Ahdistaa se että kukaan ei tule koskaan rakastamaan mua
En ole koskaan tavannut miestä (tai naista) joka voisi rakastaa mua. Sellaisia kyllä joskus joille "kelpaisi" mutta joista tietää ettei ne kuitenkaan koskaan mua oikeasti hyväksyisi.
Kommentit (8)
Isä, äiti, veljet, siskot, mummot, papat, tädit, koirat, kissat, ystävät? Kukaan ei sua rakasta?
Hyvin olet onnistunut erakoitumaan tai muuten ajamaan kaikki elävät olennot pois elämästäsi.
Ihhmisen rakkkaus on sitä että jos maksaaa ihmisellle viisi miljooonaa niin moni ihminen olisi tuosta summmasta jopa valmis tappamaaan.
Mä en edes ajattele sitä, rakastaako joku mua. En ole varma, en usko että välttämättä kukaan rakastaa. Olen parisuhteessa ja meillä on paljon ristiriitoja ja helposti tulee väärinymmärryksiä vaikka molemmat tarkoitetaan hyvää. Äitini on muistisairas ja hän suhtautuu minuun suorastaan vihamielisesti. Ystäviä tai oikeastaan tuttuja on, mutta eivät he nyt minua rakasta.
Mutta kuitenkin rakastan itse itseäni. Olen mielestä mukava ja hyvä ihminen, vaikkakin turhan paljon ikäviä asioita kokenut. Siksi suhtaudunkin itseeni hyvin ymmärtäen ja hyväksyvästi. Annan itselleni paljon positiivista palautetta joka päivä. Jos esim. joku ilta vain katson telkkaa ja syön herkkuja, en koe sitä epäonnistumisena vaan muistutan itseäni, että tämä on nyt se mitä minä tarvitsen ja tällä tavalla pidän rakkaasta ihmisestä eli minusta itsestäni huolta. Toisaalta joku toinen päivä menen lenkille tai salille ja siitäkin annan itselleni hurjasti hyvää palautetta. Toivottavasti sinä ap oppisit aidosti rakastamaan itseäsi, ettei tarvitse olla toisten ihmisten rakkaudesta riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Isä, äiti, veljet, siskot, mummot, papat, tädit, koirat, kissat, ystävät? Kukaan ei sua rakasta?
Hyvin olet onnistunut erakoitumaan tai muuten ajamaan kaikki elävät olennot pois elämästäsi.
Mene pitämään moraalisaarnaas johonkin muualle, kun et tiedä ap:n tapauksesta _yhtään_ mitään.
Esim. omalla kohdallani heitin pellolle kaikki varastelevat ku.si.päät
Zinc
Siinä ei sinun itkusi merkkaa mitään.
Kannattaa huolehtia itse itsestään, eikä odottaa, että muut tekee sen.
Zinc
Vaikka onhan meitä hyviäkin ihmisiä olemassa, mutta tuskin meitä tosiaan tapaat matrixissa ..