Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eihän haittaa jos kontillani nuuskin lahkeitasi ja
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei haittaa! Minäkin annan 1-vuotiaan lapseni kuljeskella vapaasti tien laidasta laitaan. Emme myöskään käytä hänellä vaippaa vaan tarpeet tulevat siihen mihin tulevat. Annan myös lapsen kosketella kaikkia vastaantulijoita, hänestä on niin mukavaa roikkua lahkeissa ja vaikkapa repiä hiuksia :) Niin sööttiä, eikös! Lapsi muuten pulauttelee satunnaisesti, mutta tuskin se haittaa lapsirakkaita ihmisiä. Mitään lastenvihaajia me emme kaipaakaan!!