Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen näin huolissani??

Vierailija
16.11.2013 |

Mieheni ja lapseni lähti äskettäin ajamaan parin sadan kilometrin päähän ja olen valtavan huolissani.

En ymmärrä mistä huoli kumpuaa tällä hetkellä. Ajokeli on hyvä, molemmat terveitä, auto kunnossa...

Tää huoli korventaa mun sisuskaluja ja olen todella levoton.

On ne ennenkin lähteneet ajamaan pitkiä matkoja eikä mulla ole huolta noussut pintaan.

Nyt halisin ja suukottelin molemmat moneen kertaan ja kerroin rakastavani suuresti.

Mitä ihmettä tää nyt on??

Onko muilla ollut samanlaista koskaan? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle tekstari että rakastat niitä ja tälläinen huoli iski, ja että aina kun pitävät pysähtymistauon niin tekstaavat sulle.

Vierailija
2/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen usein noin. Se on kamalan väsyttävää. En kuitenkaan aina voi olla huolehtimassa. Se rasittaa jo toistakin osapuolta. Laita vaikka tekstari lapsen puhelimeen (jos hänellä on) ja keksi sitten jotain mukavaa tekemistä. Soittele sitten kun oletat reissaajien olevan varmasti perillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole etiäinen, sitä sinäkin varmaan pelkäät. Mulla on tullut muutamia kertoja etiäisiä ja silloin on jotakin sattunut, ei kuitenkaan onneksi mitään kovin pahaa, mutta ikävää silti. Toivo siis parasta ja laita miehelle vaikka tekstiviestiä huolestasi. Pyydä heitä viestittelemään tauoilla ja ajamaan huippuvarovaisesti.

Vierailija
4/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile heille varjelusta.

Vierailija
5/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitan lapselle viestiä ja soitan varmaan jossain vaiheessa. Miehelle en viitsi mitään laittaa, että keskittyy siihen ajamiseen vaan. Mä vielä eilen ajattelin että ihanaa, saan koko päivän itselleni ja suunnitelmissa oli pitkät päiväunet ja pitkä lenkki koiran kanssa... ei tässä nyt kauheasti nukuta.

Äähh... jos nä on vaan mun jotain ihme hormooneja mitkä on menny sekaisin. Reilun tunnin päästä niiden pitäis olla jo päämärässään, mut sit ne lähtee vielä illalla ajamaan takaisin...

Kiitos vatsanneille :)

AP