Kun ei ole lainkaan seksiä,eroko?
Mies ei vaan halua vaikka mitä tekisin. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:07"]
Ero.
[/quote]
Ok vaikka on lapsi ja ongelmia kumpi ottaisi huoltajuuden yms?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:13"]
No sitten ei. Ota rakastaja.
[/quote]
Kun mä en haluaisi pettää miestäni ja kaikenlisäksi pieni kylä jossa kaikki tuntee toisensa niin äkkiä siinä paljastuisi.
No jos et halua eroa tai rakastajaa niin eipä sulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin jäädä seksittömään suhteeseen ja yrittää herutella.
Mikä tän keskustelun pointti oikeen oli?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:19"]
No jos et halua eroa tai rakastajaa niin eipä sulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin jäädä seksittömään suhteeseen ja yrittää herutella.
[/quote]
Se että miten saisin mieheni innostumaan seksistä? ja mistä tuo hänen haluttomuutensa mahtaa johtua?toiseen naiseen en usko.
Me kaikki av-mammat olemmekin harrastaneet seksiä aloittajan miehen kanssa ja tiedämme mistä hän syttyy ja tiedämmen myös syyn hänen haluttomuuteensa. Toiseen naiseen kyllä uskomme niin vahvasti, että syy on toinen nainen ja saat hänet syttymään kolmenkimpasta.
minun miestä ei seksi kiinnosta vahvan lääkityksen takia mikä hänelle on välttämätön. en tiedä sinun ukostasi
Jos vaikka keskustelisitte aiheesta?
Jos et ole kuullut niin joskus miehellä voi olla seksin kanssa vaikeaa, joko sillai henkisesti ylikuormitusta tai vaikka rahatilanne tiukka ja ukko panikoi sitä? Ehkä pitäisi käydä lääkärissä tutkittavana jos ei ota eteen?
Pettäminen ei ole kenenkään uskosta kiinni vaan miehen teko. Ja voi pettää vaikka olisit nuori ja kaunis. Hän voi pettää vaikka ruman ja vanhan kanssa sinua!
Ei me voida tietää onko teillä suhteessa kaikki hyvin kokonaisuudessaan, ehkä teillä on arki piilovittuilua? Kiinnostaako teitä enää parisuhde? Siis ihan arki, millaista se on? Hellyyttä ja kiinnostusta miten toisella menee? Unelmia?
Jos te ette hoida suhdetta niin ei se helpota elämää. Ehkä teillä on joku syvännevaihe vaan että on tylsää ja pitäisi vähän yrittää? Teettekö mitään kahdestaan? Tai perheen kesken?
Ei varmaan aktia voi ajatella jos koko homma on jäissä?
Mutta tänään kun mies tulee niin ehkä voisitte tehdä jotain? Teette ruuan ja lähdette uimahalliin? Sitten katselette jotai leffaa jota voi seurata sivusilmällä ja juttelette mitä teidän suhteessa menee, mitä siihen voisi lisätä. Jotain tollasta?
Me käydään melko usein tällästä "kehityskeskustelua" ukon kanssa, mietitään missä kunnossa suhde on. Ei aina tartte olla kivaa ja jännää mutta tarttee joskus taas vähän tsempata.
jaa a mun mies on vaan tottunut olemaan seksisttä, ei kaipaa enää.
Veikkaan että suora puhe ja toiminta voisi kohdallasi kantaa hedelmää ja jos syntyy toimintaa niin muista pitää se säännöllisenä.
Miehellä voi olla ylipainosta, stressistä tai alkoholista johtuvaa erektiohäiriötä joka aiheuttaa suorituspaineita.
No ei mun miehellä ole erektiohäiriöitä mutta stressiä sillä yrittäjänä on ja paljon töitä. Olen kysellyt miksi ei seksi kiinnosta?mut ei siihen oikein mitään vastausta saa. Ei halua myöskään mitään haleja,pusuja tms mutta sanoo kyllä rakastavansa mua ja mä sanon myös sen hänelle. Yritän tukea ja tsempata parhaani mukaan.aloittaja.
Oih, miten ihana tilanne!
Seksi on kirosana.
Pakko sille on jotain tehdä, tai sitten ottaa ero.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:00"]
Oih, miten ihana tilanne!
Seksi on kirosana.
[/quote]
No olisihan se jos inhoaisin seksiä mutta olen halukas nainen ja haluaisin 3-4 kertaa viikossa. Juuri viime yönä mietin että mieheni olisi pitänyt löytää vaimokseen haluton nainen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Se että miten saisin mieheni innostumaan seksistä? ja mistä tuo hänen haluttomuutensa mahtaa johtua?toiseen naiseen en usko.
[/quote]
Hän voi olla homo.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:02"]
Pakko sille on jotain tehdä, tai sitten ottaa ero.
[/quote]
No mä olen yrittänyt keskustella, seksikkäitä alusvaatteita ja vaikka mitä mutta eipä mikään auta. Erota en halua koska lapsenhoito ei ole kovin yksinkertainen juttu.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Hän voi olla homo.
[/quote]
Vai niin. No ollut mun kanssani 8v ja mua ennen ollut vain tyttöystäviä niin miten hän nyt yhtäkkiä olisi homo?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:59"]
No ei mun miehellä ole erektiohäiriöitä mutta stressiä sillä yrittäjänä on ja paljon töitä. Olen kysellyt miksi ei seksi kiinnosta?mut ei siihen oikein mitään vastausta saa. Ei halua myöskään mitään haleja,pusuja tms mutta sanoo kyllä rakastavansa mua ja mä sanon myös sen hänelle. Yritän tukea ja tsempata parhaani mukaan.aloittaja.
[/quote]
Sä siis tiedät että sillä seisoo? Mistä jos ette ole sillain? Vai sillä seisoo muttei se vaan tahdo yhtyä?
Se pointti srtessistä on se ettei ota eteen! Tai ettei se mies sitten laukea vaikka jyystäisi. Mies saattaa sitten vältellä aktia. Ehkä jopa siksi että se voisi sinua sitten harmittaa (ainakin hänestä voisi niin tuntua) jos ei laukea? Tai häntä harmittaa se itseään?
Eli se idea on sinulta ap yhä ohi. Se seksinpuute nyt tarttis selvittää ainakin niin että olisitte tyytyväisiä sitten siihen seksittömään suhteeseen kuin että se vaivaa- ehkä se vaivaa miestäkin
11
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Sä siis tiedät että sillä seisoo? Mistä jos ette ole sillain? Vai sillä seisoo muttei se vaan tahdo yhtyä?
Se pointti srtessistä on se ettei ota eteen! Tai ettei se mies sitten laukea vaikka jyystäisi. Mies saattaa sitten vältellä aktia. Ehkä jopa siksi että se voisi sinua sitten harmittaa (ainakin hänestä voisi niin tuntua) jos ei laukea? Tai häntä harmittaa se itseään?
Eli se idea on sinulta ap yhä ohi. Se seksinpuute nyt tarttis selvittää ainakin niin että olisitte tyytyväisiä sitten siihen seksittömään suhteeseen kuin että se vaivaa- ehkä se vaivaa miestäkin
11
[/quote]
No ollaan me oltu sillai vielä puoli vuotta sitten ja silloin oli kaikki ok. Seksinmäärä on vähentynyt tosi paljon tässä vuosien aikana mieheni ei vaan ole halunnut. Jos ehdotan seksiä hän 95 prosentin varmuudella tyrmää minut eikä halua seksiä.
Ero.