Mitä sinun koulukiusaajistasi on tullut
Mun eräs kiusaaja osa on saanut lapsia 2-3 eri miehen kanssa, ja osa kiusaajista eronnu avioliitoista, mutta nää päätyypit mitä ne on.
Dippainssi isossa yrityksessä
Psykologi (on myös lesbo) mikä sinänsä hassua että nämä kiusaajat itse osa kiusasivat "haukkumalla mua lesboksi"
Yläasteella opo
Yläasteella lehtori
Ala-asteen lehtori
Kauppatieteen maisteri isossa yrityksessä
Kommentit (51)
Vammaisen lapsen yh äiti! Oikein hänelle!
Kiusaaminen kannattaa aina. Voi menestyä elämässä ja siis menestyykin. Kiusattu saa vaan mielenterveysongelmat ja syrjäytymisen ja yksinäisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen kannattaa aina. Voi menestyä elämässä ja siis menestyykin. Kiusattu saa vaan mielenterveysongelmat ja syrjäytymisen ja yksinäisyyden.
Syrjäytynyt kiusattu saa sentään ilmaista rahaa ja kiusaaja korkean veroprosentin.
Omista kiusaajistani tuli menestyjiä:
Toimitusjohtaja
Lääkäri
Sosiaalityöntekijä
Menestyvä kuvataiteilija
Miehensä rahoilla leveästi elävä kotirouva
Useammasta tuli opettajia
Ei tarvi arvata mitä minulle, uhrille kävi.
Ei mitään, todella rikkinäisistä perheistä olivat. Lähinnä säälittää nykyään.
Ei aavistustakaan. Karistin paikkakunnan pölyt jaloistani heti yläasteen jälkeen, vanhempanikin muuttivat pian sen jälkeen. Ei ole kiinnostanut niin paljon, että selvittelisin heidän nykykuulumisia.
Peruskoulun kiusaajat menivät ammattikouluun ja lukion kiusaajista tuli lääkäreitä + yksi juristi.
Alkoholisti. Epäili aikoinaan mua alkoholistiksi (en käytä alkoi yhtään)
Ei kyllä mitään hajua. Eikä kyllä kiinnostakaan.
Ainakin jotain ihan muuta ku mt-potilaita. Heistä tuli normaaleja.
Jäi aikuisiällä kiinni valheistaan vieläpä erittäin säälittävällä tavalla. Nykyään vankilassa :)
Parturikampaaja ja varastotyöntekijä, minusta tuli inssi 💪🏻
Menestyviä ihmisiä heistä tuli. Keskiluokkaisia tyyppejä joilla on ne kaikki perusasiat elämässä.
Talo, perhe, autoja pihassa.
Kiustuista tuli ennenaikaisesti kuolleita ja päihteiden käyttäjiä.
Ulkomaailmaa pelkääviä. Hassuinta on että nykyään heitä kiusaa lähinnä virkavalta huumeiden takia.
Tälläistä havaitsin kun oli luokkakokous.
Aika moni hakee traumoihinsa päihteistä lohtua. Silti hassua miten yhteiskunta jatkaa näiden päihdeongelmaisten kiusaamista jatkossa.
Eikö rangaistuksista voisi luopua sentään?
Heillä oli mt-ongelmaiset vanhemmat, jotka eivät osaneet kasvattaa lapsia tai pukea heitä.
Joutuivat sitten kiusatuksi koulussa erityisyytensä takia.
Yksi on kuulemma uupunut suurperheen äiti, odotetusti (lesta)
Muista en tiedä enkä haluakaan tietää. Ei kiinnosta.
Sama yläastelippis päässä ne jätkät näyttää nykyäänkin hakevan muksujaan hoidosta. Siellä sitten pihalla vähän nauratetaan päiväkotitätejä. Se miestyyppi ainakin näyttää vetoavan naisiin.