Paljonko sinulla on RAHAA tilillä juuri nyt?
Oma saldoni: 30 154 euroa.
Kommentit (77)
Tilillä on alle 100 euroa, joka on poikkeuksellisen iso summa tässä vaiheessa kuukautta. Olen kokopäiväisesti töissä alalla johon minulla on koulutus ja tilille tipahtaa joka kuukausi ruhtinaalliset 1250-1300€. Joudun joka kuukausi maksamaan naurettavasta palkastani koko vuokran (n. 700€), pari muuta laskua(n.100-150€) ja lähes kaikki ruokaostokset, sekä n. 50-90:lla eurolla polttoainetta(miehelle) ja itselleni matkakortin.
Onko jollain ehdotuksia miten tässä saisi vielä rahaa säästöön?! :'D
muulla kuin alanvaihdolla..
ps. Miehellä palkka hupenee nuoruuden massiivisten velkojen maksuun, itselläni ensimmäinen ja viimeinen velkani on osamaksut läppäristä.
Teini-ikäinen olen, ja tällä hetkellä käyttötilillä hiukan yli tonni. :-) Säästötilistä en tiedä.
Käyttötilillä 4735 euroa (eilen tuli tili) ja toisella tilillä 2300.
Ehkä suunnilleen 2200 €... Nettipankissa tulee käytyä niin harvoin, etten ole varma.
Omalla tilillä ei ole kuin 80 eur :( Miehen kanssa yhteisellä tilillä 21 000 eur ja risat.... kesäpaikan remppaan uppoaa ne rahat.
palkka tuli tänään ja jäi tilille 600 euroa laskujen ja lainanlyhennysten jälkeen.
taitaa siellä olla joku 7 euroa ehkä?
Ja halusot kysyä, koska sulla on noin paljon, eikös?
Määräaikaisella sijoitustilillä 33 000, toisella sijoitustilillä n. 2 000 ja käyttötilillä n. 400 euroa. Miehen kanssa on yhteinen "ruokatili", johon kumpikin laittaa saman verran ja josta sitten maksellaan perheen ruokaostoksia. Siellä taitaa olla n. 500 euroa.
67800, lisäksi parilla muulla tilillä pari tonnia ja parin tonnin edestä myös osakkeita.
Kaksi käyttötiliä, näillä yhteensä 20000. Kaksi sijoitustiliä, joissa noin 40000. Puolison kanssa yhteinen "ruokatili" jossa ehkä 5000.
Alle 100€ on ollut jo vuosikymmeniä. Viimekesänä rahat kuluivat pitkin eurooppaa matkaillen. Elän, kulutan ja nautin.
Säästötilillä ja käyttötilillä yhteensä n.3000€ ... Ei ehkä ole paljon,mut musta aika hyvin säästetty kun meitä perheessä 3 ja tulot on yht. 1300€/kk vuokra 540€..
Tärkeintä kuitenki on ett meiän perheellä on ruokaa,ja jotain mitä rahalla ei saa.. RAKKAUTTA
Kyllä on varakasta jengiä. Käyttekö vain töissä ja töllötätte sen jälkeen telkkaria? Ja mulla on ainakin milli.
No mulla on näin tilipäivän jälkeen tilillä ehkä 3000, toisella tilillä 2100, sitten olisi yhdellä tilillä pari tonnia, mutta olen lainannut ne siskolleni. Miehen kanssa yhteisellä tilillä on noin 8000 euroa.