NYT KERTOKAA. MITEN Kalle Lambergilla on noin hyvännäköinen muija??
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jaa Pia Lamberg? Onhan Kalle menestynyt.
Tarkoitatko että Kalle on rikas.
Puhukaamme asioista oikeilla nimillä kuten kunnon Suomalainen tekee.🇫🇮
Toi menestys höpötys on niin perhanan amerikkalaista että oikein ällöttää.
Saisiko Kallen näköinen tavismies tuon näköisen naisen Tinderistä? Voisin lyödä vaikka tonnista vetoa, että ei saa.
Kalle on omasta mielestä komea, hauska, lisäksi menestynyt ja googlettaen aika hyvätuloinen. Kelpaisi minulle koskavaan
Vierailija kirjoitti:
Niin Maria siis..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nayttelija-Kalle-Lamberg-ja-Maria-rakas-f…
Eikö tuo ole Veronica Verho?
Laura9090 kirjoitti:
Kalle on omasta mielestä komea, hauska, lisäksi menestynyt ja googlettaen aika hyvätuloinen. Kelpaisi minulle koskavaan
No komea ehkä joo, verotiedot näytti että tienaa noin 140.000€ vuodessa, ei mikään ihmeellinen palkka minun mielestä.
Kallehan oli pitkään poikamies. Laihdutti (ja lihosi takaisin, tiedetään) ja menestystä alkoi tulla. Silloin alkoi tuo suhde. Ehkä laihtuminen ja menestys kasvatti itsetuntoa siinämäärin, että onnisti.
En tiedä kuka on kumpikaan, mutta jos noin on, niin olisiko, että kaikkia ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö ?
Zinc
Ehkä kiinnostaa myös status, tai mitä on korvien välissä, tai pankkitili.
Mistäs minä tiedän ..
Tai jossain muussa välissä ;)
Vaihtoehdot ovat monet.
No kyllä minun mielestä Maria on keskivertoa kauniimpi nainen. Kalle on aika tavallinen. Ei komea, muttei myöskään ruma. Ylipainoa aika paljon. Toki Maria voisi siis saada paljon paremman näköisen, mutta rakkaus ei katso ulkonäköä.
Kalle Lamberg taitaa olla melko hauska. Hyvän huumorintajun ja karisman omaavat miehet voivat saada hieman tasoansa paremman naisen. Ehkei Kalle ollut myöskään noin ylipainoinen, kun tapasivat.
Maria Mattelmäki on viittomakielen tulkki. Kalle Lamberg on näyttelijä.
Eli käytännön akateemisia kumpikin, sopiva pari.
Huumorintajuisuus saa kenet tahansa näyttämään todella komealta. Jos mies saa minut nauramaan, olen aika myyty. Kalle Lamberg nyt näyttää ihan tavalliselta mieheltä samoin kuin hänen kumppaninsakin.
Aika samaa tasoa. Tuollaisia semisöpöjä muikkeleita nyt on joka oksalla. Ihan turhaan te av akat kuvittelette että tuollaisilla avuilla olisi oikeutettu johonkin miljonääri superhunksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika samaa tasoa. Tuollaisia semisöpöjä muikkeleita nyt on joka oksalla. Ihan turhaan te av akat kuvittelette että tuollaisilla avuilla olisi oikeutettu johonkin miljonääri superhunksiin.
No ei kyllä samaa tasoa ole. Jos pelkän ulkonäön puolesta verrataan. Toinen on ylipainoinenkin.
Naisten arvoasteikolla julkisuus on ylempänä, kuin komeus. Rumakin julkkis on parempi, kuin komea tavis.
Miksi ei voisi olla? Kalle vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja ulkonäkökin on ihan komea :)