Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feissarin viestit vierailta miehiltä

Vierailija
28.11.2013 |

Mistä nää uppo-oudot, ulkomaiset miehet löytävät profiilini. Mulla ei ole ulkomaisia feissarikavereita ja muutenkin kavereita erittäin rajoitetusti. Silti tulee näitä yhteydenottoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ukko New Yorkista ja kehuiko mm. sanoilla "your extreme beauty"?

Sain tällaisen, mulla on julkinen profiili jossa lukee että olen sinkku. Kuvani eivät ole rumia, mutta extreme beautystä niissä ei ole jälkeäkään, hyvä jos olen niistä tunnistettavissa.

Netissä on kaikenlaisia kalastelijoita, nämä vaikuttavat tyypeiltä jotka mahdollisesti haluavat materiaalista hyötyä ihmisten rakkauden kaipuusta.

Vierailija
2/4 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko liittynyt suosittuihin facebook-ryhmiin? itse huomasin, että liityttyäni muutamiin ryhmiin, alkoi tulla ählyiltä viestiä muut-kansioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myös. Saudi-arabia, britit jne. Mistä ne löytää mut?

Surullisin oli musta mies Lampedusan saarelta, joka kosi suoraan ja pyysi, että hakisin hänet pois ja Suomeen töihin.

Vierailija
4/4 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut viestejä Ruotsista, Turkista, Australiasta, Skotlannista. Ovat ihan normaalin oloisia tyyppejä, joilla on ihan oikean näköiset profiilit Facessa. Ihmettelen vaan miten ovat omaan profiiliini törmänneet. En ole viitsinyt kysyä keltään, sillä olen päättänyt olla reagoimatta mitenkään viesteihin. Onko Facessa joku deittipalvelu? Toivottavasti profiilini ei ole jostain syystä siellä. Olen siis naimisissa ja se myös lukee profiilissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan