Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bodarit

Vierailija
19.09.2020 |

Miksi niin monella rumalla bodarimiehellä, joita ei usein ole liialla älylläkään pilattu, on usein itseään nuorempi ja kaunis naisystävä/puoliso. Luulin että suurin osa naisista ei pidä bodareista?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kaunis ja tyhmä.

Vierailija
2/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmeellinen on elämä. Ei kaikkien kauniiden femmelesbojenkaan kumppanit ole sieltä kauniimmasta päästä ja silti suhteessa ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen hakee miehestä turvaa ja luulee saavansa sitä kun ottaa itselleen oman lihapään.

Vierailija
4/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vale kuin että miehet eivät pidä silikonirinnoista (isoista rinnoista). Vai ovatko esim. HUNKS-tanssijat usein hinteliä kirjallisuuden ystäviä..?

Vierailija
5/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri jätin seurustelun alun, koska vastapuolen kanssa oli hyvä olla, juttu kulki sekä tunnelma oli harmoninen ja leppoisa. Ei kiitos!

Alan sellaisen kanssa, jota ilman EI VOI OLLA ja joka pistää mut kuumaksi ja joka syttyy minusta.

Olen osapäivä"bodari" itsekin, mutta puhtaasi natupohjalta. ;)

Vierailija
6/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa. Sama juttu. Olin 179cm/90kg löysäksi muuttunut työnarkomaani ja vaimonkin kanssa oli niin ja näin. Sitten jokin naksahti ja aloin harrastamaan sekä bodausta että aerobista liikuntaa salilla sekä pyöräilyä maastossa. Lihasmassa kasvoi rasvan kadotessa, vatsa lähti. Paino on muutaman kg alle lähtöpainon. Jostain syystä naiset alkoivat ottaa kontaktia. Ja olin hurahtaakin siinä. Onneksi vaimo huomasi ja piti kiinni. Nyt vaimon kanssakin meneen paremmin, on se vähän mustis joskin turhaan, ja makkarin puolellekin tuli vipinää.

Vierailija
7/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen hakee miehestä turvaa ja luulee saavansa sitä kun ottaa itselleen oman lihapään.

Jokainen nainen hakee miehestä turvaa.

mies52v

Vierailija
8/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti käynyt niin että jos bodari on steroidien käyttäjä niin naisen olon turvattomaksi tekee juurikin se oma puoliso, jonka piti sitä turvaa tuoda.

Vierailija
9/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa naisten katseet? Miesten katseilla on väliä, koska silloin tietää että treenaa oikein. Joskus on käynyt niin että mua isommat tyypit käy kadulla fleksaa mulle ja sitten fleksaan takaisin. Sitä kutsutaan bodytalkingiksi eli kehot keskustelee toistensa kanssa.

Vierailija
10/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti käynyt niin että jos bodari on steroidien käyttäjä niin naisen olon turvattomaksi tekee juurikin se oma puoliso, jonka piti sitä turvaa tuoda.

Steroidit harvemmin tekevät ketään väkivaltaiseksi jos tyyppi on normi ns. hyvä tyyppi. Mut käyttäjissä on paljon mielenvikaisia ja niillä tietysti pieniki muutos oloissa voi laukaista mitä vaan.

Vierailija
11/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steroidit harvemmin tekevät ketään väkivaltaiseksi jos tyyppi on normi ns. hyvä tyyppi. Mut käyttäjissä on paljon mielenvikaisia ja niillä tietysti pieniki muutos oloissa voi laukaista mitä vaan.

Se on yksilöllistä kuinka steroidit kuhunkin vaikuttavat, mutta joillakin pää on seonnut tosi pahasti niiden takia. 

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutist…

Vierailija
12/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aika isokokoinen, kun parivuotta elämässä oli pelkästään salilla käymistä. Kieltämättä naisilta, tai siis nuorilta naisilta sai paljon huomiota. Jouduin kolariin, jonka jälkeen makasin sairaalassa muutaman kuukauden ja aika iso osa lihaksista surkastui. Tällä hetkellä en ole enään mitään verrattuna siihen mitä olin aikasemmin, koska en käynyt enään salilla kun pääsin sairaalasta. Olen löytänyt uusia harrastuksia eikä muutenkaan jaksaisi enään jokapäiväistä salille menoa ja tarkkailla kaikkea mitä syö. Elämä oli muutenkin helvetin pinnallista silloin, enkä koskaan ollut tyytyväinen kehooni. Aina piti jotain lihasta kasvattaa lisää yms. Naisien huomio on kyllä vähentynyt huomattavasti, mutta eipä moisella niin väliä. Olen elämääni huomattavasti enemmän tyytyväinen tällä hetkellä, mitä koskaan olin aikasemmin. Enkä yritä sanoa, että muut eivät saisi käydä salilla ja tehdä mitä haluaa. Kerroin vain oman kokemukseni.

Vierailija
13/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en mä ole tuollaista havainnut. 

Johtuu varmaan siitä, että omassa naismaussani paistettua kalkkunaa muistuttava fitness-nainen ei ole erityisen kaunis. 

Vierailija
14/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksilöllistä kuinka steroidit kuhunkin vaikuttavat, mutta joillakin pää on seonnut tosi pahasti niiden takia. 

Onhan siellä varmaan herkkiä tapauksia, joilla on harmaata ainetta jo valmiiski vähäisesti ;) Ja jotkut aineet kuten trenbolone saavat kyllä olon ahdistavaksi lähes jokaisella, mutta tervepäisillä pitää kontrolli kuitenkin. Kyllähän se kunnon kuurilla olevista aina jotenkin huomaa että se mentaalitila on erilainen, tietylainen apinamiesmoodi päällä.

Pelkän teston käyttäminen on myös ymmärtääkseni verisuonistolle vähemmän haitallista kun ei vedetä mitään mega-annoksia.

Vierailija
15/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä varmaan herkkiä tapauksia, joilla on harmaata ainetta jo valmiiski vähäisesti ;) Ja jotkut aineet kuten trenbolone saavat kyllä olon ahdistavaksi lähes jokaisella, mutta tervepäisillä pitää kontrolli kuitenkin. Kyllähän se kunnon kuurilla olevista aina jotenkin huomaa että se mentaalitila on erilainen, tietylainen apinamiesmoodi päällä.

Pelkän teston käyttäminen on myös ymmärtääkseni verisuonistolle vähemmän haitallista kun ei vedetä mitään mega-annoksia.

Moni entinen steroidien käyttäjä on kertonut mitä kaikkia ongelmia tuli steroidien takia käytökseen joten eivät ole todellakaan mitään karamellejä. Muutenkin Suomessa bodarit luottaa ihan liikaa steroideihin, vaikka täällä aineita paljon käytetään niin silti 15 vuoteen täältä ei ole tullut muita todella kovia bodareita kuin Mika Sihvonen. 

Vierailija
16/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni entinen steroidien käyttäjä on kertonut mitä kaikkia ongelmia tuli steroidien takia käytökseen joten eivät ole todellakaan mitään karamellejä. Muutenkin Suomessa bodarit luottaa ihan liikaa steroideihin, vaikka täällä aineita paljon käytetään niin silti 15 vuoteen täältä ei ole tullut muita todella kovia bodareita kuin Mika Sihvonen. 

No ei se mitään terveellistä tai riskitöntä ole. Geeneistä, määristä ja elämäntavoista kiinni että kuinka pienillä ongelmilla niistä selviää. Mut pelkkä trt voi olla jopa terveellistä, jollei suoraan niin epäsuorista vaikutuksista johtuen. Mielialavaikutus jo niin hyvä että se saa liikkumaan ja pitämään elämäntavoista parempaa huolta.

Vierailija
17/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä asiaa. Sama juttu. Olin 179cm/90kg löysäksi muuttunut työnarkomaani ja vaimonkin kanssa oli niin ja näin. Sitten jokin naksahti ja aloin harrastamaan sekä bodausta että aerobista liikuntaa salilla sekä pyöräilyä maastossa. Lihasmassa kasvoi rasvan kadotessa, vatsa lähti. Paino on muutaman kg alle lähtöpainon. Jostain syystä naiset alkoivat ottaa kontaktia. Ja olin hurahtaakin siinä. Onneksi vaimo huomasi ja piti kiinni. Nyt vaimon kanssakin meneen paremmin, on se vähän mustis joskin turhaan, ja makkarin puolellekin tuli vipinää.

Mä olin aikanaan erittäin hintelä nuori mies, ja naisilta ei huomiota herunut. Samalla tavalla mullakin jokin napsahti päässä, ja aloitin aika maanisen salilla treenaamisen ainoana tavoitteena lihasmassan kasvattaminen.

1 vuosi ja noin +10 kg lihasmassaa myöhemmin voin sanoa että olen saanut enemmän lähestymisiä naisilta

nyt muutamassa kuukaudessa, kuin mitä aiemmin sain 10 vuodessa.

Vierailija
18/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia aloituksia te naiset ette kyllä ilmianna. Voi luoja...

Vierailija
19/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aikanaan erittäin hintelä nuori mies, ja naisilta ei huomiota herunut. Samalla tavalla mullakin jokin napsahti päässä, ja aloitin aika maanisen salilla treenaamisen ainoana tavoitteena lihasmassan kasvattaminen.

1 vuosi ja noin +10 kg lihasmassaa myöhemmin voin sanoa että olen saanut enemmän lähestymisiä naisilta

nyt muutamassa kuukaudessa, kuin mitä aiemmin sain 10 vuodessa.

Lihaksilla on merkitystä, mutta aineisiin ei kannata sekaantua. Siinä käy huonosti jokaiselle ennen tai myöhemmin.

mies52v

Vierailija
20/33 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-kaverin bodarimies otti kaverini hengiltä. Että sellaista turvaa. Tästä on aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi