Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Teräsniska muuttunut ulkoisesti

Vierailija
19.09.2020 |

Kuvittelenko, että hän on eri näköinen nykyään? En tunnista häntä enää kuvista enkä telkkarista, enkä saa päähäni mistä se johtuu. Meikistä vai mistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on liittynyt jäseneksi kehopositiiviset ry:hyn ?

Vierailija
2/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille tulee ikää. Se koskee tietysti kaikkia muita kuin sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen

Vierailija
4/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeko niitä synnytettyjä lapsia nyt on? Olisiko siinä sekä toki geeneissä jotain selitystä, jos aihe selitystä edes kaipaa?

Vierailija
5/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut teräsniskaisemmaksi.

Vierailija
6/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsniska on tantta ja tanttamainen. Aina on päällä joku hirveen näköinen maatalon emännän kolttu. Ei ole ulosannissakaan kehumista. 

Vierailija
7/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. Ja naama on kapeampi. Taitaa olla myös hiuslisäkkeet. Tavallinen ja tylsä maalaistalon emäntä se silti on ja tulee aina olemaan. Tienaa laulamalla muiden lauluja keskinkertaisesti.

Vierailija
8/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa ap omat kuvat nyt ja ennen niin kommentoidaan ootko muuttunut.

Vierailija
9/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mikään maatalon emäntä. Mä olen itse persjalkainen ja rintava ja Suvi on ihan normaali.

Ja on myös oikeasti lahjakas laulaja eikä vain keskinkertainen!

Naurettavaa haukkumista, pitääkö kaikki aina haukkua maanrakoon?

Täällä palstalla ei kyllä kukaan kelpaa.

Olisi mielenkiintoista tietää kuka on hyväkroppainen ja huippulaulaja teidän mielestä?

Vierailija
10/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtaa parinkymmenen vuoden jälkeen

Vierailija
11/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä ja perheen toisena vanhempana ihan manalasta. Kts. tämän päivän Ilta-Sanomat.

Vierailija
12/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mikään maatalon emäntä. Mä olen itse persjalkainen ja rintava ja Suvi on ihan normaali.

Ja on myös oikeasti lahjakas laulaja eikä vain keskinkertainen!

Naurettavaa haukkumista, pitääkö kaikki aina haukkua maanrakoon?

Täällä palstalla ei kyllä kukaan kelpaa.

Olisi mielenkiintoista tietää kuka on hyväkroppainen ja huippulaulaja teidän mielestä?

Taylor Swift on ihan hyvä ,siinä n. seiskan nainen.

Vierailija
13/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtunut. Ja naama on kapeampi. Taitaa olla myös hiuslisäkkeet. Tavallinen ja tylsä maalaistalon emäntä se silti on ja tulee aina olemaan. Tienaa laulamalla muiden lauluja keskinkertaisesti.

No nyt tuli tietäväinen ja omaperäinen kommentti :D Eikö olekin ihana haukkua toista, varsinkin jos ei itse osaa laulaa edes niitä toisten tekenmä lauluja. Ja harva meistä on niinkään kaunis, kuin Suvi.

Suvi osaa kyllä laulaa, siitä ei ole kahta sanomista. Kauneus on katsojan silmissä, joten siitä voidaan tietenkin olla eri mieltä. Ja harva noista muistakaan laulajista välttämättä tekee biisejään itse. Ihmiset yleensä  luulee, että artisti on itse sanoituksen takana, mutta näin ei todellakaan välttämättä ole.

Eikä se vähennä ihmisen laulutaitoja, tai tee artistista huonoa laulajaa, ettei hän itse sävellä/sanoita laulamiaan biisejä.

Vierailija
14/14 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupsahtaa parinkymmenen vuoden jälkeen

Suurin osa vasta puhkeaa kukkaan yli 20v. Sitä ennen harva on löytänyt omaa tyyliään. Mutta jos aatellaan vaikka 80v, niin eläähän  hänkin tavallaan elämää "parinkymmenen vuoden jälkeen" niin kyllähän sitä on vähän rupsahtanut niistä nuoruus vuosista, Se on täysin luonnollista ja niin käy meille kaikille jos vain elinpäiviä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi