Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! 6v tytön lemmikkirotta hukassa. Mihin on voinut mennä?

Vierailija
15.11.2013 |

Tyttö laittoi häkkiin ruokaa ja otti rotat syliinsä. Toinen on häkissä ja toinen otti hatkat. Tyttö itkee.. :´(

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rotat meni aina vaatekaappiin, ne pääsi kaapinoven alareunassa olevasta rakosesta kaappiin ja sit vaan hyppimällä hylly hyllyltä ylemmäs. Niillä oli suosikkihyllyt missä ne majaili. :)

Kerran oli jäänyt kaapin ovi auki niin ketterä rottatyttö oli kikkaillut itsensä ensin vaatekaapin ylimmälle hyllylle, siitä vaatekaapin aukinaisen oven päälle ja siitä vielä hypännyt huoneen avoinna olleen oven päälle. Eli ketteriä ne tosiaankin on! Tuli ihan ikävä omia rottia. Jos meille joskus joku pikkulemmikki lapsille otetaan niin se on todellakin rotta! <3

Vierailija
42/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:26"]

Mun rotat meni aina vaatekaappiin, ne pääsi kaapinoven alareunassa olevasta rakosesta kaappiin ja sit vaan hyppimällä hylly hyllyltä ylemmäs. Niillä oli suosikkihyllyt missä ne majaili. :)

Kerran oli jäänyt kaapin ovi auki niin ketterä rottatyttö oli kikkaillut itsensä ensin vaatekaapin ylimmälle hyllylle, siitä vaatekaapin aukinaisen oven päälle ja siitä vielä hypännyt huoneen avoinna olleen oven päälle. Eli ketteriä ne tosiaankin on! Tuli ihan ikävä omia rottia. Jos meille joskus joku pikkulemmikki lapsille otetaan niin se on todellakin rotta! <3

[/quote]

Hyvä valinta, kunhan muistat sen että rottia pitää aina olla vähintään kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hamsteri karkasi häkistään ja en ees huo mannu et oli karannu koska oli ollu tosi vähän aikaa karkuteillä kun menin vessaan nin ihmettelin vaan et mitäs tääl tapahtuu, kun oli vessan maton palasia joka paikassa. matto ei siis ollut käytössä vaan rullalla pesukoneen vieressä. siirsin mattoa ja kas kummaa katsoin ihmessäni meidän hamsteri nukkui siellä tyytyväisenä. siis tosiaan illal oli viel häkis. sit menin keskel yötä vessaan ni hamsteri olikin siellä. eli ei varmaankaan kovin pitkää retkeä ollu ehtiny tekee

Vierailija
44/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:18"]

Onko jollakin kokemusta karanneesta hamsterista?

Meillä katosi pieni hamsteri. Onko jollakin löytynyt pitkän ajan kuluttua kadonnut hamsteri taikka muu pikkuinen lemmikki, mistä löytyi?

[/quote]

Hamsteri voi löytyä imurin sisältä, jos imurin putki on ollut lattialla makaamassa.

Yleensä se eläin kyllä löytyy siitä huoneestä, mihin katosikin. Laita ämpäri-ansa.

Eli, laitat ämpärin pystyyn ja sinne sisälle  kaikenlaisia herkkuja. Sitten, asetat sen ämpärin reunaa vastaan, ulkopuolelle jonkun riman.

Hamsteri kyllä putoaa sinne ämpäriin heti, eikä pääse sieltä pois. Hamsteri on kyllä niin kömpelö, että kannattaa laittaa sinne ämpärin pohjalle jotakin pehmikettä ettei se satuttaisi itseään.

Vierailija
45/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:06"]Kukaa haluaa rotan lemmikiksi??? Hyi helvetti. Mua oikeesti puistattaa ällötyksestä. Rotat on kauheinta mitä tiedän.

Toivottavasti teidän pitkähäntä kuitenkin löytyy.

[/quote]

Iso yläpeukku ja komppi. Samaa mieltä oon hiiristä, gerbiileistä, marsuista, hamstereista... Siis mitä iloa niistä voi olla? Ällöttäviä.

Vierailija
46/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:06"]Kukaa haluaa rotan lemmikiksi??? Hyi helvetti. Mua oikeesti puistattaa ällötyksestä. Rotat on kauheinta mitä tiedän.

Toivottavasti teidän pitkähäntä kuitenkin löytyy.

[/quote]

Iso yläpeukku ja komppi. Samaa mieltä oon hiiristä, gerbiileistä, marsuista, hamstereista... Siis mitä iloa niistä voi olla? Ällöttäviä.

[/quote]

Mitäkö iloa? Kesyrotat ovat kamalan ihmisrakkaita. Istuvat olkapäällä vaikka tuntikausia seuraten omistajan toimia. Nukkuvat sylissä. Tosi fiksuja myöskin. Mikä niissä muka on ällöttävää?

Vierailija
47/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mikä rotissa on ällöttävää? No ensinnäkin se kamala häntä. Sitten ne hampaat ja se suipponaama ja itseasiassa koko sen rotan ulkonäkö on erittäin luontaantyöntävä. Sama koskee hiiriä yms.

Hamsteri mulla on ollut pienenä, nyt en voisi ottaa sellaistakaan jotenkin vaan jyrsijät kammottaa.

Olen se joka sanoi etten tiedä mitään kamalampaa kun rotat. Ja joku keksi siihen sitten vetää mukaan sodat yms. Huoh! Korjaan siis: Rotat on kamalampia eläimiä mitä tiedän.

t: kissojen omistaja

Vierailija
48/50 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö?

Vierailija
49/50 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ?

/

, _ ...

: 466183408.

Vierailija
50/50 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit epähuomiossa tunkea sen toosaasi.

Kurkkaa roikkuuko häntä jalkovälistäsi, siitä se on helppo kiskoa ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän