Onko `Katy Perry ihan ok?!
Ootteko nähny sen lastenhuoneen esittelyvideon missä itkee oudosti? Ja esitteli raskausmahaa ja väitti että se on hänen mahansa synnytyksen jälkeen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006619532.html
Napa ei voi olla enää noin jos lapsi on jo ulkona.
"I swear I wanted to be the Amy Grant of music, but it didn't work out and so I sold my soul to the devil."
Kommentit (18)
Olen aina inhonnut tätä tyyppiä, aina. Ihan alusta asti voimakkaat koulukiusaaja-fibat tästä on irronnut. Semmoinen lellitty kermaprse -typsy, joka leikkii kovista.
No, menemättä yksityiskohtiin niin on lähteitä joiden mukaan nämä jotkut tähdet ovat joutuneet maksamaan hinnan kuuluisuudestaan. On asioita, joita on vaikea kantaa ja pitää sisällään. Ymmärrän Katyn reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
No, menemättä yksityiskohtiin niin on lähteitä joiden mukaan nämä jotkut tähdet ovat joutuneet maksamaan hinnan kuuluisuudestaan. On asioita, joita on vaikea kantaa ja pitää sisällään. Ymmärrän Katyn reaktioita.
Mitä ihmettä sä tarkoitat? Jotain illuminati-juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan kerro tarkemmin.
Älä huolehdi. En kerro. Sinulle ainakaan.
Porukka puhuu täällä usein illuminatista, vaikka eivät tiedä siitä mitään. Juu juu Katy on illmuminatin uhri. My ass.
Katy Perry on saastaa. Sisäisesti hyvin ruma ihminen.
Mitä hittoa, Katy Perry ja Orlando Bloom ovat yhdessä? Näkee taas, että en seuraa ikinä mitään.
Hyi, kuvottavan näköistä. Pakkohan tuon on olla vielä raskaana.
Kaikista maailman naisista luulin että Orlando
tekisi viimeisenä lapsen Katy Perryn kanssa.
En tiedä, mut hyvät tissit sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut tätä tyyppiä, aina. Ihan alusta asti voimakkaat koulukiusaaja-fibat tästä on irronnut. Semmoinen lellitty kermaprse -typsy, joka leikkii kovista.
Onko hän sitten lellitty kermaperse?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavan näköistä, häh? Miltä te luulette synnyttäneen vatsan näyttävän pari päivää synnytyksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavan näköistä, häh? Miltä te luulette synnyttäneen vatsan näyttävän pari päivää synnytyksen jälkeen?
Kuinka maha voi näyttää tuolta 5 päivää synnytyksen jälkeen? Mikä sen navan pitää ulkona kun maha on tyhjä?
Tosiaan olen itse synnyttänyt neljä lasta ja aina maha on laskeutunut eikä todellakaan ollut tuollainen pinkeä viimeisillään raskaana olevan maha.
No maha voi olla just tollanen synnytyksen jälkeen, mutta munkin mielestä se lastenhuone-esittelyvideo oli outo.