HS: Äiti vetoaa Vauva lehden ns. "av mammoihin": Lakatkaa keskustelemasta 10-vuotiaan tyttäreni hiuksista!
Että sellaiset mielensäpahoittamiset tällä kertaa.
Kommentit (20)
Tämä äityli saa nyt sitä, mitä on tilannutkin.
Olisi pitänyt suunsa supussa, eikä tullut julkisuuteen.
Jokainen järkevä ihminen tietää tai hänen ainakin pitäisi tietää, mitä sellaisesta seuraa, kun laittaa jonkin asian julkisuuteen.
Nyt alkaa ärsyttää koko aihe. Kiinnostaako jotakuta oikeasti paljon tuon pennun haivenet.
Jos olisin tuon äidin lapsi, niin häpeäisin suunnattomasti äitiäni, joka vei asiat facebokiin ja kaiken maailman puskaradioihin.
Tuo äitylihän vaan halusi tällä promota tyttärensä lapsimalli-uraa. Kukaan lapsensa yksityisyyttä varjeleva ei ikinä olisi laittanut lapsensa malliportfolio-kuvaa Hesarin kuvituskuvaksi!
Hei, ollaan ihmisiksi ja lopetetaan tästä asiasta ja tytön hiuksista puhuminen.
Sitä saisi aina olla itkemässä, että AV mamma sitä ja tuota jos jokaisesta asiasta ottaa nokkiinsa. Meillä ei ole minkäänlaista journalistista vastuuta täällä. Tulet tänne ja sinulle käy huonosti. Niin on aina AV mammalassa toimittu.
Järkyttävää kun kukaan kommentoijista ei avannut linkkiä, vaan luulee tosissaan että tää äiti on tuohtunut av-mammoille! 😱
Mä luulin, että se ketju oli vitsi. Näin otsikon, ketjua en ole avannut.
Tuo lapsen kuvan tuominen julkisuuteen ei varmaan vähennä hänen saamaansa huomiota. Onkohan tuossa kyse pohjimmiltaan siitä että äiti haluaa tuoda itseään esiin lapsen kautta.
En laittaisi lastani ikinä malliksi toisten töllisteltäväksi. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kun kukaan kommentoijista ei avannut linkkiä, vaan luulee tosissaan että tää äiti on tuohtunut av-mammoille! 😱
No se kertoo vain minkälaista porukkaa täällä käy, heti ollaan valmiina pahoittamaan mielensä kun joku vain jotain keksii omasta päästään.
Tuo Nelskyla halusi vain mainostaa itseään halvasti ja saikin negatiivista huomiota. Tuo. Lapsi on ihan tavallinen suloinen 10v joita on Espoossa 15000. Tukka kannattaa laittaa niin ettei se herätä huomiota. Ja opettaa että paras kauneus on sisäistä. Nöyryyttä auttamista ja vaatimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ollaan ihmisiksi ja lopetetaan tästä asiasta ja tytön hiuksista puhuminen.
Ratkaisu ongelmaan on siis helppo.
Muistan kuin minun takanani istui 1980-luvulla kaksi keski-ikäistä naista bussissa ja toinen epäili minulla olevan peruukin päässä ja oikein repäisi minua hiuksista! Teki kyllä mieli sanoa pari valittua sanaa junteille!
Kenelläkään, ei siis kenelläkään, ei ole oikeutta koskea toiseen ilman lupaa. Aivan sama miltä toisen karvat näyttävät niin antaa niiden olla rauhassa.
Itse en edes ilkeäisi mennä lääppimään tai repimään tuntemattomia. Jo se, että aina joku halusi kokeilla raskausvatsaani, tuntui todella epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on tyhmiä ja täysin johdateltavia kiusaamaan ja tuohtumaan yksinkertaisesti keksimällä juorun, jota ihmiset voivat paheksuen toistaa.
Olihan tätä jo 50-luvulla. Netti vain tuonut uudet mahdollisuudet menneisyyden juoruilulle.
:D