Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö vielä tie miehen sydämeen vatsan kautta

Vierailija
19.09.2020 |

... päteekö vanha sanonta enää? Onko ruoalaitto taito miestä metsästäessä valttikortti naisella vai vanhan maailman menneitä haamuja?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aviomiestä on ollut tyytyväisiä. Minä vaun tähän jälkimmäiseen. - kotikokki

Vierailija
22/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Siis tuosta (hyvästä kokkaamistaidosta) ei ole oikeasti mitään hyötyä pariutumismarkkinoilla.

Hyvät suihinottotaidot, perse ja miellyttämishaluinen luonne on paljon oleellisempia.

Ruokapuoli kiinnostaa ehkä joitain tosi tosi harvinaisia kulinaristeja, mutta niitä ei juurikaan ole.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun heikkous on kaikki ruoka ja herkut. Olisi aika kivaa löytää kumppani, jolta niitä saa. Toivottavasti hän ymmärtää puolestaan miksi ne maistuu.

Vierailija
24/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Siis tuosta (hyvästä kokkaamistaidosta) ei ole oikeasti mitään hyötyä pariutumismarkkinoilla.

Hyvät suihinottotaidot, perse ja miellyttämishaluinen luonne on paljon oleellisempia.

Ruokapuoli kiinnostaa ehkä joitain tosi tosi harvinaisia kulinaristeja, mutta niitä ei juurikaan ole.

N27

Kiinnostaa kyllä. Harvinaisuudesta ei tietoa.

Vierailija
25/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Okei, mä oon tavannut vain yhden miehen jota kiinnosti ruoka ja joka ylipäätään halusi syödä tarjoamaani ruokaa (kaikki muut kieltäytyneet, ja koen sen suoraan sanottuna aika loukkaavaksi eleeksi).

Kyseinen mies otti kolme kertaa lisää, kehui ruokaa ääneen, venyi kanssani koko päivän iltaan saakka, perui kaikki menonsa (kuulin kun hän perui ne puhelimessa) ja vaikutti kaikin puolin viihtyvän seurassani hyvin, mutta sitten hänestä ei vain kuulunut sen jälkeen mitään. :D

Tuosta on jo vuosia ja kyseinen mies likettää edelleen välillä jotain somekuviani, mutta mitään ei tosiaan sitten enää koskaan kuulunut eikä enää nähty.

Muista miehistä ei tosiaan ole ruoan suhteen mitään kokemusta, kun ne ei halua ikinä mitään.

N27

Vierailija
26/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat miehen, joka haluaa itselleen kotitalouskoneen, niin kyllähän se sitten toimii.

Naisten ei pitäisi ikinä yrittää tehdä mieheen vaikutusta siivoamisella, ruoanlaitolla tai muulla hyysäämisellä ja passaamisella. Mies kyllä ottaa kaiken mieluusti vastaan, mutta se ei tarkoita tunteita tai aitoa arvostusta. Miehestä tulee vain itsekeskeinen ja laiska, jos häntä palvotaan. Ja näin nainen on pedannut itselleen roolin kotiapulaisena, joka lopulta uupuu työtaakkansa alle, kun mies lähinnä istuu sohvalla katsomassa tv:tä.

Vierailija
27/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Hyvät tissit unohtui ja minusta on plussaa jos nainen osaa ja haluaa tehdä ruokaa.

Vierailija
28/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo äsken meni lihapiirakka sydämeen

Vierailija
29/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Okei, mä oon tavannut vain yhden miehen jota kiinnosti ruoka ja joka ylipäätään halusi syödä tarjoamaani ruokaa (kaikki muut kieltäytyneet, ja koen sen suoraan sanottuna aika loukkaavaksi eleeksi).

Kyseinen mies otti kolme kertaa lisää, kehui ruokaa ääneen, venyi kanssani koko päivän iltaan saakka, perui kaikki menonsa (kuulin kun hän perui ne puhelimessa) ja vaikutti kaikin puolin viihtyvän seurassani hyvin, mutta sitten hänestä ei vain kuulunut sen jälkeen mitään. :D

Tuosta on jo vuosia ja kyseinen mies likettää edelleen välillä jotain somekuviani, mutta mitään ei tosiaan sitten enää koskaan kuulunut eikä enää nähty.

Muista miehistä ei tosiaan ole ruoan suhteen mitään kokemusta, kun ne ei halua ikinä mitään.

N27

Vaikuttaa samanlaiselta herkkusuulta kuin minäkin. Miehenä voi alkaa nolottamaan jos haluaa vaikka hoikka naisen seurassa syödä niin että napa naukuu.

En osaa sanoa, mikä on tullut, että ette ole nähneet uudelleen, mutta jos yhteinen kiinnostuksen kohde on vaikka ruoka tai syöminen niin kannattaisiko yrittää tavata uudelleen?

Vierailija
30/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat miehen, joka haluaa itselleen kotitalouskoneen, niin kyllähän se sitten toimii.

Naisten ei pitäisi ikinä yrittää tehdä mieheen vaikutusta siivoamisella, ruoanlaitolla tai muulla hyysäämisellä ja passaamisella. Mies kyllä ottaa kaiken mieluusti vastaan, mutta se ei tarkoita tunteita tai aitoa arvostusta. Miehestä tulee vain itsekeskeinen ja laiska, jos häntä palvotaan. Ja näin nainen on pedannut itselleen roolin kotiapulaisena, joka lopulta uupuu työtaakkansa alle, kun mies lähinnä istuu sohvalla katsomassa tv:tä.

Minä en ole passaaja-luonteinen, mutta jos ja kun on hyvä tekemään ruokaa kuten minä olen, niin tottakai on mukava tarjota sitä tärkeille ihmisille.

Ja jos se on yksi niistä asioista joissa olet oikeasti hyvä, niin eikö se ole aika loogista haluta tuoda se ilmi (tehdä sillä vaikutusta)?

Siivousta ei voi mielestäni verrata tähän, sillä siivoaminen on kotityö eikä mikään nautinto kenellekään toisin kuin ruoka.

Siivoaminen on arkinen juttu joka hoidetaan, koska on pakko. Ei mikään ”katso miten taitavasti minä siivoan”...

Vierailija
31/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole passaaja-luonteinen, mutta jos ja kun on hyvä tekemään ruokaa kuten minä olen, niin tottakai on mukava tarjota sitä tärkeille ihmisille.

Ja jos se on yksi niistä asioista joissa olet oikeasti hyvä, niin eikö se ole aika loogista haluta tuoda se ilmi (tehdä sillä vaikutusta)?

Siivousta ei voi mielestäni verrata tähän, sillä siivoaminen on kotityö eikä mikään nautinto kenellekään toisin kuin ruoka.

Siivoaminen on arkinen juttu joka hoidetaan, koska on pakko. Ei mikään ”katso miten taitavasti minä siivoan”...

Ainakin minuun tekisi vaikutuksen.

t. tuo edellinen

I

Vierailija
32/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloittajalle. Saako mies pulskistua?

Vierailija
33/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään kahvin kanssa niin hyvää omenapiirakkaa että suustani pääsi Rakastan Sinua ihan itsekseen.

Sama, mutta sain tosi hyvää Pimpslooraa ja sitten lipsahti tuollainen vahinko.