellä on penis ja hän on nainen jos hänellä emätin?

Osa ei hyväksy omaa sukupuoltaan(sukupuolielintä ja ulkonäköä) joten silloin hän vaihtaa/korjaa sukupuolensa oikeaksi.

Mutta minä väitän ettei kenelläkään ihmisellä ole mitään sukupuoli-identiteettiä eikä kukaan edes pahemmin ajattele omaa taiden muiden ihmisten sukupuolta.

Vierailija
5/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli-identiteetti ei ole sukupuoli joten niitä voi olla kymmeniä jopa satoja.  Tämä olisi hyvä kaikkien sisäistää ennen kuin puhutaan transsukupuolisista ja lahopäistä jotka mieltää sukupuolensa pilveksi. Transsukupuolinen on syntynyt väärään kehoon ja on aina mies tai nainen. Muunsukupuoliset ei tiedä mitä ovat. Ja sitten on nmä identiteettisekopäät jotka pilaa kaikilta maineen ja hoidot.

Vierailija
6/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärihetero, siellä luokassa -20. Ryhmäseksissäkin tarkkana ettei kulli osu kaverin kulliin.

Vierailija
7/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sukupuoli-identiteetti? Eikö ihminen ole mies silloin jos hänellä on penis ja hän on nainen jos hänellä emätin?

Osa ei hyväksy omaa sukupuoltaan(sukupuolielintä ja ulkonäköä) joten silloin hän vaihtaa/korjaa sukupuolensa oikeaksi.

Mutta minä väitän ettei kenelläkään ihmisellä ole mitään sukupuoli-identiteettiä eikä kukaan edes pahemmin ajattele omaa taiden muiden ihmisten sukupuolta.

Ainakin minä olen monesti ajatellut ihmisten sukupuolta ja identiteettiä. Sukupuoli ja ikä ovat ensimmäiset asiat, jotka vastaantulijoista rekisteröi, tietoisesti tai ei.

"Mummoni oli fyysisesti vahva nainen."

"Tuo on lapseni luokkatoverin äiti." 

"Tuo on ilmiselvä homo, ei kannata mennä iskemään."

ja lukemattomia muita esimerkkejä. 

Vierailija
8/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ennen kuin niistä julkaistaan luettelo.

Vierailija
9/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuolisuus ym. spedeily on vain sitä, että kun ihminen on tylsä ja harmaa hiirulainen, joka ei erotu yhtään joukosta ja kun on kova tarve erottua, niin identifioidutaan kaikenmaailman genderfluid-druideiksi ja ollaan olevinaan niin uniikkia että. Eli pelkästään ihmisen itsekkyydestä ja turhamaisuudesta tuo kumpuaa.

Vierailija
10/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuolisuus ym. spedeily on vain sitä, että kun ihminen on tylsä ja harmaa hiirulainen, joka ei erotu yhtään joukosta ja kun on kova tarve erottua, niin identifioidutaan kaikenmaailman genderfluid-druideiksi ja ollaan olevinaan niin uniikkia että. Eli pelkästään ihmisen itsekkyydestä ja turhamaisuudesta tuo kumpuaa.

Olet oikeassa. Luulen, että tähän saattaa liittyä myös vihreiden ajama pilven pössyttely, joka pehmentää aivoja niin, että alkaa uskomaan kaikenlaisiin harhoihin esim. omasta sukupuolestaan.

Vierailija
11/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä oikeasti ollakin kun ,uontokin on niin monimuotoinen, mutta ei taida nykyihminen olemaan vielä valmis näin laajaan psykologian kirjoon. Lähdetään siitä että on miehiä ja naisia, ettei mene liian vaikeaksi elämä. Kaikki muu on sitten sito arjen ulkopuolella tapahtuvaa filosofointia. Kiitos.

Vierailija
12/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen monesti ajatellut ihmisten sukupuolta ja identiteettiä. Sukupuoli ja ikä ovat ensimmäiset asiat, jotka vastaantulijoista rekisteröi, tietoisesti tai ei.

"Mummoni oli fyysisesti vahva nainen."

"Tuo on lapseni luokkatoverin äiti." 

"Tuo on ilmiselvä homo, ei kannata mennä iskemään."

ja lukemattomia muita esimerkkejä. 

Ja nyt se tärkein kysymys eli mitä merkitystä sillä sukupuolella on noissa sinun esimerkeissä?

Vierailija
13/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lähinnä loukkaavaa, kun joku mies pukee ylleen mekon ja korkkarit ja väittää olevansa siten enemmän nainen. Aivan kuin vaatteet määrittelisivät naiseuden. Lähinnä transideologia tekee neiseudesta karikatyyrin.

Vierailija
14/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti asiassa ei ole epäselvyyttä, on olemassa tasan kaksi sukupuolta. Hyvin pienellä osalla on sitten kromosomihäiriö eikä sukupuolta pystytä määrittämään (lapsen synnyttyä).

On sitten olemassa ihmisiä, jotka tuntevat olevansa "väärän" sukupuolen kehossa. Silti hekin haluavat muuttua joko mieheksi tai naiseksi.

Sen sijaan miehiä on moneksi ja naisia on moneksi, kirjo on valtava. Mutta miten sukupuoli-identiteetti voi olla muuta kuin hetero, homoseksuaali tai bi-seksuaali? Jokaisella ihmisellä on tietysti seksin suhteen omia mieltymyksiä, mutta se on ihan eri asia. No, ehkä tähän voi lisätä ihmiset, joilla ei ole oikeastaan mitään seksuaalista kiinnostusta ketään kohtaan, a-seksuaaleja.

Viisaammat valaiskoot.

Vierailija
15/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on lähinnä loukkaavaa, kun joku mies pukee ylleen mekon ja korkkarit ja väittää olevansa siten enemmän nainen. Aivan kuin vaatteet määrittelisivät naiseuden. Lähinnä transideologia tekee neiseudesta karikatyyrin.

Mitä on naiseus?

Mitä on miehisyys?

Vierailija
16/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on naiseus?

Mitä on miehisyys?

Naiseus on sitä, että kannat biologista naisen kehoa ylpeydellä.

Vierailija
17/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on naiseus?

Mitä on miehisyys?

Naiseus on sitä, että kannat biologista naisen kehoa ylpeydellä.

Eli käytönnässä naiseus ja miehisyys ei tarkoita juuri mitään.

Vierailija
18/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lopetetaan sanan sukuPUOLI käyttö? Viittaa siihen että yksi identiteetti on puolet kaikista identiteeteistä ja nyt niitä kuulemma olisi satoja :D

Vierailija
19/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettejä on niin monta kuin niitä jaksaa keksiä. Biologisia sukupuolia sen sijaan on huomattavasti vähemmän.

Vierailija
20/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sukupuoli-identiteetti voi olla muuta kuin hetero, homoseksuaali tai bi-seksuaali? .

Mielenkiintoista. Onko sun sukupuoli hetero vai bi? Mä oon tota homosukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme