Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Äiti vetoaa Vauva lehden ns. "av mammoihin": Lakatkaa keskustelemasta 10-vuotiaan tyttäreni hiuksista!

Vierailija
18.09.2020 |

Että sellaiset mielensäpahoittamiset tällä kertaa.

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000006635237.html

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lakkaa.

Itse on äiti tuonut asian julkisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhh ite toi akka tota kerjäsi.

Vierailija
4/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äityli saa nyt sitä, mitä on tilannutkin.

Olisi pitänyt suunsa supussa, eikä tullut julkisuuteen.

Jokainen järkevä ihminen tietää tai hänen ainakin pitäisi tietää, mitä sellaisesta seuraa, kun laittaa jonkin asian julkisuuteen.

Vierailija
5/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa ärsyttää koko aihe. Kiinnostaako jotakuta oikeasti paljon tuon pennun haivenet.

Vierailija
6/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuon äidin lapsi, niin häpeäisin suunnattomasti äitiäni, joka vei asiat facebokiin ja kaiken maailman puskaradioihin.

Vierailija
7/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei voi olla totta.

Vierailija
8/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äitylihän vaan halusi tällä promota tyttärensä lapsimalli-uraa. Kukaan lapsensa yksityisyyttä varjeleva ei ikinä olisi laittanut lapsensa malliportfolio-kuvaa Hesarin kuvituskuvaksi! 

Vierailija
9/20 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ollaan ihmisiksi ja lopetetaan tästä asiasta ja tytön hiuksista puhuminen.

Vierailija
10/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saisi aina olla itkemässä, että AV mamma sitä ja tuota jos jokaisesta asiasta ottaa nokkiinsa. Meillä ei ole minkäänlaista journalistista vastuuta täällä. Tulet tänne ja sinulle käy huonosti. Niin on aina AV mammalassa toimittu. 

Vierailija
11/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kun kukaan kommentoijista ei avannut linkkiä, vaan luulee tosissaan että tää äiti on tuohtunut av-mammoille! 😱

Vierailija
12/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että se ketju oli vitsi. Näin otsikon, ketjua en ole avannut.

Vierailija
13/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsen kuvan tuominen julkisuuteen ei varmaan vähennä hänen saamaansa huomiota. Onkohan tuossa kyse pohjimmiltaan siitä että äiti haluaa tuoda itseään esiin lapsen kautta. 

Vierailija
14/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi lastani ikinä malliksi toisten töllisteltäväksi. Ei mulla muuta.

Vierailija
15/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kun kukaan kommentoijista ei avannut linkkiä, vaan luulee tosissaan että tää äiti on tuohtunut av-mammoille! 😱

No se kertoo vain minkälaista porukkaa täällä käy, heti ollaan valmiina pahoittamaan mielensä kun joku vain jotain keksii omasta päästään.

Vierailija
16/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nelskyla halusi vain mainostaa itseään halvasti ja saikin negatiivista huomiota. Tuo. Lapsi on ihan tavallinen suloinen 10v joita on Espoossa 15000. Tukka kannattaa laittaa niin ettei se herätä huomiota. Ja opettaa että paras kauneus on sisäistä. Nöyryyttä auttamista ja vaatimattomuutta.

Vierailija
17/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ollaan ihmisiksi ja lopetetaan tästä asiasta ja tytön hiuksista puhuminen.

Ratkaisu ongelmaan on siis helppo.

Muistan kuin minun takanani istui 1980-luvulla kaksi keski-ikäistä naista bussissa ja toinen epäili minulla olevan peruukin päässä ja oikein repäisi minua hiuksista! Teki kyllä mieli sanoa pari valittua sanaa junteille!

Kenelläkään, ei siis kenelläkään, ei ole oikeutta koskea toiseen ilman lupaa. Aivan sama miltä toisen karvat näyttävät niin antaa niiden olla rauhassa.

Itse en edes ilkeäisi mennä lääppimään tai repimään tuntemattomia. Jo se, että aina joku halusi kokeilla raskausvatsaani, tuntui todella epämiellyttävältä.

Vierailija
18/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä.

Vierailija
19/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, herätkää pahvit. Täysin tekaistu aloitus,

Vierailija
20/20 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on tyhmiä ja täysin johdateltavia kiusaamaan ja tuohtumaan yksinkertaisesti keksimällä juorun, jota ihmiset voivat paheksuen toistaa.

Olihan tätä jo 50-luvulla. Netti vain tuonut uudet mahdollisuudet menneisyyden juoruilulle.