Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua miten eroon Fwb suhteesta?

Vierailija
19.09.2020 |

Minä onneton menin sitten ihastumaan ja pelkään, että kohta myös rakastumaan.
Oon ollut fwb suhteessa kolme kk. Mies ilmoitti tuttavuuden alussa, että ei halua sitoutua ja mulle oli ihan ok, että harrastetaan seksiä, soitellaan ja käydään joskus kahvilla/kaljoilla.
Yritin jo kerran irti, mutta ikävä oli ihan valtava ja siinä vaiheessa mieskin tunnusti ikävänsä ja sen, että kaipasi minua (okei ja tietty sitä seksiä).
Ei ois ikinä pitänyt aloittaa tätä suhdetta...nyt neuvoja kehiin millä suhteesta eroon, vielä kun miestä näkee joka tapauksessa 5/7.

Kommentit (9)

1/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
2/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinulle on kehittynyt häntä kohtaan tunteita, etkä kykene jatkamaan seksisuhdetta. Mitään sen kummempaa ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijei älä jatka tuota enää. Olin samassa koukussa 2v ja ehdin kunnolla rakastua. Vasta kun mies alkoi seurustelemaan pystyin deletoimaan kaikki viestit, numerot etc. Ei ollut helppoa enkä tiedä olenko vieläkään täysin toipunut (tästä on jo vuosikausia aikaa).

Parempi hoitaa yhteydenpidon katkaisu ennemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
4/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus ihmisten uusavuttomuutta. No olemalla vahva ja päättämällä suhteen? V**tu te naiset ootte helppoja h****a. Sitten itkette sitä jossain av-palstalla. 

Vierailija
5/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan nautit kyydistä niin kauan kuin sitä kestää ja otat vastaan krapulan.

Vierailija
6/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin lopulta fwb-mieheen kohdistuvista ihastuksen eroon siten, että itse menin sänkyyn toisen miehen kanssa (oli ihan kivaa) ja kerroin siitä miehelle. Eihän meillä ollut fwb miehen kanssa mitään sopimuksia mutta näin, että hän oli vähän ihmeissään ja loukkaantunutkin. Sitten mulla alkoi vielä viimeinen toivo heräämään, että voisiko tässä olla sittenkin hänen puoleltaan myös jotian tunteita pelissä. Ehkä oli, ehkä ei mutta muutaman viikon päästä mies alkoi seurustella ja oli ilmeisen rakastunut. Olisi halunnut pitää minut vielä ystävänä. Sanoin hänelle, että minulla oli jotain tunteita häntä kohtaan ja ystävyys ei onnistu. Poistin kaikki puhelinnumerot ja somet estoon miehen kohdalla. Aika nopeasti, ehkä parissa kuukaudessa, sain ihastuksen tunteet pois. Tajusin myös, että mies ei ole ns. aviomiesmateriaalia, mitä ymmärsin sitten kuitenkin kaipaavani. 

Myöhemmin tuo fwb mies tavoitti minut toista kautta, kertoi eronneensa tuosta suhteesta ja sanoi, että meidän pitäisi yrittää vielä ihan oikeaa suhdetta. Sanoi, että jos ei onnistu minun kanssa, ei onnistu kenenkään kanssa. Mulle tuli mieleen Bridget Jones-elokuva, jossa oli ihan sama repliikki Hugh Grantin playerihahmon esittämänä ja vaan nauroin hysteerisesti. Sitten sanoin saman minkä Bridget, eli ei, tuollainen tarjous ei riitä minulle. :) 

Vierailija
7/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tiedän, että nyt ois viimeinen hetki laittaa suhde poikki. Tiedän, jos jatkan sattuu jossain vaiheessa ja pahasti. Mutta tunnepuoli on ihan eri mieltä.

Mää yritin tota sänkyyn menemistäkin toisen kanssa, mutta en mää pystynyt. Mulle tuli huono omatunto ja kauhea ikävä tuota miestä.

Mies on kertonut, että ei hänkään aivan tunteeton ole ja olen sen kyllä huomannutkin hänen käytöksestään. Koskettelu ja suutelu on muuttunut paljon hellemmäksi mitä se oli alussa. Mutta haluan kunnioittaa häntä ja sitä, että jo alussa mainitsi, ettei halua sitoutua. Joten en yritä kerjätä suhteen jatkumista seurustelusuhteena, mutta eroon tästä pitäis päästä tai saada taottua tunteille järkeä..ap

Vierailija
8/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskuvio naisilla et seksi ja läpäläpä riittää sit aina ihastutaan. Sen kun lopetatte nämä hyväksikäyttösuhteet. Aika äkkiä huomaatte että nämä yksipuoliset tunteet häviää. Mies läpättää seksin takia nyt sitä ja tätä. Hommatkaa oikeat miehet jotka kunnioittaa teitä toisin kuin ilmaisia lorttosia.

Vierailija
9/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus ihmisten uusavuttomuutta. No olemalla vahva ja päättämällä suhteen? V**tu te naiset ootte helppoja h****a. Sitten itkette sitä jossain av-palstalla. 

Mees jonne nukkumaan, kun aikuiset tässä vähän keskustelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi